En nu wil ik hier echt even een punt van maken. In het betreffende filmpje is geen seks te zien en het naakt is gecensureerd.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:10 schreef motorbloempje het volgende:
Lieve kunstliefhebber,
Wat fijn dat er nog mensen zijn die om kunst geven!
Dat zouden meer mensen moeten doen, die meuk beleven.
Maar naakt, dat is op FOK! niet toegestaan.
Hoezeer wij ook met kunst (en seks) zijn begaan.
Dus daarom wederom een slotje.
En pas op, neuk niet zonder een kapotje.
Liefs,
Mo
Het is ook troep. Maar ja, kunst. Daar mag je over discussiëren. Ik dacht ook dat TTK daarvoor bedoelt was.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:39 schreef gianni61 het volgende:
als yvonne en Moblo je topic sluiten ga ik er blindelings van uit dat het crap is
Ik heb serieus niet het idee dat ik iets verkeerds geplaatst heb. Er zijn enkel gecensureerde beelden te zien.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:42 schreef KaBuf het volgende:
En je dacht er niet aan om eerst even in TTK / [TTK VGV en Feedback] te gaan vragen hoe en wat?
dus ...quote:(kunstzinnig bloot mag)
Alleen daarvoor al, omdat het in TTK is, zou je een slotje moeten krijgen.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:40 schreef Vlad_Benet het volgende:
Het is ook troep. Maar ja, kunst. Daar mag je over discussiëren. Ik dacht ook dat TTK daarvoor bedoelt was.
Dan ben ik er tot twee keer toe niet mee eens. Ik daag iedereen uit om dit zelf te beoordelen.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:04 schreef Lienekien het volgende:
En als er nou al twee keer is beoordeeld dat dit niet binnen die regels valt?
quote:Op donderdag 17 april 2014 10:07 schreef Vlad_Benet het volgende:
Dan ben ik er tot twee keer toe niet mee eens.
En "dit topic" is TTK / [TTK VGV en Feedback]quote:Ik ben het er niet mee eens....
Dat kan. Als je het ergens mee oneens bent (een slotje, een topicverplaatsing), of je wilt je topictitel aangepast hebben of je wilt gewoon iets kwijt over dit forum dan kun je dat in dit topic kwijt.
Met het gevaar dat een bemoederende moderator meteen een slotje plaatst.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:08 schreef gianni61 het volgende:
maar in de tussentijd hebben wij nog steeds geen idee waar je op doelt omdat de links weg gehaald zijn
Ja, ik las het later pas dat ik mijn klachten daar moet uiten.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[..]
En "dit topic" is TTK / [TTK VGV en Feedback]
Succes
Het tot 2 keer toe een nieuw topic openen lijkt me niet de slimste manier. Daarmee jaag je modjes tegen je in het harnas.
Bemoederend?quote:Op donderdag 17 april 2014 10:11 schreef Vlad_Benet het volgende:
[..]
Met het gevaar dat een bemoederende moderator meteen een slotje plaatst.
hmm, nee, dit is geen kunst, dit is een aandachtshoerquote:Op donderdag 17 april 2014 10:11 schreef Vlad_Benet het volgende:
[..]
Met het gevaar dat een bemoederende moderator meteen een slotje plaatst.
Ik heb er alle vertrouwen in dat ik mijn pleidooi overtuigend heb beargumenteerd.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:16 schreef spijkerbroek het volgende:
Bemoederend...
Het is bij deze een afteltopic geworden, vrees ik.
En wat zijn nu je verwachtingen?quote:Op donderdag 17 april 2014 10:28 schreef Vlad_Benet het volgende:
[..]
Ik heb er alle vertrouwen in dat ik mijn pleidooi overtuigend heb beargumenteerd.
Geen andere verwachtingen dan ik eerder in dit topic al heb uitgesproken; een open inhoudelijke discussie of dit kunst is of niet of hoe dit te categoriseren. Tot nu toe gaat het alleen nog maar om de vraag of dit überhaupt mag bestaan.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En wat zijn nu je verwachtingen?
Nee, of het binnen de regels van FOK! hier geplaatst mag worden.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:45 schreef Vlad_Benet het volgende:
[..]
Geen andere verwachtingen dan ik eerder in dit topic al heb uitgesproken; een open inhoudelijke discussie of dit kunst is of niet of hoe dit te categoriseren. Tot nu toe gaat het alleen nog maar om de vraag of dit überhaupt mag bestaan.
Ik haal de magentronpopcorn alvast uit de kast.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:37 schreef Vlad_Benet het volgende:
En gelieve geen slotje te plaatsen, anders wil ik serieus de moderatoren van TTK ter discussie stellen.
Succes.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:37 schreef Vlad_Benet het volgende:
En gelieve geen slotje te plaatsen, anders wil ik serieus de moderatoren van TTK ter discussie stellen. En voorts maak ik zelf wel uit of ik me voortplant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |