STAAAAAAAAA OP ALS JE VOOR ZWOLLE BENTquote:Op zondag 20 april 2014 11:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
#eensdrachtmaaktmacht #fernandezscherpalseenmes
En wie niet springt is een Eagle!quote:Op zondag 20 april 2014 11:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
STAAAAAAAAA OP ALS JE VOOR ZWOLLE BENT
STA OP
ALS JE VOOR ZWOLLE BENT
STA OP
ALS JE VOOR ZWOLLE BENT!!!!!!!!!!!!
Even quoten.quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:06 schreef Devv het volgende:
Ik vind het wel aandoenlijk dat ze steeds meer in een wonder gaan geloven. Je kunt het vergelijken met een lot voor de loterij. Mensen zijn dan een periode euforisch, omdat ze een theoretische kans op de hoofdprijs maken. Het is natuurlijk praktisch vrijwel uitgesloten dat ze het ook daadwerkelijk winnen.
quote:Op zondag 20 april 2014 11:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
STAAAAAAAAA OP ALS JE VOOR ZWOLLE BENT
STA OP
ALS JE VOOR ZWOLLE BENT
STA OP
ALS JE VOOR ZWOLLE BENT!!!!!!!!!!!!
karmaquote:Op zondag 20 april 2014 11:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
#eensdrachtmaaktmacht #fernandezscherpalseenmes
Even quotenquote:Op zaterdag 19 april 2014 09:06 schreef Devv het volgende:
Ik vind het wel aandoenlijk dat ze steeds meer in een wonder gaan geloven. Je kunt het vergelijken met een lot voor de loterij. Mensen zijn dan een periode euforisch, omdat ze een theoretische kans op de hoofdprijs maken. Het is natuurlijk praktisch vrijwel uitgesloten dat ze het ook daadwerkelijk winnen.
Het werd inderdaad een veegpartijquote:Op zaterdag 19 april 2014 16:44 schreef Devv het volgende:
Ik vrees gewoon voor PEC Zwolle dat het een ordinaire veegpartij gaat worden. Ik gun jullie geen afgang, maar het zou er zomaar in kunnen zitten. Het is ook niet alsof het een geweldige prestatie geweest is om in de finale te komen als je naar de tegenstanders kijkt. Ajax is de eerste serieuze tegenstander die ze nu tegenkomen.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:06 schreef Devv het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |