SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die Nouri.. van wat ik van hem gezien heb: wat een gruwelijke techniek heeft die jongen. Ook dat interview na die pot, heel anders dan je zou verwachten. Hele bescheiden jongen. Kan niet wachten tot hij en Cerny en andere talenten doorbreken in het eerste![]()
![]()
Ja, Sidoel, Fosu-Mensah en Eiting zijn ook nog een jaar jonger dan de rest.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dilrosun is die donkere jongen met nummer 11 toch? Viel goed in tegen Celtic en ook een paar keer positief gezien tegen die andere club![]()
Nee, maar er kan niet genoeg goede jeugd bij Ajax zittenquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je hem zien spelen? Werkelijk fantastisch al het gevaar van Milan kwam van hem
Oh.![]()
Niet opgevallen moet ik zeggen. Zitten er nog veel van zulke talentjes aan te komen dan? Jij weet er meer van dan ikquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, Sidoel, Fosu-Mensah en Eiting zijn ook nog een jaar jonger dan de rest.![]()
![]()
Die ken ik alleen van FM.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Mastour doet helaas niet mee bij Milan. Die kan pas ballen.Oh.![]()
Volgens mij is Nunnely uit de C'tjes ook eentje van niveau Nouri, Cerny.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Niet opgevallen moet ik zeggen. Zitten er nog veel van zulke talentjes aan te komen dan? Jij weet er meer van dan ikOh.![]()
veel potentie maar gigantische faalhaas dus?quote:When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Zat, als ze er niet zijn dan grijpt Ajax wel in.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Niet opgevallen moet ik zeggen. Zitten er nog veel van zulke talentjes aan te komen dan? Jij weet er meer van dan ik
Vanaf deze lichting moeten er elk jaar topspelers doorbreken, anders gaat er wat fout.![]()
Ik hoop het voor jequote:Op zaterdag 19 april 2014 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Elk jaar een fapwaardige lichting![]()
Nooit meer Siem de Jongs en Kolbeinn Sigthorssons
Children of the night. What music they make.![]()
Pffffquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nooit meer Siem de Jongs en Kolbeinn Sigthorssons![]()
![]()
Siem de Jong blijft voor altijd bij Ajax..quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nooit meer Siem de Jongs en Kolbeinn SigthorssonsRED ONS HENNIEGOD![]()
Zeg niet van die enge dingen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Siem de Jong blijft voor altijd bij Ajax..Oh.![]()
Over wie heb je het nu?quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Niemand wil dat kwaliteitsarme wormvormig aanhangsel hebben.Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: