Ja, DAAAAAAAAAAAAAAAAAAGquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:21 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Nou ja..... Ski Dubai he....
[ afbeelding ]
Zo mooi groen met veel bloemenkleur is het hier dan ook echt vrijwel nooitquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:54 schreef DUTCHKO het volgende:
Lekker weer hier en de eeuwige sneeuw is heel mooi.
Straks de tulpjes weer.
[ afbeelding ]
Nee?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo mooi groen met veel bloemenkleur is het hier dan ook echt vrijwel nooit
Oe! Fraai!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Te heet, te droog en te rotsachtige bodem. Alleen Gozo in de lente is echt prachtig.
[ afbeelding ]
Mazelpik.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:01 schreef flipsen het volgende:
Wij zitten nog 3 nachtjes aan de kust, voordat we nog 2 nachten in Lima slapen en terugvliegen naar Buenos Aires. In een hotel dat nog niet is afgebouwd, met tot nu toe geteld: 9 gasten waaronder wij 223 graden vandaag, half bewolkt en nu de zon intussen onder is koelt het redelijk af, maar niet te vergelijken met Cusco waar we net vandaan komen.
[ afbeelding ]
Als het af is moeten het 5 sterren zijn, nu slapen we hier voor US$120Zwembad is af (en warm), maar aan de kamers ontbreekt nog wel het eea. Wel goed te doen verder met een ruime slaapkamer, ruime living en ruime badkamer. Maar goed, dat het nog niet af was wisten we en vonden we geen probleem. Zeker niet voor die prijs. Even bijkomen van 5 weken "werken" en misschien nog wel even zwemmen in de zee
[ afbeelding ]
Lees mijn bericht nog eens? Na 5 weken werkenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:22 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Mazelpik.
Soms denk ik echt dat ik de enige ben die werkt...
Ja ja, "werken".quote:Op zaterdag 3 mei 2014 05:59 schreef flipsen het volgende:
[..]
Lees mijn bericht nog eens? Na 5 weken werken
Tussen aanhalingstekens ja!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 05:59 schreef flipsen het volgende:
[..]
Lees mijn bericht nog eens? Na 5 weken werken
flipsen, we leven met je mee manquote:Op zaterdag 3 mei 2014 07:55 schreef flipsen het volgende:
Iedere 2 of 3 dagen van hotel wisselen in dezelfde plaats is anders best zwaar![]()
Als het volgende hotel minder is dan het vorige![]()
Ik stort een miljoen soles op rekeningnummer 14923574 ten name van flipsen, Barichara.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 08:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
flipsen, we leven met je mee manIk zal een gironummer voor je openen zodat wij je kunnen steunen, ok?
Fijn! Ik heb de Curia hier even gebeld, de komende zondagsmissen op Malta en Gozo staan in het teken van flipsens' lijden. De kerkgangers zullen voor hem bidden en zullen gul zijn in hun giften!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 08:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik stort een miljoen soles op rekeningnummer 14923574 ten name van flipsen, Barichara.
Dit kan zo niet langer, wat een armoe.
Ik leef met jullie mee.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 07:55 schreef flipsen het volgende:
Iedere 2 of 3 dagen van hotel wisselen in dezelfde plaats is anders best zwaar![]()
Als het volgende hotel minder is dan het vorige![]()
We voelen met je mee.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:00 schreef CherryOnTop het volgende:
Hier ook al één en al ellende, de opties voor een nieuwe auto uitkiezen is ontzettend zwaar. Denk dat ik ook een paar dagen nodig heb in dat resort van flipsen!
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:19 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
We voelen met je mee.
Heb ook een zware emotionele nieuwe auto keuze moeten maken....ben 'r beroerd van....
nope....dat kan ik toch niet van 'm vragen.... stel je voor...die arme man heeft elke cent hard nodig...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:21 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]Misschien wil flipsen wel een deel van het geld dat op het gironummer gestort wordt naar jou overmaken
Maar wacht, als ik dat publiekelijk maak krijg ik nóg meer giften natuurlijk, dus dan snijdt het mes aan 2 kanten. Ik schenk de helft aan Dutchko, mits ik daarvoor in ruil een reclamesticker van Tipica Reizen op de auto krijg natuurlijkquote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:30 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
nope....dat kan ik toch niet van 'm vragen.... stel je voor...die arme man heeft elke cent hard nodig...
Ok dan schenk ik de helft weer aan CherryOnTop...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:38 schreef flipsen het volgende:
[..]
Maar wacht, als ik dat publiekelijk maak krijg ik nóg meer giften natuurlijk, dus dan snijdt het mes aan 2 kanten. Ik schenk de helft aan Dutchko, mits ik daarvoor in ruil een reclamesticker van Tipica Reizen op de auto krijg natuurlijk
Its a curse to be handsome.....quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:43 schreef breaky het volgende:
Het leven als KAA'er is maar zwaar....
Die drankjes bijvoorbeeld, die je elke zondag in zo'n infinity pool besteld, zijn niet goedkoop! Ook zijn de massage dames te leuk en dan wordt mijn vrouw weer jaloers....
Dan boek ik een reisje naar Canadaquote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:50 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ok dan schenk ik de helft weer aan CherryOnTop...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |