Hij zit wel in zijn boeddhistische fasequote:Op zaterdag 19 april 2014 22:33 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Biodanza gaat zelfs Genee te ver.
Die zitten nu met het schaamrood op de kakenquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:32 schreef alors het volgende:
[..]
Ja die woonden ook bij hun moeder, zijn ex.
Dan ook nog even langs camping de Bercktquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:34 schreef Mani89 het volgende:
We zouden allemaal op onze favoriete uitzending moeten stemmen en bij de winnaar houden we een FOK! meet/vakantie met alle ik Vertrek Hooligans.
Zijn jongste dochter woont nu bij hem.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:34 schreef Ole het volgende:
[..]
Die zitten nu met het schaamrood op de kaken
Die ene uit Zuid-Afrika was wel mooi. Daar wilden we met z'n allen naar toe.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:34 schreef Mani89 het volgende:
We zouden allemaal op onze favoriete uitzending moeten stemmen en bij de winnaar houden we een FOK! meet/vakantie met alle ik Vertrek Hooligans.
Ik ga binnenkort ook al nasi eten bij onlogisch met Yvonne dus ik denk dat we dat mooi kunnen combineren.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:33 schreef Muto het volgende:
Ik zou wel met Johannes willen Biodanzaën.
Oké ik stem op deze uitzending.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:34 schreef Mani89 het volgende:
Jij wil gewoon vrouwen betasten.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oké ik stem op deze uitzending.
Er was ooit een uitzending op een naaktcamping, daar stem ik op. Maar dan moet alors wel meegaan.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oké ik stem op deze uitzending.
Alors is een Friese schone ja?quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er was ooit een uitzending op een naaktcamping, daar stem ik op. Maar dan moet alors wel meegaan.
Nakend badmintonnen met Maniquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er was ooit een uitzending op een naaktcamping, daar stem ik op. Maar dan moet alors wel meegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |