SPOILER: Afgelopen spellen cq Wall of FameOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grootste probleem wat mij betreft is het houden van het evenwicht.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:09 schreef jogy het volgende:
Engeland moet de volgende keer vervangen worden voor een ander, die heeft meteen een achterstand tijdens de start.
quote:Op woensdag 16 april 2014 15:49 schreef zarGon het volgende:
Games die players nodig hebben:
- Blood Diamond [Africa] - 50 punten - nog 2 players nodig
quote:Op maandag 21 april 2014 23:53 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Italië: 17
Engeland: 15
Rusland (miste laatste turn): 1
Nu in de builds. Italië +1, Engeland +3, Rusland -4.
Spannond.
Eng / Ita / Rus is evenwichtiger. Iedereen heeft namelijk direct twee vijanden.quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:03 schreef jogy het volgende:
classic fra/aus/tur (fat) geeft volgens mij iedereen wel een mooie startpositie zonder meteen aangrenzend te beginnen.
Munich annuleert de support move van Ruhr.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:03 schreef remlof het volgende:
Waarom kon Frankrijk hier Kiel niet pakken?
[ afbeelding ]
Frankrijk:
Holland move to Kiel
Ruhr support move from Holland to Kiel
Denmark support move from Holland to Kiel
Turkije:
Kiel hold
Berlin support hold the unit in Kiel
Ook wel heel toevallig dat Russia goed "gokt" dat Silesia naar Warsaw gaat.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heel het spel ieder voor zich, en in de beslissingsfase een support move van Rusland..
Je kunt het nog stoppen, tenzij Rusland actief meehelpt om Italy te laten winnen.quote:Zo te zien heeft Italië 'm, op het nippertje
Anoniem potje, geen chat (ook geen publieke).quote:Op woensdag 23 april 2014 11:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ook wel heel toevallig dat Russia goed "gokt" dat Silesia naar Warsaw gaat.![]()
No ingame messaging toch?
Als ze samen werken haalt Italië de 18.quote:Je kunt het nog stoppen, tenzij Rusland actief meehelpt om Italy te laten winnen.
Africa is wat anders. Ten eerste heb je daar 8 spelers, meerdere allianties zijn dan geen enkel probleem (iedereen krijgt de kans om een alliantie te vormen).quote:Op woensdag 23 april 2014 11:57 schreef 99.999 het volgende:
Oh, maar als je een beetje inzicht in het spel hebt kan je ook in een anoniem potje best een en ander steunen. Ging in de eerste keer dat we in Afrika speelden ook prima Nigeria steunen vanuit Marokko. Tot op een gegeven moment duidelijk was wie, wie was
Doe jij mee in dat spel?quote:Op woensdag 23 april 2014 11:57 schreef 99.999 het volgende:
En waarom Rusland nu Italie steunt, dat is wel logisch, gewoon om jou een hak te zetten
Maar dat was puur op de gok van mij toen. Zonder enige communicatie.quote:Op woensdag 23 april 2014 13:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Africa is wat anders. Ten eerste heb je daar 8 spelers, meerdere allianties zijn dan geen enkel probleem (iedereen krijgt de kans om een alliantie te vormen).
Ach, soms is iemand anders de winst ontnemen ook al mooi.quote:Ten tweede is dit een potje met 3 man, en dan ook nog eens winner-takes-all. Samenspelen in een 3 player-spel (winner-takes-all) is lame. Een draw is wellicht een uitzondering daarop, maar dat kan nu niet eens meer.
[..]
Neuh, speel het spel momenteel niet.quote:Doe jij mee in dat spel?
Oh, niet presoonlijk (hoewel dat ook kan, ken de spelers niet) maar de winnende partij pijn doen ook al zit je zelf in een totaal verloren positie kan prettig zijnquote:Ik vind het een matige zet in een 3-player winner-takes-all.
En wat betreft dat "om jou een hak te zetten"... Vraag me of ik dat persoonlijk moet nemen (vallen ze Engeland aan omdat Engeland wint, of vallen ze Engeland aan omdat ik het ben?)...
quote:Op woensdag 23 april 2014 13:08 schreef jogy het volgende:
Ik (rusland) heb gewoon goed gegokt, hoor. Ik dacht dat jij Ita was en Remlof Eng.
Dus er is geen overleg geweest verder. Ik ben gewoon mijn laatste unit aan het gebruiken om een beetje te fucken, is gelukt blijkbaar.
Remlof kan dit potje niet meespelen, niet genoeg punten (45).quote:Op woensdag 23 april 2014 13:08 schreef jogy het volgende:
Ik (rusland) heb gewoon goed gegokt, hoor. Ik dacht dat jij Ita was en Remlof Eng.
Wheheh, hier kan ik dan weer wel om lachen.quote:Op woensdag 23 april 2014 13:08 schreef jogy het volgende:
Dus er is geen overleg geweest verder. Ik ben gewoon mijn laatste unit aan het gebruiken om een beetje te fucken, is gelukt blijkbaar.
Whahahaha, zou zo maar kunnen dan jaquote:Op woensdag 23 april 2014 13:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Remlof kan dit potje niet meespelen, niet genoeg punten (45).
Fuuu, Jij Rusland? Ik dacht dat jij Italië was. Gezien Italië sterk is en Kingstown hier reageert, denk ik dat hij Italië is..
quote:Op woensdag 23 april 2014 13:12 schreef zarGon het volgende:
Gezien Italië sterk is en Kingstown hier reageert, denk ik dat hij Italië is..
Godver, dan is het echt een mystery-guestquote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 13:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kingstown
Last visited: Sat 12 Apr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |