Update:
Paasmaandag op ruim 270km afstand de boot wezen halen.
![WCjrPrc.jpg]()
Op de terugweg om de 50KM gestopt om de bandjes te laten koelen, deze waren namelijk in slechte staat.
De dag er na stond de trailer er namelijk als volgt bij:
![sjwxYba.jpg]()
Maargoed, de eerste dag was het eerst eens goed kijken naar wat er moest gebeuren en wat we gaan doen.
Alvast begonnen met de boot te strippen, de vorige eigenaar had in het achterschip een verhoging gemaakt door een paar houten planken op 2 10x10cm balken die op de chassisbalk lagen vast te schroeven.
Deze kon er dus alvast uit.
Toen kwam verrassing 1. De gehele ruimte was gevuld met piepschuimkorrels, niet alleen daaronder, maar ook de ruimtes onder de banken lagen vol met purschuim en piepschuimkorrels.
We hebben besloten alles te strippen.
![Z88zAbS.jpg]()
![gXmhfID.jpg]()
![68F6Qq1.jpg]()
Zoals je ziet is de boot redelijk smerig, maar dat is vuil en kan prima schoongemaakt worden. Dat is de klus die voor a.s. zondag gepland staat. Alles afschuren en voorzien van een dubbele laag glasvezelmat en epoxy, binnen en buitenkant worden helemaal aangepakt.
Ondertussen vandaag "nieuwe" bandjes op marktplaats gescoord, deze zullen komende zondag onder de trailer gezet worden en dan kan de boot naar buiten gerold worden voor een eerste behandeling met de hogedrukspuit en een hoop schoonmaakmiddel.
![XECKxiM.jpg]()
Kortom, nog een hele grote klus willen we deze boot in juni/ juli te water laten.
[ Bericht 2% gewijzigd door Gutz op 30-04-2014 21:46:40 ]