abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † vrijdag 18 april 2014 @ 21:01:20 #1
37843 lady-wrb
kortaf
pi_139024574
ik heb er echt patent op he? :')
derde topic op rij dat ik sluit

game on!
pi_139025229
FIPO GEMACHT

groetjes de trotse papa van rodrigo en claudia :D
  vrijdag 18 april 2014 @ 22:29:41 #3
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_139028787
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 21:01 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb er echt patent op he? :')
derde topic op rij dat ik sluit

game on!
Ik denk dat je absoluut op de goede weg zit en echt niet te veel helpt met de werkstukken. Ik ben benieuwd wat het gesprek oplevert. Zet op papier de punten wat je kwijt wil en wat he anders wil zien door hun. Als je je niet gehoord of onbegrepen voelt stuif je meteen door naar de rector of directeur.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_139036521
:O een spookje vannacht }:| tig keer overstuur wakker geworden.
het lastige eraan we krijgen maar niet duidelijk wat er is. ;(

fijn weekend allemaal!
ik ga hem optimaal beleven :') O+
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zaterdag 19 april 2014 @ 08:20:16 #5
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_139036817
Weet iemand misschien of ik een geoliede eiken tafel als buitentafel zou kunnen gebruiken? Moet ik m dan bv eerst aflakken, en zo ja, waarmee dan?
pi_139036942
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2014 08:20 schreef mikoxx het volgende:
Weet iemand misschien of ik een geoliede eiken tafel als buitentafel zou kunnen gebruiken? Moet ik m dan bv eerst aflakken, en zo ja, waarmee dan?
ligt er een beetje aan hoe te tafel in elkaar gezet is; ijzeren schroeven kunnen gaan roesten.

je kan hem even lichtjes schuren (hoeft niet afgeschuurd te worden) en dan met buitenbeits eroverheen. ik heb ook goede dingen gehoord over botenlak.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zaterdag 19 april 2014 @ 08:54:33 #7
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_139037126
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 08:36 schreef simmu het volgende:

[..]

ligt er een beetje aan hoe te tafel in elkaar gezet is; ijzeren schroeven kunnen gaan roesten.

je kan hem even lichtjes schuren (hoeft niet afgeschuurd te worden) en dan met buitenbeits eroverheen. ik heb ook goede dingen gehoord over botenlak.
Het is een tafel uit één stuk, dus dat komt goed. Ik wilde even rubberen dopjes onder de poten doen iig. Maar hij zou dus wel nog behandeld moeten worden? Zo naar buiten is geen goed plan?
pi_139037202
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2014 08:54 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Het is een tafel uit één stuk, dus dat komt goed. Ik wilde even rubberen dopjes onder de poten doen iig. Maar hij zou dus wel nog behandeld moeten worden? Zo naar buiten is geen goed plan?
ligt er weer aan wat voor olie dan gebruikt is. die heb je ook nog in een binnen en buiten versie. je kan het proberen, maar bij mijn weten (...) kan eikenhout echt niet tegen water/vocht, dan gaat het looizuur in het hout reageren en wordt de boel lelijk zwart en gaat het verweren naar grijs. ken ook mooi zijn, dan krijg je zo'n verweerde steigerhout-look.

ik heb hier een houten plantenbak gewoon zo naar buiten geknald en dat lijkt tot nu toe prima te gaan :) maar die had ik gratis gekregen ergens en ga ik binnenkort bewerken met krijtverf en dan blanco beits erover.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_139037364
Is dat het looizuur? Nooit geweten. Wij moeten onze steigerhoutenzooi buiten ook eens afspuiten. Ziet er niet uit.

Lekker dagje vandaag. Eerst lekker thuis keutelen en vanavond braai met N's Zuid Afrikaanse klasgenoot.

:9 :9
  zaterdag 19 april 2014 @ 09:34:50 #10
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_139037487
En het slechte slapen is bekend waardoor.. Roy heeft griep. En ligt nu weer lekker te slapen.

klinkt als een leuke dag spring!
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zaterdag 19 april 2014 @ 09:52:27 #11
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_139037685
Oh lekker aan de braai Spring!
Beterschap voor Roy Bar.

Wij gaan de zolder opruimen. Ik wil 80% weggooien... Eens kijken of dat lukt vandaag....
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zaterdag 19 april 2014 @ 10:10:26 #12
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_139037967
Knap als je dat kan, Saffier. Ik kan het niet. Ik ben jaren bezig geweest om van de baby-, peuter- en kleuterspullen af te komen.
Maar op wat verdwaalde babykleertjes, prentenboeken en een wieg na is dat inmiddels aardig gelukt. De kinderen zijn inmiddels 10 en 12 :')
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 19 april 2014 @ 10:13:02 #13
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_139038005
Ik ga me in het paasgeweld in de supermarkt storten. Ook leuk.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 19 april 2014 @ 11:01:12 #14
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_139038852
Succes Saffier :P

Livelink, mijn zoon is ook 10 (en die andere 7 ), maar hier staat ook heel de zolder nog vol met speelgoed en kleding en ander spul, kan er nog maar net lopen :@

En dan kreeg ik gister van mn schoonzus te horen dat ze de zolder ging opruimen, dus komt er nog meer spul hier naartoe :X
pi_139038912
Succes Saffier!

M en ik gaan straks naar Riverdance. M heeft van de week kaartjes "gewonnen" op vakantieveilingen. Vanavond sushi eten.

De meisjes logeren bij opa en oma
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_139039029
lady-wrb, is er niet ergens een bestand waar een natuurwetenschappelijk verslag aan moet voldoen? Aan de hand van zoiets zou hij toch een eind moeten kunnen komen.
  zaterdag 19 april 2014 @ 11:31:28 #17
35189 Troel
scherp en bot
pi_139039340
Mijn moeder haalde vorige week mijn oude werkjes van zolder, leuk om te vergelijken met Rubens werkjes van groep 3 nu :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 19 april 2014 @ 12:25:33 #18
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_139040438
Ik ben net ook ff boodschaps wezen doen in de Lidl. Drúk! Ik zag de bui al hangen dus was lopend gegaan. Heeft me denk ik 4 jaar van m`n leven gekost :')
I`m not weird. I`m limited edition.
  Moderator zaterdag 19 april 2014 @ 12:31:21 #19
5428 crew  miss_sly
pi_139040541
O, wij moeten ook nog boodschappen doen. Misschien fiets ik er zo wel even snel heen, alleen, dat gaat vast het snelste.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_139041020
M heeft gisteren boodschappen gedaan. Morgen gaan we brunchen bij mijn schoonouders. s Avonds gaan we gourmetten. Maandag middag onbeperkt pannenkoeken eten.. s avonds zien we wel.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 19 april 2014 @ 13:21:35 #21
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_139041416
Wij doen ook maandag pannekoeken. Lekker :9
Sinds ik ze weer met boekweitmeel maak en niet meer zo`n mixpak vraagt het kleine volk er nog vaker om :9
I`m not weird. I`m limited edition.
  zaterdag 19 april 2014 @ 13:28:10 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_139041555
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 april 2014 12:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben net ook ff boodschaps wezen doen in de Lidl. Drúk! Ik zag de bui al hangen dus was lopend gegaan. Heeft me denk ik 4 jaar van m`n leven gekost :')
Gisteren was het ook al bizar druk bij de Lidl idd. Normaal ga ik gelijk om 9 uur, maar omdat het vakantie was waren we later.

Morgen doen we zelfgemaakte kipburgers en maandag vegetarische enchilada's. :9
Wel een paasontbijtje en paaslunch, maar in de avond gewoon normaal. *O*
***
  zaterdag 19 april 2014 @ 13:33:08 #23
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_139041655
We schieten aardig op. Nu even lunchen, dat was wel nodig :D
Livelink, mijn oudste is 8 (en een hálf) en in de afgelopen weken heb ik pas zijn kleding weggedaan. De box is verkocht, maar de familiewieg staat toch echt bij m'n ouders op zolder. Die gaat niet weg. Als er een liefhebber is voor het kamertje mag dat ook gaan...
Ik heb wel een goede reden: we willen gaan slapen op zolder. En we hebben het dakraam al besteld. Dat was alleen eerder binnen dan verwacht en staat nu in de schuur omdat we het niet op zolder kwijt konden. Te gek voor woorden, zo'n groot huis en nergens plek. Dat komt dus idd gewoon door te veel te bewaren. Ik 'leef' hier al een tijdje naartoe en daardoor lukt het ook. Als we het plotsklaps hadden gedaan had ik niet zoveel ineens weg kunnen doen.
Nu ben ik ook wel zo van 'een doos van M. weg dan ook een doos van mij weg'.
We hebben samen wel achterlijk veel gereedschap staan... :X

Ik ga weer verder!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_139041799
bij ons was de buurman net gister klaar met het opruimen van onze schuur :P
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_139041929
Ga ik naar de supermarkt voor de laatste dingetjes voor de quinoa van morgen. Vergeet ik de quinoa :|W
Met een meidenkwartet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')