Morgen tot zondagavondquote:
Dat zijn we inderdaad, dankje voor de erkenning.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf sherlocken zijn nogal aandachtsgeil.
Dat is al wel verklapt. Chocolade-eitjes, en ik kan niet tegen chocolaquote:Op donderdag 17 april 2014 20:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh echt. Staat er ook een mini prijsje op dan?
Kun je niet tegen chocola!? Huh, hoezoquote:Op donderdag 17 april 2014 20:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is al wel verklapt. Chocolade-eitjes, en ik kan niet tegen chocola
Van ouders mag ik daar blijven iig die dagen.quote:
Neee, is zo lang ook.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van ouders mag ik daar blijven iig die dagen.
Maar niet echt ideaal.
Ik laat hem alleen lief weten dat het niet zo netjes is om achter iemands rug om zulke dingen te gaan vertellen.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En daarom verlaag jij je ook naar het niveau waar je je zelf aan ergert? Dat is niet echt logisch, of wel
Van chocola krijg je last van maagzuur, ik ben er kennelijk nogal gevoelig voorquote:Op donderdag 17 april 2014 20:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kun je niet tegen chocola!? Huh, hoezo
Uhuquote:Op donderdag 17 april 2014 20:31 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik laat hem alleen lief weten dat het niet zo netjes is om achter iemands rug om zulke dingen te gaan vertellen.
Aiquote:Op donderdag 17 april 2014 20:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van chocola krijg je last van maagzuur, ik ben er kennelijk nogal gevoelig voorlaatste keren met flinke buikkrampen op bed gelegen na chocola
Maar verder allemaal wel leuk hoor,toffe familie enzoquote:
Hoeft ook niet, zolang ik thuis maar serieus genomen wordt.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb niet het gevoel dat je erg serieus word genomen hier Taexon.
Verlegen ja? Hahaquote:Op donderdag 17 april 2014 20:33 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nou nou, wel een beetje de beleefde verlegen jongen blijven die je altijd was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |