Je bent opgelichtquote:Op zondag 20 april 2014 21:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht dat er een oplichtersprogramma kwam op SBS6 (lekker dom), maar dat is er dus niet.
Heb je Fargo al gezien?quote:Op zondag 20 april 2014 21:50 schreef Disana het volgende:
Ik dacht dat er een oplichtersprogramma kwam op SBS6 (lekker dom), maar dat is er dus niet.
quote:Op zondag 20 april 2014 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is lastig als mod, ik ook ik wist niet wat GERD was en werd uitgelachen![]()
Ik kijk niet zo veel, sc is leuker
OKquote:Op zondag 20 april 2014 21:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat ja.. iets vaag, zeg maar beroerd, maar je schiet al aardig op
staat hier ook nog in de wachtrij....quote:Op zondag 20 april 2014 22:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je Fargo al gezien?
Ik kijk nu Ripper Street. Wel aardig, maar geen topper.
Misschien toch eens aan West Wing beginnen.
Wel toch?quote:Op zondag 20 april 2014 21:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog niet de rust gevonden daarvoor.quote:Op zondag 20 april 2014 22:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je Fargo al gezien?
Ik ben huiverig daarvoor omdat die film niet te overtreffen is. Maar ik ga met Jian mee ik wacht op meerdere delen. Ik kan geen serie kijken en een week wachten.quote:Op zondag 20 april 2014 22:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je Fargo al gezien?
Je leeft nogquote:Op zondag 20 april 2014 22:05 schreef mootie het volgende:
Ripper Street is leuk!
En hield MJ van gehakt?
Het speelt zich af in Whitechapel, niet echt een buurt van mooie kledij en interieurs ... Ben nu beginnen aan afl. twee. Even een pot rozenthee zetten!quote:Op zondag 20 april 2014 22:04 schreef Disana het volgende:
Nee, ik heb nog niet de rust gevonden daarvoor.
Ripper Street leek mij nu juist wel aardig vanwege de tijd waarin de serie zich afspeelt. Mooie kleding en interieurs. Geen kostuumdrama (mijn favoriet), maar toch.
West Wing lijkt me ook wel wat.
Zolang het in pilvorm was, smulde hij ervan. Wel mals.quote:Op zondag 20 april 2014 22:05 schreef mootie het volgende:
Ripper Street is leuk!
En hield MJ van gehakt?
Mooi zoquote:
Ik vind heel veel mooi uit die tijd hoorquote:Op zondag 20 april 2014 22:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het speelt zich af in Whitechapel, niet echt een buurt van mooie kledij en interieurs ... Ben nu beginnen aan afl. twee. Even een pot rozenthee zetten!
[ afbeelding ]
Maar dan los.
Ik ben zat en neem er nog éénquote:Op zondag 20 april 2014 22:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind heel veel mooi uit die tijd hoor
Lekker thee, ik neem een glas ijsthee met citroen.
Ik dacht aan verkeerde spellingquote:Op zondag 20 april 2014 22:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Vandaar dat je niet wist waar Gerd voor stond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |