hebben we volgens mij al een keer eerder gehad, daarom had ik voor de zekerheid maar de hele voornaam opgeschreven. Ken die andere J Rodriguez niet en die heeft zo ver ik weet ook nog nooit iets van statuur gewonnen. Lijkt dus logisch dat J = Joaquin (of M) in dit geval. Ik ben alleen de jury/organisatie niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:10 schreef Ambrosius het volgende:
Zie net dat er nog een J. Rodriguez mee schijnt te doen, mag aannemen dat iedereen Joaquim bedoelt in de klassementen. Ik wel iig.
Gewoon Joaquim, Joaquin is dan net zo goed een ander.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:04 schreef komrad het volgende:
[..]
hebben we volgens mij al een keer eerder gehad, daarom had ik voor de zekerheid maar de hele voornaam opgeschreven. Ken die andere J Rodriguez niet en die heeft zo ver ik weet ook nog nooit iets van statuur gewonnen. Lijkt dus logisch dat J = Joaquin (of M) in dit geval. Ik ben alleen de jury/organisatie niet.
Maar ja regels zijn regels en de regels zijn bij 2 of meer met dezelfde naam duidelijk vermelden wie je bedoeltquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:04 schreef komrad het volgende:
[..]
hebben we volgens mij al een keer eerder gehad, daarom had ik voor de zekerheid maar de hele voornaam opgeschreven. Ken die andere J Rodriguez niet en die heeft zo ver ik weet ook nog nooit iets van statuur gewonnen. Lijkt dus logisch dat J = Joaquin (of M) in dit geval. Ik ben alleen de jury/organisatie niet.
Bij Joaquin is natuurlijk duidelijk genoeg dat men Joaquim bedoelt en niet Jackson Rodriguez.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gewoon Joaquim, Joaquin is dan net zo goed een ander.
Juist om dit soort situaties te voorkomen, bestaat die regel dat duidelijk moet zijn om welke renner het gaat (zie OP). Bovendien is het deze week nog specifiek vermeld voor dit geval.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:10 schreef Ambrosius het volgende:
Zie net dat er nog een J. Rodriguez mee schijnt te doen, mag aannemen dat iedereen Joaquim bedoelt in de klassementen. Ik wel iig.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:44 schreef baggerbaas het volgende:
Er doen overigens twee renners mee met de naam J. Rodriguez. Graag goed duidelijk maken om welke van de twee het gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |