Rot op met je pics, jij stuurt toch alleen maar neppe shit. Geloof er niks meer van bij jou mensquote:Op woensdag 16 april 2014 22:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bitch stfu. Ik ben ermee bezig. Ben nu al bezig met eten maken voor morgen. :/
Jij bent de eerste die ik ga spammen met before after pics.
Chloro, leer eens sarcasme herkennen. Ik zal voortaan gebruik maken van correcte Pi'tjes ok?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lul toch niet zo achterlijk man, je hebt zelf de grootste bek over alles en iedereen en nu ineens zo.Pls.
Hou toch op joh, altijd met die slechte sarcasmesmoes komen.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Chloro, leer eens sarcasme herkennen. Ik zal voortaan gebruik maken van correcte Pi'tjes ok?
Haha.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lul toch niet zo achterlijk man, je hebt zelf de grootste bek over alles en iedereen en nu ineens zo.Pls.
Mwhahahahquote:Op woensdag 16 april 2014 22:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hou toch op joh, altijd met die slechte sarcasmesmoes komen.Je bent nog veel erger dan Braddie, Braddie weet tenminste dat hij een fucktard is.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:13 schreef Chloroform het volgende:
Braddie weet tenminste dat hij een fucktard is.
Ik heb ook nog steeds een buik ja.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja daar kan jij zelfs nog een voorbeeld aan nemen.
Hoewel ik niet geloof dat hij afgevallen is tot ik een foto zie. Want op dat filmpje dat hij recentelijk nog gepost had was hij nog steeds dik.
Je ziet er streng uit zo.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hou toch op joh, altijd met die slechte sarcasmesmoes komen.Je bent nog veel erger dan Braddie, Braddie weet tenminste dat hij een fucktard is.
Ends up likequote:Op woensdag 16 april 2014 22:13 schreef Stimorol- het volgende:
BRADDIE WIL JE HET RECEPT VAN DE HAVERMOUTPANNEKOEKJES?
40 gr havermout
100 ml halfvolle melk
wat kaneel en wat zout
1 ei.
Doe wat ik zeg ok?
24? Ja tuurlijk.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb ook nog steeds een buik ja.
Maar ik vind 24 kilo wel "Afgevallen"
Je wordt voorspelbaar en saai. Ga ga, je verveelt me.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je ziet er streng uit zo.Heb je je bril op nu? Kan het ik voor me zien.
Tja afvallen als je modderfucking vet (quote:Op woensdag 16 april 2014 22:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Oke, even alle onzin negeren nu.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jij reageert op mij dus als jij stil bent richting mij valt er verder niets te vervelen Truus.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
24? Ja tuurlijk.
[..]
Je wordt voorspelbaar en saai. Ga ga, je verveelt me.
24 ja.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
24? Ja tuurlijk.
[..]
Je wordt voorspelbaar en saai. Ga ga, je verveelt me.
Waarschijnlijk ga ik een IP ban aanvragen, lijkt me wel wat prettiger voor mezelf, beetje rust, ik loop me te veel op te fokken voor niks...quote:Op woensdag 16 april 2014 22:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oke, even alle onzin negeren nu.
Dat vind ik heel goed van je Braddie.Goed dat je de tips op Fok opgevolgd hebt.
Wat ga je nu dus doen om de shit van vandaag niet meer te krijgen?
120 KILOquote:Op woensdag 16 april 2014 22:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
24 ja.
Alleen als je 120+ kilo weegt dan ga je niet heel snel opeens een goed figuur krijgen, dus ik heb nog steeds een buik.
Deze shit. I can't.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oke, even alle onzin negeren nu.
Dat vind ik heel goed van je Braddie.Goed dat je de tips op Fok opgevolgd hebt.
Wat ga je nu dus doen om de shit van vandaag niet meer te krijgen?
2,4 bedoel je?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Terechte klacht.quote:
Misschien is dat beter.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ga ik een IP ban aanvragen, lijkt me wel wat prettiger voor mezelf, beetje rust, ik loop me te veel op te fokken voor niks...
Diabeethovenquote:Op woensdag 16 april 2014 22:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
120 KILO. YOU FAT FUCK.
Kk Diabeethoven![]()
.
Nee! Braadster, je bent een baas; blijf nou gewoon!quote:Op woensdag 16 april 2014 22:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ga ik een IP ban aanvragen, lijkt me wel wat prettiger voor mezelf, beetje rust, ik loop me te veel op te fokken voor niks...
Hij heeft de zakken met chips neergelegd. -2,4kgquote:
Hee Braddie, nog één vraagje?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Diabeethoven
120+ he? Ik was 124 kilo.
Nou, dit was voorlopig even het laatste wat ik postte, toedels!
AHAHAHAHAHA stuk hierquote:Op woensdag 16 april 2014 22:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
120 KILO. YOU FAT FUCK.
Kk Diabeethoven![]()
.
Mens hou je bakkes met je havermoutpannekoekjes en finish je chocoladereepquote:Op woensdag 16 april 2014 22:19 schreef Stimorol- het volgende:
En ga je die havermoutpannekoekjes maken morgen.
Tot morgenquote:Op woensdag 16 april 2014 22:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Diabeethoven
120+ he? Ik was 124 kilo.
Nou, dit was voorlopig even het laatste wat ik postte, toedels!
quote:
Ziet eruit als poep.quote:
Noem je me nu knap? :$quote:Op woensdag 16 april 2014 22:20 schreef shirleyhendrika het volgende:
Stop gewoon over zijn gewicht, voelt het goed om iemand omdat hij er niet zo als jullie uitziet?
Jaquote:Op woensdag 16 april 2014 22:20 schreef shirleyhendrika het volgende:
Stop gewoon over zijn gewicht, voelt het goed om iemand omdat hij er niet zo als jullie uitziet?
Is goed neus.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mens hou je bakkes met je havermoutpannekoekjes en finish je chocoladereep
Ik ben een robot.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:20 schreef shirleyhendrika het volgende:
Voelt het goed om iemand? Wat?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:20 schreef shirleyhendrika het volgende:
Hij heeft het er zelf altijd over maar dat geheel terzijdequote:Op woensdag 16 april 2014 22:20 schreef shirleyhendrika het volgende:
En dan dit topic hè:quote:
IN SPORTquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:13 schreef Braddie het volgende:
Tegenwoordig loop ik dagelijks minimaal 60 minuten op maat van de muziek, nouja *loop* ik marcheer gewoon op maat van muziek..
Maar ik vroeg me af, is dit ook daadwerkelijk ergens goed voor, voor je conditie? Je benen ? Gewrichten?
Hoop dat julie mij wat wijzer kunnen maken.
Dank!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |