Ik ook. Sowieso, hoe goed je met iemand op kunt schieten af laten hangen van nationaliteit vind ik een beetje triestquote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klinkt als Noren, Fogel?
Ik kan met de meeste nationaliteiten prima overweg. Sao Tomé y Principe valt me soms nogal zwaar, da's het enige.
Je hebt zeker stereotiepen, maar in elk land heb ik toffe lui leren kennen, zelfs in India...quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook. Sowieso, hoe goed je met iemand op kunt schieten af laten hangen van nationaliteit vind ik een beetje triestAlhoewel het natuurlijk wel leuk is om met stereotypen te gooien met je met 5 verschillende nationaliteiten op ene terras zit
Als we allemaal hetzelfde zouden zijn zou het leven ook wel dodelijk saai zijn he?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hebt zeker stereotiepen, maar in elk land heb ik toffe lui leren kennen, zelfs in India...
Memorabel eten op straat () in Soedan, dan ben je echt compleet anders, maar mooie ervaring. Superhartelijke relaxede Afrikanen en dat onder sharia...
Duidelijk dusquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het type vrouw dat over jou heen wil wel ja.
Je begrijpt het nog steeds niet, na al die tijd. Wellicht is een blinde hoer wat voor je.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Duidelijk dus
Wat koste ze?
Ja ik had het ook over jou, en graag gedaan, dat debiel is voor jouw rekening, DAM, de ware psycholoog.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik had het over jou, bedankt voor je debiele reactie
DAM, met klamme handjes om zijn half gesteven kleine vriend, in de callejones van Buenos Aires, op zoek naar een teken van liefde, dat ie door zijn eeuwige gezuig alleen vindt in de ziekste hoerenbuurten.quote:
Dat nooit.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:08 schreef Barbusse het volgende:
Jullie klinken als een 30 jaar getrouwd stel op vakantie in Benidorm
Aardig.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:22 schreef Barbusse het volgende:
Speciaal voor jullie dan maar he?
![]()
[ afbeelding ]
Jammer dat er zoveel Fransen wonen #rantquote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:23 schreef Speculant. het volgende:
Dat Frankrijk per definitie, buitenom +100.000 inw. steden, mooi is durf ik wel te beweren
Hetzelfde geldt voor Limburgquote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jammer dat er zoveel Fransen wonen #rant
Daar wonen ook zoveel Fransen?quote:
Ik hou het wel uit bij de Fransen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jammer dat er zoveel Fransen wonen #rant
Ik ook niet. Nu hoor ik andere mensen hier wel eens klagen over de Maltezer bevolking, maar dan heb ik altijd het "soort zoekt soort" ideequote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:46 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Ik hou het wel uit bij de Fransen.
Bier drinken in het lokale stamcafé/stamlocatie met de locals is over heel de wereld gezellig. Ik heb dus niet zoveel last van irritante mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |