Jawel, en dat ze het rustig aan zouden doen... Maar dit is dus helemaal niet rustig aan maar zeer luid en in de openbare ruimte, ze zijn op 100 meter afstand nog te horen. Dit mag ook gewoon geen feestje meer heten en volgens mij moet je voor zoiets als dit een vergunning aanvragen..quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hadden ze je ouders niet van tevoren gewaarschuwd?
Dat is wel heel asociaal inderdaad. Sommige mensen vinden zichzelf heel belangrijk.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jawel, en dat ze het rustig aan zouden doen... Maar dit is dus helemaal niet rustig aan maar zeer luid en in de openbare ruimte, ze zijn op 100 meter afstand nog te horen. Dit mag ook gewoon geen feestje meer heten en volgens mij moet je voor zoiets als dit een vergunning aanvragen..
Ook nog eens in een buurt met veel bejaarde mensen, het is gewoon asociaal.. huur een zaaltje of ga naar een recreatiegebied met je partytent.
Ik ben gevlucht naar mijn eigen huis maar ik ga morgen weer terug.. en dan liggen ze vertiefd op hun nest met een dikke kater, ga ik lekker met een schuurmachine aan de slag.
Ik heb echt veel moeite met hoe normen en waarden vervagen.. en dan moet ik mij maar gedragen..quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat is wel heel asociaal inderdaad. Sommige mensen vinden zichzelf heel belangrijk.
De ervaring leert dat hoe later het wordt hoe harder het gaat.. hebben ze ook meer alcohol op en krijgen ze nog meer schijt. Maar dan gaan mensen dus bellen.. eigenlijk zou ik het allemaal wel mee willen maken maar ik trek dat nu niet, dus ik ben maar weer voor vanavond en vannacht naar mijn eigen huis gegaan. Morgen vlucht ik hier dan weer weg voor spelende kindjes.quote:
X-Men Origins: Wolverinequote:Op vrijdag 18 april 2014 21:40 schreef liesje1979 het volgende:
Komt er een leuke film op de tv vanavond?
King Kong, gaat over aan aap.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:40 schreef liesje1979 het volgende:
Komt er een leuke film op de tv vanavond?
Hij heeft wel een punt.quote:
Elke vrijdagquote:
Bofkont.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Elke vrijdagVindt waaghals leuk.
Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:46 schreef Webschip het volgende:
Walgelijk. Waarom de ene god en de ander niet? Veel vragen dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |