Precies. En er zijn genoeg mensen die een uitkering hebben en juist niet in die situatie willen zitten. Die willen ook liever gewoon aan het werk.quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:10 schreef Vortix het volgende:
[..]
Tja in het grote plaatje moet ik jullie helaas ook wel gelijk geven. Toch vind ik het zonde om daardoor maar alle werklozen weg te zetten als werkschuw tuig dat de hele dag alleen maar zit te chillen. Daarmee help je diegenen die wel aan het werk willen niet vooruit.
Iemand die echt wil, kan werken. Zo simpel is dat.quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:10 schreef Vortix het volgende:
[..]
Tja in het grote plaatje moet ik jullie helaas ook wel gelijk geven. Toch vind ik het zonde om daardoor maar alle werklozen weg te zetten als werkschuw tuig dat de hele dag alleen maar zit te chillen. Daarmee help je diegenen die wel aan het werk willen niet vooruit.
Deze zin geeft al aan dat je niet in de realiteit staat.quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Iemand die echt wil, kan werken. Zo simpel is dat.
Waarom?quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Deze zin geeft al aan dat je niet in de realiteit staat.
Wat heeft dat laatste er nu mee te maken? Het moet echt diep bij jou zitten. Zielig bijnaquote:Op zaterdag 19 april 2014 12:11 schreef GhpH het volgende:
[..]
Maak al genoeg geld net online en ik besteed mijn zakgeld nooit. Dus dat zit wel snor. 4.50 zou nog te doen zijn als er geen profiteurs waren zoals wajongers.
IDDquote:
Alle Wajongers zijn profiteurs?quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:11 schreef GhpH het volgende:
[..]
Maak al genoeg geld net online en ik besteed mijn zakgeld nooit. Dus dat zit wel snor. 4.50 zou nog te doen zijn als er geen profiteurs waren zoals wajongers.
Ik zal je 5000 euro overmaken, gewoon zodat je problemen krijgt bij de belastingdienst.quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:20 schreef Spuitkak het volgende:
[..]
Sssst, Jah ik doe er nog wat zaakies bij enzo.
ik verbaas mij elke dag weer in mijn werkveld op welke manieren allerlei mensen aan de slag kunnen. zwaar autistische boy die al huilt als je naar hem kijkt staat 3 keer per week vrolijk hamburgers te bakken in de mcdolans.quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Deze zin geeft al aan dat je niet in de realiteit staat.
Hahah dat doe je toch niet!quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zal je 5000 euro overmaken, gewoon zodat je problemen krijgt bij de belastingdienst.
5000 mag je schenken zonder dat de belastingdienst daar moeilijk over doet.quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zal je 5000 euro overmaken, gewoon zodat je problemen krijgt bij de belastingdienst.
De enige bestedingsruimte die ik momenteel heb is 50 euro, die kan je als coffeeshop wel wegzetten omdat jullie toch allemaal een rammelende boekhouding moeten hebben.quote:
In principe profiteren ze natuurlijk van hun beperkingen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:21 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Alle Wajongers zijn profiteurs?
Als bedrijf mag je echt geen 5000 euro op je balans zetten zonder herkomstquote:Op zaterdag 19 april 2014 12:23 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
5000 mag je schenken zonder dat de belastingdienst daar moeilijk over doet.
kom maar op met die poen.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
In principe profiteren ze natuurlijk van hun beperkingen.
oja, was een bedrijf.quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als bedrijf mag je echt geen 5000 euro op je balans zetten zonder herkomst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |