Nee daar gaat wel een tijdje overheen ja, wat zeg ik, jaren.quote:Op zondag 20 april 2014 04:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat drogeren is niet van de één op de andere dag gebeurd..
De 'This is it' promotie moet dus, volgens jou, volledig gedrogeerd zijn gebeurd?
Aan welke rode draad hou je je vast?quote:Op zondag 20 april 2014 04:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee daar gaat wel een tijdje overheen ja, wat zeg ik, jaren.![]()
Heel specifiek weet ik dat niet, ik hou me meer vast aan de grote lijnen en de rode draad.
Dat MJ zijn leven niet in eigen hand had.quote:Op zondag 20 april 2014 04:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Aan welke rode draad hou je je vast?
Hij heeft de keuze niet gemaakt om het in eigen hand te nemen.quote:Op zondag 20 april 2014 04:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat MJ zijn leven niet in eigen handen had.
Ik vind het knap dat jij dat denkt te weten.quote:Op zondag 20 april 2014 04:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij heeft de keuze niet gemaakt om het in eigen hand te nemen.
Ik vind het nog knapper om je leven af te laten hangen van wat anderen van je willen, lijkt mij dat er iets in je tegen gaat stribbelen.quote:Op zondag 20 april 2014 04:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat jij dat denkt te weten.
En niet zo'n beetje ook.quote:Op zondag 20 april 2014 04:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik denk dat die man heel ongelukkig was
quote:
Ja was ook niet negatief bedoelt, maar wat weten wij ervan? Voor hetzelfde geld had die man een knallende speech geschreven, is die onderschept en is hem duidelijk gemaakt dat dergelijke praktijken niet gewaardeerd worden. Afijn, je kunt zelf genoeg scenario's bedenken. Het is alleen moeilijk om over zoiets te discussiëren, want weinig mensen weten precies hoe het zit. Daarom probeer ik ook niemand te overtuigen van iets. Geloof wat je wil geloven.quote:Op zondag 20 april 2014 04:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vind het nog knapper om je leven af te laten hangen van wat anderen van je willen, lijkt mij dat er iets in je tegen gaat stribbelen.
Manchildquote:Op zondag 20 april 2014 04:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik denk dat die man heel ongelukkig was
Ik kreeg even het gevoel dat jij mij van iets probeerde te overtuigen..quote:Op zondag 20 april 2014 04:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja was ook niet negatief bedoelt, maar wat weten wij ervan? Voor hetzelfde geld had die man een knallende speech geschreven, is die onderschept en is hem duidelijk gemaakt dat dergelijke praktijken niet gewaardeerd worden. Afijn, je kunt zelf genoeg scenario's bedenken. Het is alleen moeilijk om over zoiets te discussiëren, want weinig mensen weten precies hoe het zit. Daarom probeer ik ook niemand te overtuigen van iets. Geloof wat je wilt geloven.
Nee joh, ik geef alleen mijn visie erop.quote:Op zondag 20 april 2014 04:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik kreeg even het gevoel dat jij mij van iets probeerde te overtuigen..
Ik keek niet raar op dat de man afgevoerd werd, hoe schokkend ook.. Het kleefde aan hem.
slaaf van de commercie... Had gewoon rustig aan moeten doen na thriller, net als zn zusje Janet. Overigens:quote:
Niks mis mee, maar hij is blijven hangen in een periode waar hij door had moeten groeien mentaal. Dat is niet gelukt door de druk van binnenuit en de buitenwereld. Helaas gedoemd om af te glijden zoals zoveel kindsterretjes.quote:
quote:Op zondag 20 april 2014 04:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee joh, ik geef alleen mijn visie erop.![]()
Ik vond het ook niet echt een shock, had eigenlijk verwacht dat hij eerder zou gaan. Jammer dat hij die laatste tour niet kon doen.
Round 2quote:Op zondag 20 april 2014 04:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]Nog zo één die het gore lef had:
+ die brandwonden op zijn bol, het zat hem bepaald niet mee.quote:Op zondag 20 april 2014 04:49 schreef IMEddy het volgende:
[..]
slaaf van de commercie... Had gewoon rustig aan moeten doen na thriller, net als zn zusje Janet. Overigens:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |