No fucking wayquote:Op maandag 21 april 2014 02:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Feyenoord officieel gedag gezegd na deze prijs?
Leuk verslag, al zou ik persoonlijk die Feyenoorders een smet op jullie werk vinden.quote:Op maandag 21 april 2014 06:21 schreef Intellectueel het volgende:
Maar ff hier plaatsen dan.
Mijn god wat een avond.
3 uurtjes geslapen en daar stond ik om 11 uur aan de bier en wodka. Bus 101, de eerste bus die vooruit reed op snelweg. Waren al om 14:30 bij de Kuip; hoe ik me heb vermaakt die 3 en halfuur voor de wedstrijd is mij onduidelijk, maar ik weet wel dat die alcohol aardig erin klapte. Zat eigenlijk op de tweede ring, maar middels wat smokkeltechnieken vak X bereikt. Prachtig uitzicht; de mooiste stadion van Nederland zonder twijfel. 0-1 achter binnen een mum van tijd en toen begon het gezeik met die vuurwerk. Zag Van der Sar nog wel het veld oplopen maar wat hij zei was mij volslagen onduidelijk. Was al blij dat de wedstrijd hervat werd en we met 4-1 in de rust voorstonden. En dan nog eens de 5-1 na rust. Ongelooflijk. Dit zijn van die momenten in je leven dat je slechts sporadisch meemaakt.
Na afloop oudere en bejaarde Rotterdammers die ons bij de bussen staan op te wachten om ons te bedanken. Feyenoord supporters die met vlagen op de viaducten staan om 340 Zwolle bussen uit te zwaaien en te bedanken. Autos die in Rotterdam massaal toeteren.
En dan nog vlak voor Zwolle op elke viaduct honderden supporters die ons staan op te wachten.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Is dat nou Dominggus Lim Duan in dat groene shirt, helemaal vooraan?quote:Op maandag 21 april 2014 06:21 schreef Intellectueel het volgende:
Mijn god wat een avond.
3 uurtjes geslapen en daar stond ik om 11 uur aan de bier en wodka. Bus 101, de eerste bus die vooruit reed op snelweg. Waren al om 14:30 bij de Kuip; hoe ik me heb vermaakt die 3 en halfuur voor de wedstrijd is mij onduidelijk, maar ik weet wel dat die alcohol aardig erin klapte. Zat eigenlijk op de tweede ring, maar middels wat smokkeltechnieken vak X bereikt. Prachtig uitzicht; de mooiste stadion van Nederland zonder twijfel. 0-1 achter binnen een mum van tijd en toen begon het gezeik met die vuurwerk. Zag Van der Sar nog wel het veld oplopen maar wat hij zei was mij volslagen onduidelijk. Was al blij dat de wedstrijd hervat werd en we met 4-1 in de rust voorstonden. En dan nog eens de 5-1 na rust. Ongelooflijk. Dit zijn van die momenten in je leven dat je slechts sporadisch meemaakt.
Na afloop oudere en bejaarde Rotterdammers die ons bij de bussen staan op te wachten om ons te bedanken. Feyenoord supporters die met vlagen op de viaducten staan om 340 Zwolle bussen uit te zwaaien en te bedanken. Autos die in Rotterdam massaal toeteren.
En dan nog vlak voor Zwolle op elke viaduct honderden supporters die ons staan op te wachten.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik zag je nog op Nos.nlquote:Op maandag 21 april 2014 08:33 schreef Monopoly het volgende:
Mooiste avond van mijn leven gehad. Voor de Sally's gekeken. Wat een feest, de halve liters bleven maar komen, niet normaal.....
quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:12 schreef PicoMMP het volgende:
Wij Ajacieden mogen geen bier. En bij de Kuip wordt er evenementenbier verkocht.
Goed voordrinken bij de Arena dan maar.
Denk niet dat je vaak gezeten hebtquote:Op maandag 21 april 2014 11:34 schreef Gtaboy107 het volgende:
Heerlijke wedstrijd gezien, geweldige sfeer, kwamen vaak boven de Ajacieden uit. Heerlijke uitslag. Mooi stadion, alleen de stoelen op de tweede ring zijn niet erg prettig. Maar dat kon de pret niet deren.
quote:
Dus even normaal doen.quote:Op zondag 20 april 2014 18:06 schreef KingRoland het volgende:
JAJAJAJAJAJJA HATERS HIER HEBBEN GEEN MOND![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd man.quote:Op maandag 21 april 2014 06:21 schreef Intellectueel het volgende:
Mijn god wat een avond.
![]()
[ afbeelding ]
Voor de wedstrijd wel, tijdens een paar keer, maar vaak inderdaad gestaan ja.quote:Op maandag 21 april 2014 11:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Denk niet dat je vaak gezeten hebt
Ouwe baas, ik zag je op tvquote:Op maandag 21 april 2014 08:33 schreef Monopoly het volgende:
Mooiste avond van mijn leven gehad. Voor de Sally's gekeken. Wat een feest, de halve liters bleven maar komen, niet normaal.....
Wss ligt die daar naast die van mijquote:Op maandag 21 april 2014 11:52 schreef JJH het volgende:
Ik heb volgens mij mijn stem in de kuip laten liggen.
Bron: http://www.rtvoost.nl/spo(...)x?nid=188045&cat=313quote:Ronald Koeman feliciteert Ron Jans
Feyenoord-trainer Ronald Koeman heeft zondagavond PEC Zwolle-trainer Ron Jans per sms gefeliciteerd met het winnen van de KNVB-beker.
Toen onlangs duidelijk werd dat PEC Zwolle verzekerd was van Europees voetbal - zelfs bij een nederlaag in de bekerfinale - liet Koeman weten dat PEC niets in Europa te zoeken had.
Zondag toonde Koeman zich van zijn sportieve kant door Jans te feliciteren. "Nu heb je het helemaal verdiend", sms'te hij naar de winnende trainer.
Jans kon de geste wel waarderen: "Ook dat is typisch Ronald."
Wat is er mis met die stoelen? Volgens mij zijn dat gewoon dezelfde stoelen als op de eerste ringquote:Op maandag 21 april 2014 11:34 schreef Gtaboy107 het volgende:
Heerlijke wedstrijd gezien, geweldige sfeer, kwamen vaak boven de Ajacieden uit. Heerlijke uitslag. Mooi stadion, alleen de stoelen op de tweede ring zijn niet erg prettig. Maar dat kon de pret niet deren.
De stoelen op de eerste ring zijn ook niet al te bestquote:Op maandag 21 april 2014 13:10 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Wat is er mis met die stoelen? Volgens mij zijn dat gewoon dezelfde stoelen als op de eerste ring
Smalle stoelen?quote:Op maandag 21 april 2014 13:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
De stoelen op de eerste ring zijn ook niet al te bestMaar inderdaad, ik heb nauwelijks gezeten.
Ja, dat is Lim-Duan. Dacht even zijn broer, maar die had ik wel herkend aan zijn tattoos dan.quote:Op maandag 21 april 2014 11:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Is dat nou Dominggus Lim Duan in dat groene shirt, helemaal vooraan?
quote:Op maandag 21 april 2014 13:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
De stoelen op de eerste ring zijn ook niet al te bestMaar inderdaad, ik heb nauwelijks gezeten.
Nee klopt. Echt comfortabel is anders. Maar gelukkig maakt het uitzicht een hoop goed. Ik gunde het Zwolle zeker. Vooral na die vuurwerk actie. Hoop dat jullie genoten hebben. In de zomer komt het toetje genaamd Europa Leaguequote:Op maandag 21 april 2014 13:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb echt enorm genoten. De meest bijzondere wedstrijd waar ik ooit bij ben geweest. Sowieso is de uitslag natuurlijk geweldig, maar het was vanaf de hervatting ook zo'n goede wedstrijd van PECquote:Op maandag 21 april 2014 13:15 schreef Maastoren het volgende:
[..]
[..]
Nee klopt. Echt comfortabel is anders. Maar gelukkig maakt het uitzicht een hoop goed. Ik gunde het Zwolle zeker. Vooral na die vuurwerk actie. Hoop dat jullie genoten hebben. In de zomer komt het toetje genaamd Europa League
Mooie baas blijft dat ook, jammer dat hij niet vol voor het voetbal ging want hij had er veel meer uit kunnen halen.quote:Op maandag 21 april 2014 13:14 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ja, dat is Lim-Duan. Dacht even zijn broer, maar die had ik wel herkend aan zijn tattoos dan.
Ja, klopt. Wellicht de grootste talent die hier ooit heeft rondgelopen. Jammer dat het er niet uitkwam.quote:Op maandag 21 april 2014 13:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mooie baas blijft dat ook, jammer dat hij niet vol voor het voetbal ging want hij had er veel meer uit kunnen halen.
Echt zo laat pas vertrokken? Onze bus ging rond tienen weg en dat vond ik al laat.quote:Op zondag 20 april 2014 23:34 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Ik hoor dat de eerste bussen over een uur worden verwacht. Maar vriend is pas net onderweg dus dat wordt wel 02:00.
Als ik het me goed herinner zat hij ook in dat jong-Oranje van Van der Vaart, Robben etc. toch? Enige waar ik hem nu nog zie is bij de kapper.quote:Op maandag 21 april 2014 13:28 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ja, klopt. Wellicht de grootste talent die hier ooit heeft rondgelopen. Jammer dat het er niet uitkwam.
Nee, maar samenhang was niet echt goed. Kleine groepjes die zongen maar steeds niet de massa konden bereiken. Die nummers waar het publiek mee zong waren nogal de meer 'simpele' nummers. Ook gewoon de eerste keer dat dat ooit zo'n grote Zwolle publiek bij elkaar is.quote:Op maandag 21 april 2014 13:25 schreef Syntix het volgende:
Wel ff een zwaar kritiekpuntje op PEC, die muzieknummers van jullieJullie hebben echt maar 2 liedjes of zo he
Jozef's barbershop zeker. Haha, ja klopt. Jong-Oranje had hij gehaald dacht ik. Kan me die uitwedstrijd tegen Feyenoord nog herinneren toen hij met een Feyenoord-shirtje onder zijn shirtje speelde en na afloop (toen het stadion al bijna leeg was behalve ons uitvak) op Kalou stond te wachten voor zijn handtekening.quote:Op maandag 21 april 2014 13:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner zat hij ook in dat jong-Oranje van Van der Vaart, Robben etc. toch? Enige waar ik hem nu nog zie is bij de kapper.
Het was echt zwaar irritant dat voor de wedstrijd na elkaar een nummer werd ingezet voor Ajax/PECquote:Op maandag 21 april 2014 13:30 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Nee, maar samenhang was niet echt goed. Kleine groepjes die zongen maar steeds niet de massa konden bereiken. Die nummers waar het publiek mee zong waren nogal de meer 'simpele' nummers. Ook gewoon de eerste keer dat dat ooit zo'n grote Zwolle publiek bij elkaar is.
Arif aan de Assendorperstraat. Klopt ja, mooie actie van hem.quote:Op maandag 21 april 2014 13:31 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Jozef's barbershop zeker. Haha, ja klopt. Jong-Oranje had hij gehaald dacht ik. Kan me die uitwedstrijd tegen Feyenoord nog herinneren toen hij met een Feyenoord-shirtje onder zijn shirtje speelde en na afloop (toen het stadion al bijna leeg was behalve ons uitvak) op Kalou stond te wachten voor zijn handtekening.
Zie je vaker bij provincieclubjes die een bekerfinale bereiken ja. Dan gaat opeen letterlijk iedereen mee, of je nou wel of niet iets met voetbal hebt. Dan wordt er echt alleen massaal ingehaakt bij het 'het is stil aan de overkant'.quote:Op maandag 21 april 2014 13:30 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Nee, maar samenhang was niet echt goed. Kleine groepjes die zongen maar steeds niet de massa konden bereiken. Die nummers waar het publiek mee zong waren nogal de meer 'simpele' nummers. Ook gewoon de eerste keer dat dat ooit zo'n grote Zwolle publiek bij elkaar is.
Jouw favoriet kwam ook een paar keer langs.quote:Op maandag 21 april 2014 13:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Zie je vaker bij provincieclubjes die een bekerfinale bereiken ja. Dan gaat opeen letterlijk iedereen mee, of je nou wel of niet iets met voetbal hebt. Dan wordt er echt alleen massaal ingehaakt bij het 'het is stil aan de overkant'.![]()
Verder ook geen kritiek verder hoor, is natuurlijk gewoon logisch. Maar het deed wat Oranje-achtig aan gisteren.
Ach, in het stadion kon mij dat voor de rest vrij weinig boeien.quote:Op maandag 21 april 2014 13:33 schreef Syntix het volgende:
Het was echt zwaar irritant dat voor de wedstrijd na elkaar een nummer werd ingezet voor Ajax/PEC
Ja, mooie gozer.quote:Op maandag 21 april 2014 13:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Arif aan de Assendorperstraat. Klopt ja, mooie actie van hem.
Precies. Valt vrij weinig wat aan te doen. Repertoire was niet heel breed nee.quote:Op maandag 21 april 2014 13:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Zie je vaker bij provincieclubjes die een bekerfinale bereiken ja. Dan gaat opeen letterlijk iedereen mee, of je nou wel of niet iets met voetbal hebt. Dan wordt er echt alleen massaal ingehaakt bij het 'het is stil aan de overkant'.![]()
Verder ook geen kritiek verder hoor, is natuurlijk gewoon logisch. Maar het deed wat Oranje-achtig aan gisteren.
Is toch logische was bij ons toen ook zo. Kleine club.en zijn ook mensen die de songs niet kennen enzo.quote:Op maandag 21 april 2014 13:30 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Alle ballen op Lexie?quote:Op maandag 21 april 2014 13:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Jouw favoriet kwam ook een paar keer langs.
Lol precies wat ik dacht.quote:Op maandag 21 april 2014 13:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij zit in de redactie dus je leest en ziet vast heel veel. Ben jij al een foto tegengekomen vlak voor de aftrap van de Zwolle-kant?quote:Op maandag 21 april 2014 13:29 schreef Pino112 het volgende:
Wat reacties van oa spelers:
Van Polen: "We hadden er wel tien kunnen maken"
De Boer: "Gaan hartig woordje spreken"
Gevierde Jans: "PEC was dodelijk effectief"
Van der Sar: "Glans van kampioenschap is weg"
Vermeer: "Nooit bedreigd gevoeld"
Van Oostveen veroordeelt wangedrag Ajax-'fans'
Van Rhijn: "Wilden graag geschiedenis schrijven"
Thomas: "Hiervoor ben ik naar Nederland gekomen"
Schöne: "Lag niet aan het vuurwerk"
Jans bedankt Bosz voor inspiratie
En ook:
PEC overwoog definitief te staken
Ik zal even navragen! Zijn veel foto's dus binnenkort komt er als het goed is een fotospecialquote:Op maandag 21 april 2014 13:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij zit in de redactie dus je leest en ziet vast heel veel. Ben jij al een foto tegengekomen vlak voor de aftrap van de Zwolle-kant?
Haha, dat viel mij ook opquote:Op maandag 21 april 2014 13:25 schreef Syntix het volgende:
Wel ff een zwaar kritiekpuntje op PEC, die muzieknummers van jullieJullie hebben echt maar 2 liedjes of zo he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |