Je bent in de warquote:
JE LOOG TEGEN MIJ, ALSOF IK EEN KIND WASquote:
Nee zelden.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha.Had je al lang niet gesport dan?
En smullers dan?quote:Op woensdag 16 april 2014 23:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oké. Maar eerst met Fera, dat heb ik beloofd.
Hhahahahahjidfhrkjgfnw,kfnm,quote:Op woensdag 16 april 2014 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaja jou vergeef ik het.
Je bent alleen maarop Heppie aan het letten![]()
![]()
Mag, maar ik neem er geen aanstoot aan. Ben zelf niet bi-curious.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Maar moet ik je vraag serieus beantwoorden?
Niet te snel overbelasten he, anders heb je straks meteen al spierblessurequote:
Je moet gewoon openstaan voor nieuwe ervaringen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb al teveel gezegd.quote:1.87mquote:∞
quote:Op woensdag 16 april 2014 23:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
JE LOOG TEGEN MIJ, ALSOF IK EEN KIND WAS
IK GELOOF DAT JE DACHT, DAT IK HELEMAAL BLIND WAS
Smullers altijd.quote:
Ik blijf trouw aan Fas hoor.quote:
Haha dat is wel beetje beschamendquote:Op woensdag 16 april 2014 23:48 schreef JanCees het volgende:
Werd ook steeds het bos in gestuurd door een man van eind vijftig met een celtic shirt aan. Man man man wat kan die ballen zeg.
quote:Op woensdag 16 april 2014 23:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je moet gewoon openstaan voor nieuwe ervaringen.wel kut foto van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik heb al teveel gezegd.
[..]
1.87m
snow zomaar foto maken zonder dat ik het weet
#haataansnowWomen with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Ja voel nu al mijn aanhechting plek bij mijn rechterkniequote:Op woensdag 16 april 2014 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet te snel overbelasten he, anders heb je straks meteen al spierblessure
Haha nou. Ik heb vaak zat gewoon een zoen gehad bij uitgaan van een vriendin ofzoquote:Op woensdag 16 april 2014 23:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Mag, maar ik neem er geen aanstoot aan. Ben zelf niet bi-curious.
ij ookquote:
Denken dat je FL zijn looks hebt.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wel kut foto van mij
snow zomaar foto maken zonder dat ik het weet
#haataansnow
Sowieso rustdagen inplannen tussen de dagen dat je traint.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja voel nu al mijn aanhechting plek bij mijn rechterknie
Jullie mogen het alsnog doen hoor.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Haha nou. Ik heb vaak zat gewoon een zoen gehad bij uitgaan van een vriendin ofzomaar het doet me vrij weinig. Zal het nooit echt uit mezelf doen dus denk hetzelfde als bij jou
quote:Op woensdag 16 april 2014 23:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je moet gewoon openstaan voor nieuwe ervaringen.valt mee wel aan ondergrensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik heb al teveel gezegd.
[..]
1.87m
Ik ga je breken.quote:
In die pic?quote:
Doegquote:Op woensdag 16 april 2014 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso rustdagen inplannen tussen de dagen dat je traint.
Maja ik ben weer weg
Doag
Oké.quote:
FL heeft toch niets met die foto van mij en snow te maken?quote:
Nee dan geef ik toch de voorkeur aan rodawa.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jullie mogen het alsnog doen hoor.
Rodawa en ik zullen wel stil in een hoekje genieten.
Maar ze zijn allemaal lesbisch.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oké.
Ik zou het niet erg vinden om 1 a 2 van je vrouwelijke fans wat nader te leren kennen.
We kunnen ook kwartetten.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee dan geef ik toch de voorkeur aan rodawa.
No hard feelings Feer
Ik zat naar die pic in die post te kijken die je quotte.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
FL heeft toch niets met die foto van mij en snow te maken?
of mis ik nu wat?
Maakt niet uit, je bent ook niet mijn nummer één.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
No hard feelings Feer
Het is dat ik al een paar dagen voorover gebukt loop, normaal ben ik langer.quote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 23:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
No hard feelings Feer
Trusten.quote:
Oh die, die is wel woestaantrekkelijk ja.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zat naar die pic in die post te kijken die je quotte.
Sorry, er zit snot in m'n hoofd.
Huhquote:Op woensdag 16 april 2014 23:53 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het is dat ik al een paar dagen voorover gebukt loop, normaal ben ik langer.
[..]
[ afbeelding ]
Hardop, kkquote:Op woensdag 16 april 2014 23:53 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het is dat ik al een paar dagen voorover gebukt loop, normaal ben ik langer.
Foto's of het gebeurde niet.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:54 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Lange en brede endo. Soort mislukte meso dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |