Zeggen dat anderen compenseren, is ook compenseren.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:29 schreef netflanders het volgende:
[..]
Dat is ook zoiets. Is het wel écht compensatiedrang? Wanneer een lange man hart voor zijn sport heeft en zich de tering werkt, is hij gewoon gemotiveerd. Is het een minder lange man, dan is het ineens 'compensatiedrang'.
Zie je ook terug bij wereldleiders. Putin, Hitler, Napoleon en Berlusconi zouden allemaal compensatiedrang (gehad) hebben. Alles in het spectrum van Obama tot Stalin zijn gewoon ambitieus al dan niet machtsgeil, maar nooit wordt er gesproken over het moeten compenseren. Waarom zouden kleine mannen niet ook gewoon ambitieus kunnen zijn?
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
11,5 cm maar daar gaat dit topic niet over
Precies, onzekere lange mannenquote:Op donderdag 17 april 2014 08:46 schreef netflanders het volgende:
Toch wel bijzonder in hoeverre het maatschappelijk geaccepteerd lijkt om kleine mannen belachelijk te maken, terwijl iedereen - vooral vrouwen - op hun hoogste poten staan wanneer zij geconfronteerd worden met enige imperfectie.
Daarentegen vind ik het wel mooi hoe de kleine mannen hier en elders er zo'n dikke huid voor lijken te hebben, zonder het gejank dat bijna iedere andere getroffen groep wel teweeg brengt. Chapeau. Bewijst voor mij wederom dat kleine mannen doorgaans mannelijker zijn dan hun langere geslachtsgenoten.
quote:Op donderdag 17 april 2014 09:01 schreef Starfucker_ het volgende:
Ik voel me zo awkward als ik hier naar kijk, kon het na 10 seconden niet meer aanzien.
Mij werd laatst verteld dat ik een beetje klein ben als Nederlander. Ben verdorie 1.78mHeb haar gelijk verteld dat ik haar een beetje dik vind als Nederlander. Was een leuk gesprek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |