Dan mist die Tipica Reizen sticker op de nieuwe auto van Dutchko toch zijn doelquote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:58 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dan boek ik een reisje naar CanadaO wacht verkeerde vlag... zo dan: [ afbeelding ]
Ja dat is zuur. Misschien handig om maar meteen alles naar mij ver te maken??quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:01 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dan mist die Tipica Reizen sticker op de nieuwe auto van Dutchko toch zijn doel
Woensdag-ik-moet-gvd-de-muur-nog-een-keer-schilderen-terwijl-ik-net-alle-afplaktape-eraf-getrokken-had-dagquote:
Das niet zo handig he?quote:Op woensdag 7 mei 2014 08:42 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Woensdag-ik-moet-gvd-de-muur-nog-een-keer-schilderen-terwijl-ik-net-alle-afplaktape-eraf-getrokken-had-dag
In het donker met de eetkamerlamp aan leek het mooi op te drogen, dus ik had al mooi alle tape van de muur getrokken. Nu in de zon ziet het er na de eerste laag toch niet zo best meer uitquote:
Bedankt Barbusse.quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:56 schreef Barbusse het volgende:
That sounds.....weird.... Gecondoleerd in ieder geval, breaky.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:54 schreef breaky het volgende:
Net terug uit Vientiane. Helaas een sterf geval in de familie van mijn vrouw en was bij de crematie aanwezig.
Volgens traditie werdt de kist buiten in een stellage in de brand gezet. Niet mijn eerste keer bij een crematie hier in Laos, maar wel de eerste keer voor mij waar het skelet goed zichtbaar was toen de kist eindelijk uitelkaar viel....
quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:02 schreef breaky het volgende:
[..]
Ik zal het nog iets weirder maken: Ook volgens traditie worden de overgebleven botten en as gezamelijk door familie doorzocht op goud en sieraden de volgende ochtend.
Ik moet er niet aan denken om in het as van overleden familie te gaan wroeten...maar mijn vrouw vind het vrij normaal....
Wat?quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:02 schreef breaky het volgende:
[..]
Bedankt Barbusse.
Ik zal het nog iets weirder maken: Ook volgens traditie worden de overgebleven botten en as gezamelijk door familie doorzocht op goud en sieraden de volgende ochtend.
Ik moet er niet aan denken om in het as van overleden familie te gaan wroeten...maar mijn vrouw vind het vrij normaal....
Dit gebeurde m'n oom, gelukkig in iets mindere mate, toen we de as van m'n opa gingen uitstrooienquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat?![]()
Ik moest hier aan denken![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat?![]()
Ik moest hier aan denken![]()
[ afbeelding ]
Als maaltijd voor de visjes?quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:15 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb geen zin om te eindigen in een stomerij of in jullie neusgaten. Doe mij maar een zeemansgraf
quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:15 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb geen zin om te eindigen in een stomerij of in jullie neusgaten.
Mijn lichaam mag gedondeerd worden aan de wetenschap, dan heeft iemand er nog wat aanquote:Doe mij maar een zeemansgraf
Eet smakelijk!quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:25 schreef Teslynd het volgende:
Ik zag een kort filmpje over de Tibetaanse manier om het lichaam aan de gieren over te laten. Dat klinkt eenvoudiger dan het is. Iemand moet smerig werk doen. Hoewel de gieren al klaar zitten, moet het toch enigszins hapklaar gemaakt worden. Misschien is dat om het grondiger te laten vervallen.
Lichaam wordt voorover liggend vastgelegd tegen wegslepen en dan wordt de hele achterkant ingekerfd.
Ging jij niet zoiets doen als duikinstructeur in Thailand? Kun je mooi als visvoer dienen voor de haaienquote:
Zolang ik van tevoren maar dood benquote:Op donderdag 8 mei 2014 15:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ging jij niet zoiets doen als duikinstructeur in Thailand? Kun je mooi als visvoer dienen voor de haaien
Dat lijkt me wel zo prettig jaquote:
Maar niet daar dood gaan dusquote:Op donderdag 8 mei 2014 15:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel zo prettig jaHier wordt je in een grot gelegd om uit te drogen tot een soort beef jerky
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |