een douche is niet geheel onder waterquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:28 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Een vriendin van mij maakt douche selfies met haar waterbestendige telefoon
Die lach ook van Geer op de achtergrondquote:
Minstens een 6,5/7quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:37 schreef Stiggie het volgende:
Hier ga je toch helemaal geen punten voor geven mag ik hopen
Britt natuurlijkquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:42 schreef marcodej het volgende:
Het is wel duidelijk wie de best is he?
Ik vond anna alicia ook heel goedquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:42 schreef marcodej het volgende:
Het is wel duidelijk wie de best is he?
Voor jou zouden er ook twee komen, snap het probleem niet?quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:56 schreef summer2bird het volgende:
Serieus, ze hebben 2 ambulances voor die knurft laten komen?
Hollands next topmodelquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:07 schreef Travel. het volgende:
Iedereen weet dat Brit nep is he, maar waar is ze nou beroemd mee geworden? welk programma?
Echte meisjes in de junglequote:Op zaterdag 19 april 2014 22:07 schreef Travel. het volgende:
Iedereen weet dat Brit nep is he, maar waar is ze nou beroemd mee geworden? welk programma?
Take me out, echte meisjes in de junglequote:Op zaterdag 19 april 2014 22:07 schreef Travel. het volgende:
Playboyquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:07 schreef Travel. het volgende:
Echte Meisjes is een Nederlands realityprogramma dat sinds 2011 uitgezonden wordt op RTL 5. In het programma worden vrouwelijke kandidaten uit andere televisieprogramma's samengebracht en moeten opdrachten uitgevoerd worden.quote:
O ja, dat was het. Dankjequote:Op zaterdag 19 april 2014 22:08 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Take me out, echte meisjes in de jungle
Dat viel mij ook al op. Je ziet niet eens haar tanden meer, het is 1 rij wit cement lijkt het net ofzoquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:07 schreef Specularium het volgende:
Die prodentsmoel van Inge wordt met de week erger he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |