Hahaha godver.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
Eventjes een stukje geprobeerd door dat filmpje te bekijken, maar ik snap niet hoe mensen zulke programma's kunnen volgen. Zelden zulk oninteressant gelul gehoord.
Verder verschilt dat denk ik per kleinere mannen. Zijn ook kleinere mannen bij wie alles wel in proporties is. Moet alleen altijd glimlachen om die types die het dan met sportschoolbezoek moeten compenseren, dan vind ik het net, zeker gezien de manier waarop ze dan vaak lopen, van die Jack Russell hondjes.
Zulke "mannen" worden niet als dusdanig gezien.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:40 schreef LazyDave het volgende:
Op zich wel terecht klacht, god wat deed zij eigenlijk denigrerend tegenover hem. Vooral dat laatste stuk, waarin zij haar hand op de schouder legde. Had dat niet andersom moeten zijn?
Wat bedoel je? Dat is niet gebruikelijk voor een man om een hand op de schouder te leggen en te zoenen?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:51 schreef ElderPledge het volgende:
[..]
Zulke "mannen" worden niet als dusdanig gezien.
hehequote:Op woensdag 16 april 2014 21:40 schreef Chai het volgende:
Lol, manlets met kleine piemels verzameltopic.
1,74quote:Op woensdag 16 april 2014 22:54 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Hoe lang dan? Boven 1.73 ben je al lang he.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2014 00:01:43 ]
quote:Op donderdag 17 april 2014 00:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]is dat je vaderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
Dus eigenlijk heb je een paarsgepunt pinkeltje? Vandaar al die "nieuws"items van je op de frontpagequote:Op woensdag 16 april 2014 21:21 schreef Djeez het volgende:
Ik ben 1m67 en een baas. Klacht ongegrond dus. Ohja, ben 34, dus groeitjes zijn uitgewerkt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |