SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 17 April 2014 : Nederland een staat van de USA laten worden en KLTZK tot gouverneur uitroepen.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 18 juni 2014: SgtPorkbeans een standbeeld geven
- 29 februari 2016: Moira. & Resania gaan trouwen.
- 1 juli 2043: Achmed uitwonen.
- Elke dag : d4v1d adoreren
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Je zal vast wat calorieën verbrand hebben ja.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zou het als workout tellen, 9 uur lang staan en rondrennen?
En ik heb er totaal geen honger door.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je zal vast wat calorieën verbrand hebben ja.
Te daarbij drie kwartier op en dan x 3 a 4 dagen. mijn leef.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zou het als workout tellen, 9 uur lang staan en rondrennen?
dat is slecht voor jequote:Op zaterdag 19 april 2014 17:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
En ik heb er totaal geen honger door.Geen ontbijt, geen avondeten. Alleen in de middag een broodje.
Prcsquote:Op zaterdag 19 april 2014 18:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat is slecht voor je
en je wordt er dik van
werkenquote:
Deze man weetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |