Heeft ie een hanenkam?quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:01 schreef Yreal het volgende:
Haan, ik zou echt niet naar buiten durven met zulk haar...
hahahahahahaha XDddDDDquote:
gast ik zat ernaast toen hij bij een chineze kapper in dh nieuw haar kreeg en flitskikker zat naast mijquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
Van haan. Moet je zijn FB effe kijken
Kom op man, dat ziet er toch hilarisch uit. Of wordt jij daar wel heet van?quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:55 schreef mapima het volgende:
[..]
gast ik zat ernaast toen hij bij een chineze kapper in dh nieuw haar kreeg en flitskikker zat naast mij
ik heb pics als bewijsquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Kom op man, dat ziet er toch hilarisch uit. Of wordt jij daar wel heet van?
wordt je nou nat van hem?quote:Op zondag 20 april 2014 00:38 schreef mapima het volgende:
[..]
ik heb pics als bewijs
tis als je vanaf HS heel die stationswg afloopt iets van 200m achter de bijenkorf
ik wil de pics wel zienquote:Op zondag 20 april 2014 00:38 schreef mapima het volgende:
[..]
ik heb pics als bewijs
tis als je vanaf HS heel die stationswg afloopt iets van 200m achter de bijenkorf
Deze is nu al jaloers. Ren broer, ren!quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:34 schreef mapima het volgende:
tis een moslimlandmeisje met geblondeerd haar!
sorry maar ik vind niet dat je dat dan moet doen
Dat is niet eerlijk, echte foto's hebben we nodig om te beoordelen geen bewerkte!quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:31 schreef haan33 het volgende:
als jullie mij niet geloven wil ik best haar instagram geven(dm mij maar)
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |