Dat zeg ik nergens. Er zijn gewoon veel moslims op deze wereld die echt niet zo bezig zijn met kleding. Misschien is reizen een idee voor jou?quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:01 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dus jij lult ook maar wat en iedereen die zegt moslim te zijn geloof jij
okay, dan ben ik ook moslim, want ik eet geen varkensvlees
het zijn vaker de bekeerlingen die zich er meer mee bezighouden.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:02 schreef Globali het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens. Er zijn gewoon veel moslims op deze wereld die echt niet zo bezig zijn met kleding. Misschien is reizen een idee voor jou?
zoals al die gelegenheidsmoslims in nederland?quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:02 schreef Globali het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens. Er zijn gewoon veel moslims op deze wereld die echt niet zo bezig zijn met kleding. Misschien is reizen een idee voor jou?
Klopt. Die slaan gewoon totaal door. Onzekerheid vaak denk ik. Je hoort ineens bij een groepje. Die familie van mij komt uit een vooral islamitisch land. Men draagt daar bijna nooit een hoofddoek en niqaab en burka wordt gezien als debiel.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:04 schreef Manke het volgende:
[..]
het zijn vaker de bekeerlingen die zich er meer mee bezighouden.
Bedekt kleden. Voor de rest zijn er geen regels.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:05 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
zoals al die gelegenheidsmoslims in nederland?
mijn beste vriend is moslim, en die weet WEL wat het inhoud en ja kleding is onderdeel
als je gewoon zelf wilt kiezen wat je wilt volgen, doe je ding, maar stop dan te claimen moslim te zijn
Accepteer je Allah als de Schepper der hemelen en aarde en Mohammed als zijn laatste en beste profeet. Dan ben je een moslim. Geen varkensvlees eten alleen maakt je geen moslim, joden eten ook geen varkensvlees.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:01 schreef Life2.0 het volgende:
okay, dan ben ik ook moslim, want ik eet geen varkensvlees
dan maakt een onverzorgde baard en slecht nederlands je ook geen moslimquote:Op vrijdag 18 april 2014 18:09 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Accepteer je Allah als de Schepper der hemelen en aarde en Mohammed als zijn laatste en beste profeet. Dan ben je een moslim. Geen varkensvlees eten alleen maakt je geen moslim, joden eten ook geen varkensvlees.
Of goed verzonnen, daar blijf ik bij.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:19 schreef Specularium het volgende:
Gedetailleerde daderomschrijving. Zal vast wel kloppen.
Zeker ook geprint op van dat glanspapier als wat je van de shoarmatent door de bus krijgt?
De werkelijkheid is voor normale moslims vaak anders. En neem maar aan dat ik er een paar ken. Dat neemt niet weg dat men o.a. in Nederland soms volkomen doorslaat. Daar ben ik ook tegen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:13 schreef Manke het volgende:
Volgens de hadith moeten vrouwen volledig bedekt en mag naast familie alleen de mahram haar zonder bedekking zien, als ik het goed heb.
waarom eigenlijk niet, is hardstikke lekker, als ze nou geen paling aten , die vreten lijken of ratten, die brengen ziektes overquote:Op vrijdag 18 april 2014 18:09 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Accepteer je Allah als de Schepper der hemelen en aarde en Mohammed als zijn laatste en beste profeet. Dan ben je een moslim. Geen varkensvlees eten alleen maakt je geen moslim, joden eten ook geen varkensvlees.
watquote:Op vrijdag 18 april 2014 18:34 schreef Globali het volgende:
[..]
De werkelijkheid is voor normale moslims vaak anders. En neem maar aan dat ik er een paar ken. Dat neemt niet weg dat men o.a. in Nederland soms volkomen doorslaat. Daar ben ik ook tegen.
buiten dioxine is paling gezonder, en ziektes, wat?quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:40 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
waarom eigenlijk niet, is hardstikke lekker, als ze nou geen paling aten , die vreten lijken of ratten, die brengen ziektes over
Jij maakt er nep moslim van. Er zijn gewoon moslims die geheel normaal meedraaien in deze maatschappij.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:25 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
wat
nep moslims hebben een andere werkelijkheid dan echte moslims ja?
Ben je nog wel moslim als je zegt dat je Allah als god ziet maar een groot deel van zijn leer negeert ?quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:29 schreef Globali het volgende:
[..]
Jij maakt er nep moslim van. Er zijn gewoon moslims die geheel normaal meedraaien in deze maatschappij.
Yep. Allah vergeeft alle zondes, behalve als je partners aan Hem toekent.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:06 schreef Aanstootgevend het volgende:
Ben je nog wel moslim als je zegt dat je Allah als god ziet maar een groot deel van zijn leer negeert ?
http://nos.nl/artikel/424814-boer-opgegeten-door-varkens.htmlquote:Op vrijdag 18 april 2014 18:40 schreef michaelmoore het volgende:
waarom eigenlijk niet, is hardstikke lekker, als ze nou geen paling aten , die vreten lijken of ratten, die brengen ziektes over
waarom?quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:10 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Yep. Allah vergeeft alle zondes, behalve als je partners aan Hem toekent.
Dus je kan letterlijk je reet afvegen met de Koran, urineren op een plaatje van Mohammed, bedelaars in elkaar trappen voor de lol, tijdens Ramadan lekker varkenslapjes eten en op bedevaart naar Hawaii ipv Mekka gaan en jezelf dan nog steeds moslim noemen ?quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:10 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Yep. Allah vergeeft alle zondes, behalve als je partners aan Hem toekent.
Een deel van de islam niet praktiseren als moslim zijnde is niet hetzelfde als de zaken die jij opnoemt die je een niet-moslim kunnen maken.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:15 schreef Aanstootgevend het volgende:
Dus je kan letterlijk je reet afvegen met de Koran, urineren op een plaatje van Mohammed, bedelaars in elkaar trappen voor de lol, tijdens Ramadan lekker varkenslapjes eten en op bedevaart naar Hawaii ipv Mekka gaan en jezelf dan nog steeds moslim noemen ?
Bizar.
Tja, als je een mens wilt aanbidden als je God, dan blijf je een christen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:13 schreef Manke het volgende:
Christendom hetzelfde maar tegenovergesteld: geen vergeving als je niet in Jezus gelooft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |