Dat was ik niet van plan neequote:
Wijn, zonsondergangen, boottochtjes en goed gezelschap??quote:
Vanavond nietquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wijn, zonsondergangen, boottochtjes en goed gezelschap??
Lekker.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vanavond nietZondag en/of maandag hopelijk wel
Lente begint over 6,5 maanden?quote:
De krant zegt dat het vandaag 16 graden is, maar het ligt volgens mij al boven de 25 gradenquote:
Nicequote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:19 schreef El_Matador het volgende:
Weer een heerlijk avondje gehad met de twee mooie dames, de ene is mijn catch, nu met een of andere Duitser op bezoek erbij... die duidelijk moest wennen aan de Colombiaanse mentaliteit...
Werkelijk, wat een land. Ik wil niet meer weg.
Altijd mooi om weer te bevestigen...quote:
Ik zou helemaal NIKS inruilen voor koopzondagen bij de Ikeaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Altijd mooi om weer te bevestigen...
Ik zou niet eens meer niet-vriendelijke mensen aankunnen. Had daar die mooie anekdote met Miss Escobar op Curacao over...
Je raakt verwend. Zo is het gewoon. Jij zou je boottochtjes ook niet inruilen voor koopzondagen bij IKEA Arnhem. En ik denk dat Gao Dubai niet inruilt voor Zutphen waar de kinderen ineens geen fokking vette snoepreisjes als excursie krijgen...
Het is mooi om het te beseffen. Aardige, vriendelijke, mooie mensen om je heen doet goed, kan het elke saggerijnige Nederlander aanraden...
Jaaaaaaaaaa, hier is gisteren de zomer begonnen, en hij duurt dit jaar maar liefst twee hele dagen!! Gisteren was het 20 graden en vandaag wordt het zomaar 21 graden!! Morgen is de pret weer over.quote:
Wat? Ik wordt gewoon verdrietig als ik het leesquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:40 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa, hier is gisteren de zomer begonnen, en hij duurt dit jaar maar liefst twee hele dagen!! Gisteren was het 20 graden en vandaag wordt het zomaar 21 graden!! Morgen is de pret weer over.
Alleen jammer dat je vooraf moet betalenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:19 schreef El_Matador het volgende:
Weer een heerlijk avondje gehad met de twee mooie dames, de ene is mijn catch, nu met een of andere Duitser op bezoek erbij... die duidelijk moest wennen aan de Colombiaanse mentaliteit...
Werkelijk, wat een land. Ik wil niet meer weg.
Het type vrouw dat over jou heen wil wel ja.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je vooraf moet betalen
Reluctantly....quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het type vrouw dat over jou heen wil wel ja.
Zomer in Ierland duurt altijd maar een dagquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat? Ik wordt gewoon verdrietig als ik het lees
Die pr0nfoto uit de SXSC, die meid, stond gewoon te springen op de muziek in haar hotpants op haar bed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Het is wel een van de weinige landen (ja, samen met Malta, Barb) in Europa dat ik nog niet ken. Lijkt me prachtig mooi en de Ieren die ik heb leren kennen waren aardige lui.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:34 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zomer in Ierland duurt altijd maar een dag
Althans, dat is de legende.
Ik versta er alleen geen reet van, kan jij tolken?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Zoals mijn Ierse collega zegt: "Come have a pint, ya Dutcha bastard, so we can understand eacother more fairly"quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is wel een van de weinige landen (ja, samen met Malta, Barb) in Europa dat ik nog niet ken. Lijkt me prachtig mooi en de Ieren die ik heb leren kennen waren aardige lui.
Ik versta er alleen geen reet van, kan jij tolken?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Klinkt als Noren, Fogel?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zoals mijn Ierse collega zegt: "Come have a pint, ya Dutcha bastard, so we can understand eacother more fairly"
Ik kan met de meeste nationaliteiten prima overweg. Sao Tomé y Principe valt me soms nogal zwaar, da's het enige.The only limit is your own imagination
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |