abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 mei 2014 @ 12:46:04 #26
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_139657330
quote:
14s.gif Op woensdag 7 mei 2014 12:42 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Drie had wel een boeiender verhaal dan 4, Ik volgde het ook echt bij Edward heb ik.geen idee wat hij nou wil ja een of ander voorwerp.
Die Connor was bloedirritant in 3 en absoluut niet interessant (imo), Edward net zo... de bochten waarin het verhaal zich wringt om hem maar bij de Assassins terecht te laten komen vond ik ook tenenkrommend.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_139657359
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 10:38 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Deel drie was naar mijn mening ook slechter.
Het was de eerste AC die ik speelde, dat maakte voor mij de ervaring denk ik anders. Vooral de nieuwe engine vond ik erg knap en ik ben een van de weinigen die het wel een hele interessante setting vind :P
  woensdag 7 mei 2014 @ 12:50:31 #28
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_139657439
Van die kerel in parijs kan je wel een goeie tweede Ezio maken hopelijk doen ze het.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 7 mei 2014 @ 12:51:42 #29
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_139657472
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 12:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van die kerel in parijs kan je wel een goeie tweede Ezio maken hopelijk doen ze het.
Zolang ze hem maar niet laten klinken als Pepe Le Pew.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 7 mei 2014 @ 12:54:07 #30
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_139657537
Hopelijk zit Napoleon er in. Da vinci de Paus en die andere historische familie gaven de game toch dat ene beetje extra.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_139712652
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 18:01 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Het einde van Revelations is baas.
Zekers! Heb m net uitgespeeld. Vanaf sequence 7 (de ondergronde stad) begon het me pas echt te boeien. Was ook wel vet om Altair terug te zien als een echte veteraan.

Op naar deel 3 :P
pi_139713492
Assassins creed 3 vond ik geen doorkomen aan, dat ik op den duur niks anders deed dan snel door alle sequences gaan voor het verhaal van Desmond :') Bij Black flag heb ik nu het Assassins creed 2 en brotherhood gevoel terug. Ben als een echte piraat aan het klooien op zee, schatkisten leegroven en laat het hoofd verhaal voor wat het is atm :P Met AC unite hoop ik op een echte spirituele opvolger van Assassins 2 in Parijs :Y
mag het weten
pi_139972672
Goed, dat was AC3. Zojuist uitgespeeld.
Ik vond hem erg tof :Y , de minpuntjes daargelaten.
Morgen even een paar uurtjes kijken in de multiplayer, die vind ik altijd wel aardig van AC, ondanks dat ik normaliter niet zo van de MP ben.

En dan morgen of overmorgen beginnen aan AC4 *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_139983218
Eerste indruk, nu na een paar minuten gespeeld te hebben: _O_
A murky, forgotten land.
pi_139986178
Gisteren Brotherhood uitgespeeld. Was leuk maar kort. Nu nog wat Side missies doen...
pi_139986368
Prima spel trouwens. Veel beter dan deel 3. Het verhaal boeit me echt totaal niet, maar het 'piraatje-zijn' is echt heerlijk in dit spel! Lekker kloten op zee. :9
Feyenoord Rotterdam
pi_139994747
Kun je oneindig de piraat uithangen op zee of zit er een limiet aan?
A murky, forgotten land.
pi_139994836
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 15:56 schreef larry_flynt het volgende:
Gisteren Brotherhood uitgespeeld. Was leuk maar kort. Nu nog wat Side missies doen...
Kort :o , zoveel leuks te doen in dat spel. Heb er toch wel enkele tientallen uren inzitten
pi_139995187
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 19:54 schreef Gruisman het volgende:

[..]

Kort :o , zoveel leuks te doen in dat spel. Heb er toch wel enkele tientallen uren inzitten
Ik had het ook meer over de mainquest, die is niet zo lang.
pi_139998309
Dat is wel heel anders dan voorheen, dat Animus verhaal, met Abstergo Entertainment.

Gaat het daarbij ook om Juno en Minerva?
A murky, forgotten land.
pi_140004457
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 16:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Prima spel trouwens. Veel beter dan deel 3. Het verhaal boeit me echt totaal niet, maar het 'piraatje-zijn' is echt heerlijk in dit spel! Lekker kloten op zee. :9
Ik zit nu op 24% sync met 24 uur gameplay. Als ik alles wil maxen zit ik zo op 100 uur :D Dat had ik ook met AC 2 en Brotherhood :) Vind Black Flag echt een welkome afwisseling en piraat spelen gaat mij nooit vervelen. Heerlijk thema :Y
mag het weten
pi_140009205
Maarre, gaat dat nieuwe Animus verhaal nog steeds over de strijd tegen de Tempeliers? En over Juno en Minerva?
A murky, forgotten land.
pi_140013120
Nieuwe AC voor 360 en ps3 bevestigd
pi_140026312
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 11:13 schreef Zolder het volgende:
Nieuwe AC voor 360 en ps3 bevestigd
Bron?

Wat ik zo gauw kan vinden zijn wel wat oudere berichten waarin wordt gesproken over AC Unity in Parijs voor PS4, pc en XBox One.

Voor de PS3 en de XBox360 zou er een andere game komen, namelijk AC Comet en die zou zich in Amerika afspelen.

Maar dat zijn wat oudere berichten zoals gezegd.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 16 mei 2014 @ 17:38:42 #45
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_140026481
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 17:34 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Bron?

Wat ik zo gauw kan vinden zijn wel wat oudere berichten waarin wordt gesproken over AC Unity in Parijs voor PS4, pc en XBox One.

Voor de PS3 en de XBox360 zou er een andere game komen, namelijk AC Comet en die zou zich in Amerika afspelen.

Maar dat zijn wat oudere berichten zoals gezegd.
https://tweakers.net/nieu(...)n-playstation-3.html
pi_140026496
A murky, forgotten land.
pi_140050207
Wat een geweldige game is dit _O_

Net de El Dorado/Jackdaw bemachtigd.
Maar toen ik de El Dorado net bemachtigd had en aan de Zilvervloot moest onstnappen, kwam ik onderweg een piepklein eilandje tegen met een Animus fragment. Ik kon echter niet van het schip af???

Of moet ik nog iets verder spelen voordat alles 'vrijgegeven' wordt zeg maar?
A murky, forgotten land.
pi_140120431
Gisteravond AC4 main missie uitgespeeld en ik zit op 60%. Uiteindelijk is hij wel bevallen, maar een volgende deel in ene grote stad zou wel erg leuk wezen. Vond het verhaal nog al slap en derhalve ook geen enkele behoefte ook om alle losse eindjes uit te spelen enzo.

Misschien dat ik Freedom DLC een kans ga geven, is het de moeite waard?
  maandag 19 mei 2014 @ 08:51:39 #49
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_140120490
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 08:46 schreef NikeyAjax het volgende:
Gisteravond AC4 main missie uitgespeeld en ik zit op 60%. Uiteindelijk is hij wel bevallen, maar een volgende deel in ene grote stad zou wel erg leuk wezen. Vond het verhaal nog al slap en derhalve ook geen enkele behoefte ook om alle losse eindjes uit te spelen enzo.
Enige waar ik nog moeite in heb gestoken zijn alle post-it's in het kantoorgebouw; die geven nog een hoop leuke achtergrond-info. Voor de rest kun je (volgens mij) alle side-missions laten voor wat ze zijn. Zeker alle collecitbles voegen niets toe.

quote:
Misschien dat ik Freedom DLC een kans ga geven, is het de moeite waard?
Volgens mij heb ik die gekocht, maar weet het niet eens zeker. Nieuwe 360 gehaald en vergeten de savegames van de oude over te zetten :')
pi_140120510
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 08:51 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Enige waar ik nog moeite in heb gestoken zijn alle post-it's in het kantoorgebouw; die geven nog een hoop leuke achtergrond-info. Voor de rest kun je (volgens mij) alle side-missions laten voor wat ze zijn. Zeker alle collecitbles voegen niets toe.

[..]

Vlak voor de laatste missie, kwam ik pas mijn eerste post-it tegen. Veel te weinig door het gebouw gelopen denk ik zo. Haha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')