Die Connor was bloedirritant in 3 en absoluut niet interessant (imo), Edward net zo... de bochten waarin het verhaal zich wringt om hem maar bij de Assassins terecht te laten komen vond ik ook tenenkrommend.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Drie had wel een boeiender verhaal dan 4, Ik volgde het ook echt bij Edward heb ik.geen idee wat hij nou wil ja een of ander voorwerp.
Het was de eerste AC die ik speelde, dat maakte voor mij de ervaring denk ik anders. Vooral de nieuwe engine vond ik erg knap en ik ben een van de weinigen die het wel een hele interessante setting vindquote:Op woensdag 7 mei 2014 10:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Deel drie was naar mijn mening ook slechter.
Zolang ze hem maar niet laten klinken als Pepe Le Pew.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van die kerel in parijs kan je wel een goeie tweede Ezio maken hopelijk doen ze het.
Zekers! Heb m net uitgespeeld. Vanaf sequence 7 (de ondergronde stad) begon het me pas echt te boeien. Was ook wel vet om Altair terug te zien als een echte veteraan.quote:
Kortquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:56 schreef larry_flynt het volgende:
Gisteren Brotherhood uitgespeeld. Was leuk maar kort. Nu nog wat Side missies doen...
Ik had het ook meer over de mainquest, die is niet zo lang.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:54 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Kort, zoveel leuks te doen in dat spel. Heb er toch wel enkele tientallen uren inzitten
Ik zit nu op 24% sync met 24 uur gameplay. Als ik alles wil maxen zit ik zo op 100 uurquote:Op donderdag 15 mei 2014 16:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Prima spel trouwens. Veel beter dan deel 3. Het verhaal boeit me echt totaal niet, maar het 'piraatje-zijn' is echt heerlijk in dit spel! Lekker kloten op zee.
Bron?quote:
https://tweakers.net/nieu(...)n-playstation-3.htmlquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Bron?
Wat ik zo gauw kan vinden zijn wel wat oudere berichten waarin wordt gesproken over AC Unity in Parijs voor PS4, pc en XBox One.
Voor de PS3 en de XBox360 zou er een andere game komen, namelijk AC Comet en die zou zich in Amerika afspelen.
Maar dat zijn wat oudere berichten zoals gezegd.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:38 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
https://tweakers.net/nieu(...)n-playstation-3.html
Enige waar ik nog moeite in heb gestoken zijn alle post-it's in het kantoorgebouw; die geven nog een hoop leuke achtergrond-info. Voor de rest kun je (volgens mij) alle side-missions laten voor wat ze zijn. Zeker alle collecitbles voegen niets toe.quote:Op maandag 19 mei 2014 08:46 schreef NikeyAjax het volgende:
Gisteravond AC4 main missie uitgespeeld en ik zit op 60%. Uiteindelijk is hij wel bevallen, maar een volgende deel in ene grote stad zou wel erg leuk wezen. Vond het verhaal nog al slap en derhalve ook geen enkele behoefte ook om alle losse eindjes uit te spelen enzo.
Volgens mij heb ik die gekocht, maar weet het niet eens zeker. Nieuwe 360 gehaald en vergeten de savegames van de oude over te zettenquote:Misschien dat ik Freedom DLC een kans ga geven, is het de moeite waard?
Vlak voor de laatste missie, kwam ik pas mijn eerste post-it tegen. Veel te weinig door het gebouw gelopen denk ik zo. Hahaquote:Op maandag 19 mei 2014 08:51 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Enige waar ik nog moeite in heb gestoken zijn alle post-it's in het kantoorgebouw; die geven nog een hoop leuke achtergrond-info. Voor de rest kun je (volgens mij) alle side-missions laten voor wat ze zijn. Zeker alle collecitbles voegen niets toe.
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |