Ze kan natuurlijk gedeeltelijk worden afgekeurd en zo recht krijgen op een gedeeltelijke Wajong uitkering. Ik denk dat de gemeente er op hamert omdat gemeentes de financiële verantwoordelijkheid hebben gekregen voor bijstand en er dus gebaat bij zijn iemand de Wajong in te duwen (wat door het rijk betaald wordt).quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:49 schreef piepbeestje het volgende:
[..]
Nouja, ik heb er dus ook niet zoveel verstand van. Ik hoorde het van een vriendin die nu in een medisch behandeltraject zit dat ze door de gemeente praktisch gedwongen werd om een wajong aan te vragen omdat ze daarvoor in aanmerking zou komen volgens hen. Maar zij zou na dat behandeltraject weer in staat moeten zijn om te werken, van wat ik van haar heb begrepen.
Dat zeg ik, geen enkel inhoudelijk argument, alleen maar roepen dat anderen onderbuikjes zijn en vooral naar anderen wijzen. Lekker nutteloos en hersenloos vermaak zo op de zaterdag voor je vermoed ik. Voelt dat nou goed?quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:59 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]![]()
![]()
Afgezien van het feit dat ik nooit scheld, tenzij je je aangesproken voelt door de term 'onderbuiktokkies' (mensen die zonder onderbouwing gaan lopen schuimbekken over zaken waar ze eigenlijk niet al te veel vanaf weten), wil ik je even wijzen op je posts in deze topics:
[..]
[..]
[..]
Nou ja... ik hou op. M'n punt is duidelijk:
[..]
Gast, hou gewoon je mond dicht. Aangezien je zelf begint met wijzen heb ik even de vrijheid genomen jouw gedrag in het vorige topic hieronder neer te zetten:quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:59 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]![]()
![]()
Afgezien van het feit dat ik nooit scheld
quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:03 schreef Five_Horizons het volgende:
Wanneer ze het voortaan elke maand uitbetalen, is het dan wél okay?
Ts:
quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:18 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het wordt er niet slimmer op...
quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:22 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat zegt volgens mij meer over jouw vriendengroep dan over álle mensen met een Wajong-uitkering
[..]
Zoveel domheid in één alinea. Knap hoor
[..]
Welke voordelen heeft het hebben van een uitkering dan ten opzichte van een hoger salaris en het feit dat je werkt?
quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:25 schreef Five_Horizons het volgende:
Voor TS en andere kansloze onderbuiktokkies in dit topic mikken we het 'vakantiegeld' voortaan maandelijks bij de uitkering. Zijn we ook af van dit soort sneue topics.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:26 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Net als je denkt dat posts niet dommer kunnen, tonen sommigen toch je ongelijk aan.
Meneer de schijnheilige moraalridder die zichzelf vrijpleitquote:Op zaterdag 19 april 2014 10:30 schreef Five_Horizons het volgende:
Kijk ze schuimbekkend achter hun schermpje zitten...
quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:18 schreef Scorpie het volgende:
Meneer de schijnheilige moraalridder die zichzelf vrijpleithou toch op joh, clown dat je er bent. Er loopt er maar 1 vanaf zijn eerste post in het topic anderen neer te schoppen en denigrerend te doen en dat ben jij met je hypocriete hoofd
en nu tjeften, we zijn jouw soort wel een beetje zat hier
![]()
quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:08 schreef Scorpie het volgende:
Dat zeg ik, geen enkel inhoudelijk argument, alleen maar roepen dat anderen onderbuikjes zijn en vooral naar anderen wijzen. Lekker nutteloos en hersenloos vermaak zo op de zaterdag voor je vermoed ik. Voelt dat nou goed?
Je 'vergeet' even voor het gemak dat ik een reactie formuleer op zijn post, terwijl meneer al lang en breed in het vorige topic bezig was anderen te denigreren. Of vind je dat stiekem niet zo relevant, zo`n tijdslijn? Eerlijk zeggen hoor, als je gewoon meedoet om het rellenquote:
Scorpie maakt wel een karikatuur van zichzelfquote:
Hij springt in de sloot dus doe ik het ook!!!!quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je 'vergeet' even voor het gemak dat ik een reactie formuleer op zijn post, terwijl meneer al lang en breed in het vorige topic bezig was anderen te denigreren. Of vind je dat stiekem niet zo relevant, zo`n tijdslijn? Eerlijk zeggen hoor, als je gewoon meedoet om het rellen
Dit...quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Scorpie maakt wel een karikatuur van zichzelf
Oh gast, zit het je nou nog steeds zo dwars dat ik in dat Ajax topic je een beetje hard voor schut zette? Let it go man, let it go.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Scorpie maakt wel een karikatuur van zichzelf
Verrek, wederom geen inhoudelijk argument of reactie op mijn post.quote:
Mensen uitschelden voor 'mongolen' is 'schelden als een primaat'. Vinden dat mensen domme posts plaatsen is dat niet.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je 'vergeet' even voor het gemak dat ik een reactie formuleer op zijn post, terwijl meneer al lang en breed in het vorige topic bezig was anderen te denigreren. Of vind je dat stiekem niet zo relevant, zo`n tijdslijn? Eerlijk zeggen hoor, als je gewoon meedoet om het rellen
Zie 'm schuimbekkend achter z'n laptopje zitten....quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Verrek, wederom geen inhoudelijk argument of reactie op mijn post.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:39 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Mensen uitschelden voor 'onderbuiktokkies' is 'schelden als een primaat'. Vinden dat mensen hypocriete posts plaatsen is dat niet.
Just sayin'
quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:36 schreef Scorpie het volgende:
quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:08 schreef Scorpie het volgende:
Dat zeg ik, geen enkel inhoudelijk argument, alleen maar roepen dat anderen onderbuikjes zijn en vooral naar anderen wijzen. Lekker nutteloos en hersenloos vermaak zo op de zaterdag voor je vermoed ik. Voelt dat nou goed?
quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:40 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Zie 'm schuimbekkend achter z'n laptopje zitten....
![]()
[..]
Net als je denkt dat posts niet dommer kunnen, tonen sommigen toch je ongelijk aan.
quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:43 schreef Five_Horizons het volgende:
"Zo. De onderbuik is weer geleegd. Stampvoetend heb ik gemeld wat ik ervan vind en daar moeten ze het maar mee doen. Vanuit m'n ivoren toren heb ik maar mooi m'n punt gemaakt. Dat er geen inhoud aan zit, dat is niet belangrijk. Hard schreeuwen; dát is je punt maken. Hoe harder ik schreeuw, des te meer ik gelijk heb. Op naar het volgende non-punt dat ik kan maken... "
quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:43 schreef Five_Horizons het volgende:
"Zo. De onderbuik is weer geleegd. Stampvoetend heb ik gemeld wat ik ervan vind en daar moeten ze het maar mee doen. Vanuit m'n ivoren toren heb ik maar mooi m'n punt gemaakt. Dat er geen inhoud aan zit, dat is niet belangrijk. Hard schreeuwen; dát is je punt maken. Hoe harder ik schreeuw, des te meer ik gelijk heb. Op naar het volgende non-punt dat ik kan maken... "
[..]
Doe jij niet exact hetzelfde?quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:43 schreef Five_Horizons het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik jou als redelijk objectieve toeschouwer gelijk moet geven als je zegt dat iedereen zich voor schut zet in dit topicquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |