dan moet je harder pompenquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:40 schreef satopex het volgende:
[..]
waarom belachelijk klein? een kut van een vrouw is als ze geil is 10 cm diep. een lul van 20 cm past er niet in.
Puberaal gedrag. Versies die ouder zijn dan 18 vragen dat niet meer, normaal gesproken.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:08 schreef Leafeon672 het volgende:
Welke vrouw vraagt er nou zomaar aan een man hoe groot zijn piemel is?
Niet weten dat Jahroon een troll isquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:40 schreef satopex het volgende:
[..]
waarom belachelijk klein? een kut van een vrouw is als ze geil is 10 cm diep. een lul van 20 cm past er niet in.
Alleen als jij niet tijdig afremt en haar baarmoeder aan je lans wil rijgen is dat niet fijn. En als het erg gevoelig is moet je maar gewoon de helft van je lul gebruiken, niet per se gelijk het standje afschrijven.quote:Op donderdag 24 april 2014 17:49 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Ja, maar bepaalde standjes gaan niet omdat ik dan tegen het einde aan kom
Zoek een fadsig wijf spuug in dr navel en beuk em daarinquote:Op donderdag 24 april 2014 17:49 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Ja, maar bepaalde standjes gaan niet omdat ik dan tegen het einde aan kom
Ik moest zo hard lachen.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:08 schreef jogy het volgende:
Lekker laten gaan. 15 cm is geen afgerukte baby arm maar niets om je voor te schamen. Ik weet ook niet hoe oud je bent verder maar dat ding blijft wel enige tijd doorgroeien. En het volgende wijf wat grappen maakt over je pik vertel je maar dat ze haar smoel moet houden met die kleine tieten/grote kont/lelijke kop/grote neus/platvoeten (doorhalen wat niet van toepassing is) van d'r en dat jij er ook niets aan kan doen dat ze op vroege leeftijd al gevuistneukt werd door haar vader waardoor haar kut nu net de zeeburgertunnel is met net zo veel verkeer. Daarna kan je nog kiezen om haar in het gezicht te spugen en op de grond te hoeken.
quote:Op donderdag 17 april 2014 10:08 schreef jogy het volgende:
Lekker laten gaan. 15 cm is geen afgerukte baby arm maar niets om je voor te schamen. Ik weet ook niet hoe oud je bent verder maar dat ding blijft wel enige tijd doorgroeien. En het volgende wijf wat grappen maakt over je pik vertel je maar dat ze haar smoel moet houden met die kleine tieten/grote kont/lelijke kop/grote neus/platvoeten (doorhalen wat niet van toepassing is) van d'r en dat jij er ook niets aan kan doen dat ze op vroege leeftijd al gevuistneukt werd door haar vader waardoor haar kut nu net de zeeburgertunnel is met net zo veel verkeer. Daarna kan je nog kiezen om haar in het gezicht te spugen en op de grond te hoeken.
quote:Op donderdag 17 april 2014 10:08 schreef jogy het volgende:
lolquote:Op donderdag 17 april 2014 09:27 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Donder de tiefus op. Waarom zou ik een topic maken wat niet waar is. Ik heb wel wat beters te doen.
Ik stel gewoon een fucking normale vraag.
Niet zo lullig doen, he?quote:
Mijn opmerking serieus nemenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:11 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wat lul je nou uit je nek man, was gewoon een doodnormale opmerking.
Sounds like a good ideaquote:Op vrijdag 25 april 2014 18:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Zoek een fadsig wijf spuug in dr navel en beuk em daarin
quote:Op donderdag 17 april 2014 09:32 schreef khal het volgende:
[..]
Maar waarom?
De gemiddelde pik hier zou 30 cm zijn en de doorsnee van een kinderarmpje hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |