inderdaad een klacht. Een vriendin hebben en er vast aan zittenquote:Op woensdag 16 april 2014 18:31 schreef trolley het volgende:
Klacht: Tinderchick wil date, maar TS is al bezet
Seems legit. Ik zou er oke mee zijnquote:Op woensdag 16 april 2014 18:37 schreef Triptamine2 het volgende:
Zeg dit:
Schat, luister, ik hou van je, maar ik ben ook een man. Ik heb instincten en driften die mij ertoe drijven sex te willen hebben met meer dan 1 vrouw. Je mag meedoen, of niet, maar ik ga het hoe dan ook doen. Ik vind het namelijk ongezond om mijn instincten niet te volgen en ik heb in ieder geval nog het respect om dit eerlijk in je gezicht te vertellen en je mee te vragen naar dit uitje.
Als man zijnde wil je toch weten hoe je in de markt ligt bij de vrouw menschen. Heeft te maken met het ego van de man, denk ik. Tot nog toe gebruikte ik Tinder gewoon voor de fun, af en toe eens wat slap ouwehoeren met random chicks zonder bijbedoelingen. Maar nu is er dus eentje die mij dusdanig leuk vindt, dat ze met mij op date wil. Terwijl dat niet mijn bedoeling is van het op Tinder zitten.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:37 schreef ZarB het volgende:
Waarom op Tinder als je een vriendin hebt en waarom een vriendin als je zo nodig op Tinder wilt?
Kijk, dit is een vrouw die emancipatie begrepen heeftquote:
Vreemdgaan is ook weer een beetje overdreven, maar ik snap niet echt waarom je die behoefte zou hebben als je een vriendin hebtquote:Op woensdag 16 april 2014 18:43 schreef imikethat het volgende:
Tinderen als je een vriendin hebt is gewoon vreemdgaan. Je weet dondersgoed waar het voor bedoeld is
quote:Op woensdag 16 april 2014 18:42 schreef chroestjov het volgende:
KLB / Profiteren van andermans falen
Jij kan niet eens een 7/10 uit je klas hosselen die jou gebruikt voor schoolwerk, lekker geloofwaardig allemaal weer dus.
Je moest eens weten hoeveel foto's ik tegenkom op Tinder van chicks die met hun vriend op de foto staanquote:Op woensdag 16 april 2014 18:43 schreef imikethat het volgende:
Tinderen als je een vriendin hebt is gewoon vreemdgaan. Je weet dondersgoed waar het voor bedoeld is
Moeten wij dat weten? Nou, vertel het is..quote:Op woensdag 16 april 2014 18:45 schreef trolley het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel foto's ik tegenkom op Tinder van chicks die met hun vriend op de foto staan
450quote:Op woensdag 16 april 2014 18:46 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Moeten wij dat weten? Nou, vertel het is..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Dat peil ik door te kijken hoe goed/snel ik oogcontact krijg op straat.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:40 schreef trolley het volgende:
Als man zijnde wil je toch weten hoe je in de markt ligt bij de vrouw menschen.
En jij weet heel goed dat vrouwen een foto van jongen+vriendin wegklikken en je dus niet goed weet hoe je in de markt ligt. Allemaal spannende gesprekken afdoen als 'gezellig praatje'quote:Op woensdag 16 april 2014 18:45 schreef trolley het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel foto's ik tegenkom op Tinder van chicks die met hun vriend op de foto staan
Dit vreemdgaan vindenquote:
Weet je vriendin dat je die shit gebruikt?quote:
Ja, en ze vind 't prima zolang er geen dates uit voortvloeien.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Weet je vriendin dat je die shit gebruikt?
Ja.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:55 schreef trolley het volgende:
[..]
Ja, en ze vind 't prima zolang er geen dates uit voortvloeien.
Bovendien, zij heeft toch ook gewoon contacten met andere jongens op whatsapp of whatever waar ook geen kwaad achter schuilt? Of gaat zij dan ook vreemd?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |