abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139035233
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2014 01:38 schreef GhpH het volgende:

[..]

Ik probeer gewoon te zeggen dat men hedendaags nog steeds niet zelf kiest. Maar dat de keuzes worden afgebakend.

Als er bijvoorbeeld 10 keuzes zijn maar jij laat iemand maar tussen 2 van de 10 kiezen. Heeft de ander dan 'echt' en keuze?
Naast de keuze tussen 1 & 2, is er ook nog de keuze om niét 1 of twee te doen. Ergo: net zoveel keuze als ik (ik geloof namelijk niet in een God).

quote:
Een welles nietes spelletje of ze wel of niet dreigen heeft geen zin. Men dreigt hedendaags nog steeds net de hel en ik zie het vak genoeg.
Okay. Als jij het zegt. :D
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_139035321
Geef die drop dan maar beter hier manG.
pi_139035512
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 april 2014 01:41 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Naast de keuze tussen 1 & 2, is er ook nog de keuze om niét 1 of twee te doen. Ergo: net zoveel keuze als ik (ik geloof namelijk niet in een God).

[..]

Okay. Als jij het zegt. :D

Dit is natuurlijk een uitvergrote cartoon maar je snapt waar het om gaat ;)
pi_139038560
http://www.natuurarts.com(...)ie_varkensvlees.html

Varkensvlees is niet zo gezond voor je, dit is wel een interessant artikel erover.
  zaterdag 19 april 2014 @ 11:01:10 #80
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_139038849
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2014 10:42 schreef quirina het volgende:
http://www.natuurarts.com(...)ie_varkensvlees.html

Varkensvlees is niet zo gezond voor je, dit is wel een interessant artikel erover.
Wat een zwaar overtrokken artikel zeg :') Sowieso ook weinig wetenschappelijk.

quote:
Niet elk mens beschikt over voldoende vuur om gegeten varkensvlees in zijn lichaam om te zetten.
:')

quote:
Ook in mager varkensvlees liggen grote hoeveelheden vet opgeslagen. Mager varkensvlees kan zelfs zonder boter in een braadpan gebakken worden. Het vlees heeft van zichzelf al vet en braadt zich in zijn eigen vet. Maar dit vet bevat één keer zo veel calorieën als koolhydraten en eiwitten bij elkaar. Het is duidelijk, dat vet vergezeld wordt van cholesterol. De moleculen worden in het bloed door cholesterol gevormd en zijn verantwoordelijk voor allerlei klachten. Men heeft zelfs ontdekt, dat kankercellen cholesterol bevatten. Normaal wordt vet buiten de bindweefselcellen aangetroffen. Ook bij oud rundvlees vinden we vet in de cellen en bij het varken ligt dit percentage aanzienlijk hoger. Varkensvlees bevat veel zwavel (daarom veroorzaakt dit ook bij sommigen puistjes!). Schapenvlees is goed en verzuurt niet zo snel. Rundvlees geeft sterke verzuring, maar stinkt niet zoals varkensvlees. Personen met een dikke nek blijken veel spek van een varkensrug gegeten te hebben. Personen met een dikke buik blijken eveneens het spek van een varkensbuik gegeten te hebben. Vrouwen met dikke dijbenen blijken dikwijls goede hameters te zijn.

quote:
De varkensvleesverbruiker gaat op de lange duur zelfs uiterlijk lijken op het dier waarmee hij zich voedt.

[ Bericht 16% gewijzigd door Immerdebestebob op 19-04-2014 11:26:12 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')