SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wist niks beters.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Tsja, lachen zo'n TT.
Schrijnend is het
Alsnog de vraag: willen we meer of minder chicks in de OP?![]()
Houd het weer even over voetbal, veel gezelliger niet waar?quote:Op woensdag 16 april 2014 17:59 schreef Toefjes het volgende:
Bevolkingsopbouw van de Beverwaard:
[ afbeelding ]Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
quote:Op woensdag 16 april 2014 18:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Houd het weer even over voetbal, veel gezelliger niet waar?![]()
![]()
Jullie mamquote:Op woensdag 16 april 2014 18:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Houd het weer even over voetbal, veel gezelliger niet waar?Feyenoord Rotterdam![]()
Jij kan er ook niks aan doen dat sommige mensen hier een verklikkercultuurtje aanhouden.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wist niks beters.
Alsnog de vraag: willen we meer of minder chicks in de OP?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
IF Riley kan best een goede bronze CB worden.. maar ik moet eerlijk zeggen dat ik bronzes dit jaar niet veel aan vind. Ik moest gisteren in een single match met mijn bronze team tegen een silver skill team met Chikhaoui, Quincy en Mackay-Steven. Uiteindelijk wel gewonnen (na penalties)![]()
Het kan ook gewoon zijn dat 1 of 2 lurkers het structureel doen. Je houdt het toch niet tegenquote:Op woensdag 16 april 2014 18:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij kan er ook niks aan doen dat sommige mensen hier een verklikkercultuurtje aanhouden.![]()
SIF Hulk heeft ook wel dope stats. die gaat wel duur worden. 90 shooting gewoon. Hopen dat zijn agility nu een beetje een boost heeft gekregen want die is niet al te best![]()
Mogelijk. Maar zo ver weg zou ik het niet direct zoeken.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon zijn dat 1 of 2 lurkers het structureel doen. Je houdt het toch niet tegenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
vreet een drolquote:Op woensdag 16 april 2014 18:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Houd het weer even over voetbal, veel gezelliger niet waar?![]()
Ja joh, ga gewoon door met je prietpraatquote:Op woensdag 16 april 2014 18:04 schreef Maver24 het volgende:
SIF Hulk heeft ook wel dope stats. die gaat wel duur worden. 90 shooting gewoon. Hopen dat zijn agility nu een beetje een boost heeft gekregen want die is niet al te best
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mag ik het niet over FUT hebbenquote:Op woensdag 16 april 2014 18:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja joh, ga gewoon door met je prietpraat![]()
![]()
![]()
Wanneer komt dat TOTS in pakjes? Ik wil Jackson graag hebben. Niet omdat ik de blanke spelers niet goed vind trouwens hoor![]()
Volgende week denk ik. Was vorig jaar ook zo. gisteren was de Deadline voor de TOTS MC en dan een week later komt het uit.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:09 schreef Toefjes het volgende:
Wanneer komt dat TOTS in pakjes? Ik wil Jackson graag hebben. Niet omdat ik de blanke spelers niet goed vind trouwens hoor![]()
quote:Op woensdag 16 april 2014 18:10 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Volgende week denk ik. Was vorig jaar ook zo. gisteren was de Deadline voor de TOTS MC en dan een week later komt het uit.Ik vind de TOTS periode toch wel de leukste periode in de FUT-jaargang
![]()
Niet bekend, maar wat maver zegt lijkt mij ook het meest logisch.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:09 schreef Toefjes het volgende:
Wanneer komt dat TOTS in pakjes? Ik wil Jackson graag hebben. Niet omdat ik de blanke spelers niet goed vind trouwens hoorAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik ook. Al die blauwe kaartjes heeft iets bijzonders. En straks ook nog de MOTM WK Kaartjes. hopelijk ook weer in een andere kleur zoals een paar jaar geleden toen ze paars waren. Leuke tijden op komst. Hoop ook dat er dit jaar een Benelux TOTS komt met een zooi eredivisie spelers erin.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]Ik vind de TOTS periode toch wel de leukste periode in de FUT-jaargang
![]()
De enige leuke MOTM was toen een keer Gomez. Dat was de tijd dat die +10 kaartjes nog onbeperkt houdbaar waren, mits je de speler niet in de basis zettequote:Op woensdag 16 april 2014 18:15 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik ook. Al die blauwe kaartjes heeft iets bijzonders. En straks ook nog de MOTM WK Kaartjes. hopelijk ook weer in een andere kleur zoals een paar jaar geleden toen ze paars waren. Leuke tijden op komst. Hoop ook dat er dit jaar een Benelux TOTS komt met een zooi eredivisie spelers erin.![]()
![]()
Nee ik ben aan het haatzaaien zodat die mod terugkomt, ik vind hem wel stoer namelijk.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Zullen we het gezellig houden en gewoon over voetbal praten?![]()
20000 fifapoint pack opening?quote:Op woensdag 16 april 2014 18:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik kan niet wachten tot ik de kinderbijslag binnen heb. Lekker packs openen![]()
*danquote:Op woensdag 16 april 2014 18:33 schreef esox83 het volgende:
Denk het niet is niet meer als paar tientjesNAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 16 april 2014 18:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geen idee.
[..]
MINDER...uhm, minstens![]()
![]()
Kan niet quoten uit een gesloten topic, maar die post van PotS over twee tyfes negers op een damesfiets.![]()
hardoplachen in de trein.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
![]()
Let's go Pots!Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Nee joh, ik ben van de keiharde financien natuurlijk. Maar ik denk dat ik die uitkering maar netjes gebruik voor de rechtmatige bestemmingquote:Op woensdag 16 april 2014 18:35 schreef esox83 het volgende:
Ow jij laat ook je vrouw dat soort dingen regelen dus
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik vond dat zelf een van mijn mindere bijdrages vandaag. Dat verhaal over mijn vrouwelijke collega vond ik iets sterker eigenlijkquote:Op woensdag 16 april 2014 18:36 schreef Lindgren. het volgende:
Kan niet quoten uit een gesloten topic, maar die post van PotS over twee tyfes negers op een damesfiets.![]()
hardoplachen in de trein.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
welke post was dat ?quote:Op woensdag 16 april 2014 18:28 schreef ThadCastle het volgende:
Ik moet nog steeds hardop lachen als ik Roy zijn posts teruglees in dat steppen topic![]()
![]()
Krijg je toch automatisch? Of heb jij je kind(eren) niet ingechreven?quote:Op woensdag 16 april 2014 18:39 schreef esox83 het volgende:
Ja uiteraardik heb eigenlijk geen idee of wij het krijgen, ook wel erg eigenlijk
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dus jij liet je vrouw kort na de bevalling zelf naar het gemeentehuis gaan voor aangifte?quote:Op woensdag 16 april 2014 18:42 schreef esox83 het volgende:
Jawel, heb er pas 1 maar ik laat dat aan mijn vrouw over![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ben blij dat er bij NAC uit gewoon bier is, die alcoholvrije tamme zooi hoef ik niet.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
quote:Op woensdag 16 april 2014 18:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]Als zei daar beter in is, dan moet zei dat gewoon doen
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Trapzie is echt weg denk![]()
verder happy2U
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
En we hebben ook halve litersquote:Op woensdag 16 april 2014 18:46 schreef Patje1987 het volgende:
Ben blij dat er bij NAC uit gewoon bier is, die alcoholvrije tamme zooi hoef ik niet.
Ik weet alleen niet of dat ook geldt voor het uitvak
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat heeft die debiel nou weer gedaanquote:Op woensdag 16 april 2014 18:46 schreef FCsuarez het volgende:
verder happy2U
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
quote:Op woensdag 16 april 2014 18:46 schreef FCsuarez het volgende:
verder happy2UIk nam het nog een klein beetje voor hem op, maar kreeg gelijk een sneer in mijn daaropvolgende postquote:Op woensdag 16 april 2014 18:46 schreef FCsuarez het volgende:
verder happy2U![]()
![]()
Meestal nietquote:Op woensdag 16 april 2014 18:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En we hebben ook halve liters
Ik weet alleen niet of dat ook geldt voor het uitvak
Maak ik weer een foutquote:Op woensdag 16 april 2014 18:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]Als zei daar beter in is, dan moet zei dat gewoon doen
![]()
![]()
Of de alcoholverkoop wordt stilgelegd als RKC 1-0 achterkomt. Dat zie je ook best wel regelmatigquote:![]()
Een grappig plaatje gemaakt over iemand. De persoon in kwestie nam dat heel erg persoonlijk op, en maakte een TR.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wat heeft die debiel nou weer gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Haha, ja, dat was best wel foutquote:Op woensdag 16 april 2014 18:47 schreef esox83 het volgende:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 18:45 schreef Toefjes het volgende:Beter op letten, anders krijg je een kind dat later op fora tyfes schrijft enzo
![]()
Het is in Breda, dus ik vermoed dat je NAC bedoeltquote:Op woensdag 16 april 2014 18:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Of de alcoholverkoop wordt stilgelegd als RKC 1-0 achterkomt. Dat zie je ook best wel regelmatig
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 16 april 2014 18:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een grappig plaatje gemaakt over iemand. De persoon in kwestie nam dat heel erg persoonlijk op, en maakte een TR.Ahh weet genoeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
quote:Op woensdag 16 april 2014 18:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een grappig plaatje gemaakt over iemand. De persoon in kwestie nam dat heel erg persoonlijk op, en maakte een TR.Maar Trapz is toch niet gebanned? Wie zegt dat er een PR is gedaan dan? Is het onomstotelijk en overtuigend bewezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die persoon in kwestie heeft ruiterlijk toegegeven dat het om zijn Persoonlijk Record ging.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar Trapz is toch niet gebanned? Wie zegt dat er een PR is gedaan dan? Is het onomstotelijk en overtuigend bewezen?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar Trapz is toch niet gebanned? Wie zegt dat er een PR is gedaan dan? Is het onomstotelijk en overtuigend bewezen?
Hij post hier al een uur (of langer) niet meer.![]()
Het is toch post report. Geen topic report.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die persoon in kwestie heeft ruiterlijk toegegeven dat het om zijn Persoonlijk Record ging.![]()
Owquote:Op woensdag 16 april 2014 18:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is toch post report. Geen topic report.
Ik leer toch veel vandaag. Afkortingen en een hoop mensenkennis rijker
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
is maver de judas![]()
dat andere woord mag namelijk niet meer.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 16 april 2014 18:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja.
Hij post hier al een uur (of langer) niet meer.![]()
![]()
In dat geval hebben de mods de PR niet gehonoreerdquote:Op woensdag 16 april 2014 18:51 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Geen ban. Zit gewoon lekker met het gezin aan tafel joh
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zie je het al voor je tijdens het eten: hé moet je horen, ik postte een plaatje en het werd verkeerd opgevat. Nu heb ik misschien een banquote:Op woensdag 16 april 2014 18:51 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Geen ban. Zit gewoon lekker met het gezin aan tafel joh![]()
![]()
Dat KKK dingetje is ook gewoon blijven staan. Ik viel later in het verhaal, en dat plaatje stond er nog toen de mod al lang en breed in beeld was.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In dat geval hebben de mods de PR niet gehonoreerd![]()
Maar Maver heeft wel een PR gemaakt. Dat heeft hij zelf toegegeven.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat KKK dingetje is ook gewoon blijven staan. Ik viel later in het verhaal, en dat plaatje stond er nog toen de mod al lang en breed in beeld was.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Oh, dan is Maver een lul. (als het zo is. Bij niet: rectificatie. Echt sorry, echt egt sorry! )quote:Op woensdag 16 april 2014 18:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar Maver heeft wel een PR gemaakt. Dat heeft hij zelf toegegeven.![]()
quote:Op woensdag 16 april 2014 18:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, dan is Maver een lul. (als het zo is. Bij niet: is ie nog steeds een hondenlul.)![]()
Lief dagboek,
Vandaag in Heerenveen zei een meisje dat ik wel vaker zie bij de bushalte hoi tegen mij.
Tot morgen.![]()
Wat betekent dat in het Nederlands?quote:Op woensdag 16 april 2014 18:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Lief dagboek,
Vandaag in Heerenveen zei een meisje die ik wel vaker zie bij de bushalte hoi tegen mij.
Tot morgen.![]()
Heb je haar al op FB toegevoegd? Niet te lang mee wachten. Sletjes smeden als ze heet zijn.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Lief dagboek,
Vandaag in Heerenveen zei een meisje die ik wel vaker zie bij de bushalte hoi tegen mij.
Tot morgen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
In het Nederlands betekent het "tot morgen"quote:Op woensdag 16 april 2014 18:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat betekent dat in het Nederlands?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
in vrouwentaal betekend hoi eigenlijk doei.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat betekent dat in het Nederlands?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Was ze moeilijk DS2?Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Volgende keer weer begroeten, en een koddige opmerking over het weer maken. Dat doet het altijd wel goed bij de vrouwtjes.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik bedoelde dat ipv die. Gelukkig heb ik het nog snel kunnen verbeteren.![]()
Jij wil dat die jongen voor eeuwig maagd blijft ofwa. Over het weer beginnenquote:Op woensdag 16 april 2014 19:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgende keer weer begroeten, en een koddige opmerking over het weer maken. Dat doet het altijd wel goed bij de vrouwtjes.
In het Nederlands betekent betekend niks (als persoonsvorm dan)quote:Op woensdag 16 april 2014 18:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
in vrouwentaal betekend hoi eigenlijk doei.Daar zat ik nog aan te denken want het was wel heel mooi weer.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgende keer weer begroeten, en een koddige opmerking over het weer maken. Dat doet het altijd wel goed bij de vrouwtjes.![]()
anale sex ook zo'n dingetje wat het ijs altijd zo lekker breekt.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgende keer weer begroeten, en een koddige opmerking over het weer maken. Dat doet het altijd wel goed bij de vrouwtjes.
maar even de #firstworldproblem. 1 gold-pack en hopen op hulk of 2 silver-packs en zeker weten quintero.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Waarom niet?quote:Op woensdag 16 april 2014 19:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
O, ik ben niet van plan haar te versieren ofzo.![]()
![]()
Hoe meer je probeert hoe meer kans op succes...quote:Op woensdag 16 april 2014 19:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je moet niet elk meisje willen versieren dat hoi tegen je zegt toch? Misschien is ze wel 8.![]()
Ik moest hieraan denken toen ik DS2 z'n post zag:
Ik was gisteren bij de V&D op de Kalverstraat en ik had daar iets gekocht. Maar bij de kassa werd ik geholpen door een meisje met de mooiste ogen die ik ooit gezien heb. Ze had ook een soort van leggingbroek aan (zie spoiler) en daarin had ze echt een geweldige bil. Ik ben nog steeds verliefd en terwijl ik dit typte heb ik een semi stijfje gekregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Terechte klacht DuTank.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Koop een fles listerine voor dr verjaardag dan ofzo. Er zijn maar weinig problemen die niet opgelost kunnen worden.quote:![]()
oke ik heb je hulp nodig is ie wat waard die davies ?quote:
50K ofzo moet hij toch wel opbrengen ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik zie haar alleen bij de bushalte terwijl er nog iemand bij is (namelijk degene waarmee ik afstudeer) dus dan wordt het voor mij al lastiger.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Koop een fles listerine voor dr verjaardag dan ofzo. Er zijn maar weinig problemen die niet opgelost kunnen worden.Hij is net uit dus dan gaan mensen veel betalen.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
oke ik heb je hulp nodig is ie wat waard die davies ?
50K ofzo moet hij toch wel opbrengen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij wil nu naar dat meisje toe, haar vertellen wat je voelt en dat er een voorvochtplek in je boxer zit. Dat kan niet of kan wel en ze zegt nee. Dat is een klacht. En die broeken zijn ook een klacht. Of ze zijn super mooi en je loopt met een stijfje rond of de broek is niet mooi en is het ook een klacht.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
quote:Op woensdag 16 april 2014 19:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zie haar alleen bij de bushalte terwijl er nog iemand bij is (namelijk degene waarmee ik afstudeer) dus dan wordt het voor mij al lastiger.
[..]
Hij is net uit dus dan gaan mensen veel betalen.Zie het wel wat hij opbrengtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en anders heeft een SMLENO'er geluk
#FreeTrapz![]()
Dat is allemaal niet heel erg relevant, want ik heb een vriendinquote:Op woensdag 16 april 2014 19:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij wil nu naar dat meisje toe, haar vertellen wat je voelt en dat er een voorvochtplek in je boxer zit. Dat kan niet of kan wel en ze zegt nee. Dat is een klacht. En die broeken zijn ook een klacht. Of ze zijn super mooi en je loopt met een stijfje rond of de broek is niet mooi en is het ook een klacht.. Dat is dan de klacht.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Je vriendin kun je ook gewoon aan de kant zetten he. Zeker voor een mooie bilquote:Op woensdag 16 april 2014 19:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is allemaal niet heel erg relevant, want ik heb een vriendin. Dat is dan de klacht.
![]()
![]()
Dus er is een klacht.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is allemaal niet heel erg relevant, want ik heb een vriendin. Dat is dan de klacht.
5 premium silver packs open gemaakt, 4x squad fitness en verder LA Galaxy away kit, Durm, Beister, Angbwa, Kalas en Herrera o.a. En Zoefzoef Hersi
kan slechter
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik moest erom lachen.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vond dat zelf een van mijn mindere bijdrages vandaag. Dat verhaal over mijn vrouwelijke collega vond ik iets sterker eigenlijkJe verhaal was ook top.
Heb genoten. 9/10.
Hoe kun je zoveel shiny spelers in silver packs krijgen?quote:Op woensdag 16 april 2014 19:18 schreef Tim86 het volgende:
5 premium silver packs open gemaakt, 4x squad fitness en verder LA Galaxy away kit, Durm, Beister, Angbwa, Kalas en Herrera o.a. En Zoefzoef Hersi
kan slechter
Ik kreeg een Toronto FC home kit in een pack en ik zette hem er voor veel te weinig op.![]()
jezus let nou eens op manquote:Op woensdag 16 april 2014 19:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe kun je zoveel shiny spelers in silver packs krijgen?
Ik kreeg een Toronto FC home kit in een pack en ik zette hem er voor veel te weinig op.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op woensdag 16 april 2014 19:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik moest erom lachen.Je verhaal was ook top.
Heb genoten. 9/10.
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Waren premium he..quote:Op woensdag 16 april 2014 19:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe kun je zoveel shiny spelers in silver packs krijgen?
Ik kreeg een Toronto FC home kit in een pack en ik zette hem er voor veel te weinig op.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Weer vol uitvak bij RKC als het zo doorgaat. Wel tof.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
quote:Op woensdag 16 april 2014 19:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je vriendin kun je ook gewoon aan de kant zetten he. Zeker voor een mooie bilIk kan natuurlijk ook twee vriendinnen nemen. Eentje voor doordeweeks en eentje voor in het weekend.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik normaal ook nietquote:
Al heb ik amper packs gekocht dit jaar eigenlijk..vooral weinig silver.
Wil je trouwens een wedstrijd om de derde en vierde plaats in het toernooi? Vooraf niet echt besproken eigenlijk.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Geen idee maar ik heb al een paar spelers van mijn team verkocht.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet
Al heb ik amper packs gekocht dit jaar eigenlijk..vooral weinig silver.
Wil je trouwens een wedstrijd om de derde en vierde plaats in het toernooi? Vooraf niet echt besproken eigenlijk.![]()
Dan skippen we hem toch. Is ook niet echt boeiend..3e of 4e..who cares. Alleen leuk als we met reward hadden gedaan en je dan nog wat coins had gekregen.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen idee maar ik heb al een paar spelers van mijn team verkocht.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoe is het afgelopen met het toernooi?quote:Op woensdag 16 april 2014 19:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan skippen we hem toch. Is ook niet echt boeiend..3e of 4e..who cares. Alleen leuk als we met reward hadden gedaan en je dan nog wat coins had gekregen.![]()
quote:Op woensdag 16 april 2014 19:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met het toernooi?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij viel 10 keer net voor mijn voeten jaquote:Op woensdag 16 april 2014 19:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Haha je hebt DS2 even batta gegeven![]()
![]()
Zeker onterecht gewonnen?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:quote:Op woensdag 16 april 2014 17:26 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Is hij gebanned nou? Waar kan je dat zien dan dat hij weg is ?quote:Op woensdag 16 april 2014 17:36 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Is zijn eigen schuld. Moet hij maar geen rare plaatjes tonen. Dan vraag je er zelf om____!!!
Adolver24Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gisteren heb ik braaf de uitslag niet gepost, maar uiteindelijk moeten de uitslagen van het toernooi toch gewoon openbaar worden ouwe reusquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gijpiequote:Op woensdag 16 april 2014 19:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gisteren heb ik braaf de uitslag niet gepost, maar uiteindelijk moeten de uitslagen van het toernooi toch gewoon openbaar worden ouwe reus![]()
![]()
![]()
Tim wij moeten binnenkort ook maar is revanche doen dan, kan niet dat iemand die in de finale staat 2 keer van mij verliest. Je moet revanche nemen!!![]()
Lijkt me een goed planquote:Op woensdag 16 april 2014 19:41 schreef Kamikazie het volgende:
Tim wij moeten binnenkort ook maar is revanche doen dan, kan niet dat iemand die in de finale staat 2 keer van mij verliest. Je moet revanche nemen!!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
HHAHAHAHAHAHAHAHA! 0-6quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
ibgg
Laat gaan jongens
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Niet boos. Het was het ergste potje FIFA uit mijn leven. De keeper sloeg de bal een keer zelf het doel in, verder viel een verdediger zomaar om waardoor Fellaini zo door kon lopen en ik kreeg ook nog een penalty tegen terwijl ik niks deed. 3-0 was een logischere uitslag geweest.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
![]()
Je hebt niet eens even iets gepost van goeien wedstrijd ofzo
Je was weer boos
Haters kunnen op het kruisje klikken rechtsboven.![]()
Dan nog, als je wint post je altijd even good game ofzo... doe dat dan ook als je verliest.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet boos. Het was het ergste potje FIFA uit mijn leven. De keeper sloeg de bal een keer zelf het doel in, verder viel een verdediger zomaar om waardoor Fellaini zo door kon lopen en ik kreeg ook nog een penalty tegen terwijl ik niks deed. 3-0 was een logischere uitslag geweest.
Ik was niet in staat om dat te posten, bovendien post ik dat alleen als ik zelf vind dat het een goede wedstrijd was.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan nog, als je wint post je altijd even good game ofzo... doe dat dan ook als je verliest.![]()
quote:Op woensdag 16 april 2014 19:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet boos. Het was het ergste potje FIFA uit mijn leven. De keeper sloeg de bal een keer zelf het doel in, verder viel een verdediger zomaar om waardoor Fellaini zo door kon lopen en ik kreeg ook nog een penalty tegen terwijl ik niks deed. 3-0 was een logischere uitslag geweest.
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Was je weer is bezopen?quote:Op woensdag 16 april 2014 19:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik was niet in staat om dat te posten, bovendien post ik dat alleen als ik zelf vind dat het een goede wedstrijd was.![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 april 2014 19:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik was niet in staat om dat te posten, bovendien post ik dat alleen als ik zelf vind dat het een goede wedstrijd was.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
0-6 dat is niet al te best.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:![]()
quote:Op woensdag 16 april 2014 19:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik was niet in staat om dat te posten, bovendien post ik dat alleen als ik zelf vind dat het een goede wedstrijd was.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
![]()
Godverdomme jullie maken mijn dag zeg.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 16 april 2014 19:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
[..]![]()
![]()
Godverdomme jullie maken mijn dag zeg.Vond je deze niet leuk? De grap is dat hij nooit drinkt dus niet bezopen kan zijn snap jequote:
hi hi![]()
Geeft niet toch, iedereen heeft wel eens een mindere wedstrijd.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan veel beter en dat heb ik ook laten zien. Het kwam er in deze wedstrijden alleen niet uit.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
JBGSquote:Op woensdag 16 april 2014 19:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan veel beter en dat heb ik ook laten zien. Het kwam er in deze wedstrijden alleen niet uit.
gr grOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
inbe4 JBGSquote:Op woensdag 16 april 2014 19:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan veel beter en dat heb ik ook laten zien. Het kwam er in deze wedstrijden alleen niet uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat was een toppertje.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Vond je deze niet leuk? De grap is dat hij nooit drinkt dus niet bezopen kan zijn snap je
hi hi![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 16 april 2014 19:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Gr grquote:Op woensdag 16 april 2014 19:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan veel beter en dat heb ik ook laten zien. Het kwam er in deze wedstrijden alleen niet uit.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
neequote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet haten op de beste bronzen team speler.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
hallo
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Wat gebeurt er nou precies in je UI? Wie wordt er bruut aangevallen, en waar gebeurt dat?quote:Op woensdag 16 april 2014 19:52 schreef over_hedge het volgende:
Niet haten op de beste bronzen team speler.![]()
skrillex die aangevallen wordt door een bij.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat gebeurt er nou precies in je UI? Wie wordt er bruut aangevallen, en waar gebeurt dat?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ah, nu is het duidelijkquote:Op woensdag 16 april 2014 19:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
skrillex die aangevallen wordt door een bij.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Airjapesquote:Op woensdag 16 april 2014 19:57 schreef Alovenac het volgende:
http://www.twitch.tv/airjapesfifa
Voor FIFA World Cup 2014 streaming
Beetje jammer alleen dat ik geen tijd heb omdat ik een opdracht voor een sollicitatie moet maken.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Alles nog steeds in orde?quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Oh mooi!quote:
Ik ben vrijdagavond teruggekomen van een weekje uitwisseling in Venetië. Ik mis die mensen nog steeds...
Verliefd geworden op zo'n gondelier?quote:Op woensdag 16 april 2014 20:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Oh mooi!
Ik ben vrijdagavond teruggekomen van een weekje uitwisseling in Venetië. Ik mis die mensen nog steeds...
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
goed gespeeld Tim is dan te veel gevraagd?quote:Op woensdag 16 april 2014 19:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan veel beter en dat heb ik ook laten zien. Het kwam er in deze wedstrijden alleen niet uit.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op woensdag 16 april 2014 20:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Verliefd geworden op zo'n gondelier?![]()
![]()
Dat nog net niet, maar die groep Italianen was echt heel leuk.
Ziet er best brak uit..weer die vage kleuren net als 2 jaar geleden ook..quote:Op woensdag 16 april 2014 19:57 schreef Alovenac het volgende:
http://www.twitch.tv/airjapesfifa
Voor FIFA World Cup 2014 streamingAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dus je bent een slechte verliezer? Ok.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik was niet in staat om dat te posten, bovendien post ik dat alleen als ik zelf vind dat het een goede wedstrijd was.![]()
Haha theo houdt wel van mannen met een grote paalquote:Op woensdag 16 april 2014 20:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Verliefd geworden op zo'n gondelier?![]()
quote:Op woensdag 16 april 2014 20:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha theo houdt wel van mannen met een grote paal
Maar die japes krijgt dus serieus continu donations binnen?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja joh die leeft van die streamquote:Op woensdag 16 april 2014 20:12 schreef Tim86 het volgende:
Maar die japes krijgt dus serieus continu donations binnen?![]()
![]()
Heb eens verder gekeken bij die streamers, bizar er zijn mensen die honderden euros geven aan iemand die aan het spelen is.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:12 schreef Tim86 het volgende:
Maar die japes krijgt dus serieus continu donations binnen?Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Italie is een chill land jaquote:Op woensdag 16 april 2014 20:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat nog net niet, maar die groep Italianen was echt heel leuk.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vind het er echt heel lelijk uitzien. Al komt dat vooral omdat ik zelf next gen speel denk ik.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ziet er best brak uit..weer die vage kleuren net als 2 jaar geleden ook..Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Volgens mij is het net als bij die webcamsletjes van toefjes..dan zie je ook steeds belachelijke donations voorbij komen, maar dat is alleen om er een paar mee te lokken die dan daadwerkelijk gaan doneren denk ikquote:Op woensdag 16 april 2014 20:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb eens verder gekeken bij die streamers, bizar er zijn mensen die honderden euros geven aan iemand die aan het spelen is.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, toen ik terugkwam in Nederland was het wel even bibberen.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Italie is een chill land ja
Toefjes vangt daar ook nog wel een hoop zelf van denk ik, bovendien zijn ze minderjarig dus illegaal dus hij kan ze afpersen.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens mij is het net als bij die webcamsletjes van toefjes..dan zie je ook steeds belachelijke donations voorbij komen, maar dat is alleen om er een paar mee te lokken die dan daadwerkelijk gaan doneren denk ikWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Het is echt net dat EK spel voor mijn gevoel..ik speel op current gen maar dit ziet er gewoon vaag uit. Omdat ze toch willen rechtvaardigen dat ze vrij veel geld vragen voor dit soort DLC halen ze dan maar wat rare dingen uit, maar het was beter als het gewoon een veredelde squad roster update was. Niemand zit te wachten op andere gameplay bij een spel dat je toch maar 2 maanden max speelt. Andere jaren haalde ik hem wel, maar zeker nu met FUT blijf je toch weer gewoon terugvallen op de normale FIFA..dit speel je dan hooguit een paar avondjes met vrienden als de WK koorts is toegeslagen.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vind het er echt heel lelijk uitzien. Al komt dat vooral omdat ik zelf next gen speel denk ik.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Haha, die site kijk ik nooit meer hoorquote:Op woensdag 16 april 2014 20:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens mij is het net als bij die webcamsletjes van toefjes..dan zie je ook steeds belachelijke donations voorbij komen, maar dat is alleen om er een paar mee te lokken die dan daadwerkelijk gaan doneren denk ikMaar denk dat die webcamsletjes site vooral als witwas gebeuren wordt gebruikt.
![]()
Ja joh daar worden die dingen voornamelijk voor gebruikt, ik gebruik het casino om mijn geld wit te wassen.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, die site kijk ik nooit meer hoorMaar denk dat die webcamsletjes site vooral als witwas gebeuren wordt gebruikt.
Precies, als het nou twee tientjes kost, oké, maar vind het nu vrij duur eigenlijk voor de content die er in zit. Die captain your country-mode lijkt me wel leuk overigens.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is echt net dat EK spel voor mijn gevoel..ik speel op current gen maar dit ziet er gewoon vaag uit. Omdat ze toch willen rechtvaardigen dat ze vrij veel geld vragen voor dit soort DLC halen ze dan maar wat rare dingen uit, maar het was beter als het gewoon een veredelde squad roster update was. Niemand zit te wachten op andere gameplay bij een spel dat je toch maar 2 maanden max speelt. Andere jaren haalde ik hem wel, maar zeker nu met FUT blijf je toch weer gewoon terugvallen op de normale FIFA..dit speel je dan hooguit een paar avondjes met vrienden als de WK koorts is toegeslagen.![]()
2 jaar geleden had ik hem ook gekocht. Wat een raar spel was dat. Met die rare game modus dat je spelers moest verzamelen of zo. Echt 3x gespeeld en toen niet meer aangeraakt.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is echt net dat EK spel voor mijn gevoel..ik speel op current gen maar dit ziet er gewoon vaag uit. Omdat ze toch willen rechtvaardigen dat ze vrij veel geld vragen voor dit soort DLC halen ze dan maar wat rare dingen uit, maar het was beter als het gewoon een veredelde squad roster update was. Niemand zit te wachten op andere gameplay bij een spel dat je toch maar 2 maanden max speelt. Andere jaren haalde ik hem wel, maar zeker nu met FUT blijf je toch weer gewoon terugvallen op de normale FIFA..dit speel je dan hooguit een paar avondjes met vrienden als de WK koorts is toegeslagen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Haha idd ja, die was echt kut. Dan kon je een speler kiezen van elk land waar je van won ofzo, maar je speelde eerst toch alleen tegen kutlanden. Echt vaag. Gameplay was ook echt kut. Heb die mode toen even geprobeerd en alles was 1-0 of 0-0quote:Op woensdag 16 april 2014 20:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
2 jaar geleden had ik hem ook gekocht. Wat een raar spel was dat. Met die rare game modus dat je spelers moest verzamelen of zo. Echt 3x gespeeld en toen niet meer aangeraakt.
2 jaar ervoor was de gameplay van de WK ook heeeeeeeel anders dan de FIFA van dat jaar..toen was het net een flipperkast.
Japes is er al klaar mee en wil weer FUT gaan spelen![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
twitter:airjapesfifa twitterde op woensdag 16-04-2014 om 20:24:10The world cup game gameplay is beyond a let down...unfortunate step backwards for EA reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Stap achteruit voor EA?quote:Op woensdag 16 april 2014 20:25 schreef Tim86 het volgende:
twitter:airjapesfifa twitterde op woensdag 16-04-2014 om 20:24:10The world cup game gameplay is beyond a let down...unfortunate step backwards for EA reageer retweet
![]()
![]()
Dit zou wel betekenen dat de gameplay dus überhaupt anders is... Vond dat bij de demo niet echtquote:Op woensdag 16 april 2014 20:25 schreef Tim86 het volgende:
![]()
Net 1 potje gekeken op de stream en dat ziet er wel heel anders uit.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:27 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dit zou wel betekenen dat de gameplay dus überhaupt anders is... Vond dat bij de demo niet echtAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit al gepost?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
wel jammer van dante. dat is een tyfes neger.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:33 schreef DutchSL het volgende:
4 pakjes geopend, Alaba, Benzema en Dante erin
niet slechthallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Zag hem laatst nog op een gestolen fiets fietsen.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
wel jammer van dante. dat is een tyfes neger.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Ik als tyfeslijer vind het erg vervelend om continu met negers geassocieerd te worden. Derhalve zijn er een fors aantal TR's de deur uit gegaan.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het was vanmiddag trouwens best wel lekker weer. Vondelpark was gewoon belachelijk druk.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
strepen zetten waar nodig. deze maatsgappij heeft dat nodig.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:35 schreef Tim86 het volgende:
Ik als tyfeslijer vind het erg vervelend om continu met negers geassocieerd te worden. Derhalve zijn er een fors aantal TR's de deur uit gegaan.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op woensdag 16 april 2014 20:35 schreef Tim86 het volgende:
Ik als tyfeslijer vind het erg vervelend om continu met negers geassocieerd te worden. Derhalve zijn er een fors aantal TR's de deur uit gegaan.
Vanmorgen was het wel tyfes koud, 1.4 graden toen ik de deur uit gingquote:Op woensdag 16 april 2014 20:35 schreef Lindgren. het volgende:
Het was vanmiddag trouwens best wel lekker weer. Vondelpark was gewoon belachelijk druk.![]()
![]()
Ik moest mijn autoruit krabben. En aan mijn ballen trouwens ook even.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vanmorgen was het wel tyfes koud, 1.4 graden toen ik de deur uit gingNAC Breda
Rèsbaarge![]()
gr grquote:Op woensdag 16 april 2014 20:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
2x IF Quintero op de markt.. 1x 345k bid en 1x 300k bid.
6-0Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
doeiquote:
dit was mijn laatste post hier als het hier zo moet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 16 april 2014 20:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
doei
dit was mijn laatste post hier als het hier zo moet.![]()
nounounou.youtubequote:Op woensdag 16 april 2014 20:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
doei
dit was mijn laatste post hier als het hier zo moet.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
[..]
doei
dit was mijn laatste post hier als het hier zo moet.Nou nou nou!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 16 april 2014 20:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En jij bent een meeloper die alleen maar anderen nazegt.Ik zeg andere na? Dafuq?
Vind het alleen grappig hoe jij altijd op alles hapt.
quote:Op woensdag 16 april 2014 20:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]Ik zeg andere na? Dafuq?
En voor maver:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 16 april 2014 20:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En voor maver:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
heeft onze brother from another mother hater nu echt een ban ?quote:Op woensdag 16 april 2014 20:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En voor maver:
[ afbeelding ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
[..]
doei
dit was mijn laatste post hier als het hier zo moet.10-0?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
nou ik lig echt in een deukquote:Op woensdag 16 april 2014 20:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]Ik zeg andere na? Dafuq?
Jij lag er in de eerste ronde al uit dus je mag niet hierom lachen.quote:![]()
Wow! Dat doet me pijn zeg.quote:
Jezus, dit is echt de laatste keer dat ik hier ga posten.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Klopt maar ik ben ook gewoon slechtquote:Op woensdag 16 april 2014 20:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
nou ik lig echt in een deuk
[..]
Jij lag er in de eerste ronde al uit dus je mag niet hierom lachen.![]()
Jij ook.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Mooi zoquote:Op woensdag 16 april 2014 20:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wow! Dat doet me pijn zeg.
Jezus, dit is echt de laatste keer dat ik hier ga posten.
kutvent
gr gr![]()
[..]
doei
dit was mijn laatste post hier als het hier zo moet.HOU JE BEK KUT VENT!!!!11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu kan ik zometeen niet lekker slapen![]()
Ik heb ook van Tim gewonnen dus nee.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Klopt maar ik ben ook gewoon slecht![]()
Jij ook.
Je bent wel gewoon triest.![]()
Happer de hap.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb ook van Tim gewonnen dus nee.
Je bent wel gewoon triest.
happie happie.
#JBGS gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik post alleen maar over Quintero en mensen die maximaal 10 jaar oud zijn moeten me er weer aan herinneren. Probeer jij maar met zo'n team tegen België te spelen. gr gr![]()
Geef je de teams de schuldquote:Op woensdag 16 april 2014 20:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik post alleen maar over Quintero en mensen die maximaal 10 jaar oud zijn moeten me er weer aan herinneren. Probeer jij maar met zo'n team tegen België te spelen. gr gr
Jij bent echt de slechte verliezer die ik ken.![]()
Omni, van alle landen neem je braziliewaarom niet the road to victory with the dutchies?
#FreeTrapz![]()
Het verschil in teams was wel groot en dat valt niet te ontkennen.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Geef je de teams de schuld
Jij bent echt de slechte verliezer die ik ken.![]()
Denk omdat daar weinig victory mee te behalen valt.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:58 schreef FCsuarez het volgende:
Omni, van alle landen neem je braziliewaarom niet the road to victory with the dutchies?
Gr grquote:Op woensdag 16 april 2014 20:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik post alleen maar over Quintero en mensen die maximaal 10 jaar oud zijn moeten me er weer aan herinneren. Probeer jij maar met zo'n team tegen België te spelen. gr gr
Nooit jouw fout. gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Als je wijs bent, ga je er gewoon niet meer op in.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het verschil in teams was wel groot en dat valt niet te ontkennen.![]()
Hoe moeilijk is het om gewoon een keer te zeggen; die en die was beter dan mij.... jezus man.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het verschil in teams was wel groot en dat valt niet te ontkennen.![]()
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om gewoon een keer te zeggen; die en die was beter dan mij.... jezus man.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat heb ik toch ook al gezegd maar misschien heb je daar overheen gelezen.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om gewoon een keer te zeggen; die en die was beter dan mij.... jezus man.![]()
Dat WK spel heeft een beetje kleurcontrast van die hele cartoony fifa street
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Idd ja. Echt iedere keer die EK/WK games waarin ze dat doen..zo vaag. Al ziet het er bij omni op de stream beter uit dan bij japes..kan ook aan weer/stadion liggen.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:02 schreef Revontulet het volgende:
Dat WK spel heeft een beetje kleurcontrast van die hele cartoony fifa streetAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb met 2006 meen ik zo'n game gekocht. Eens maar nooit meerquote:Op woensdag 16 april 2014 21:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Idd ja. Echt iedere keer die EK/WK games waarin ze dat doen..zo vaag.![]()
![]()
Dat zal het zijn jaquote:Op woensdag 16 april 2014 21:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat heb ik toch ook al gezegd maar misschien heb je daar overheen gelezen.![]()
![]()
Robben al 2 assists
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Geen HD tegenover HDquote:Op woensdag 16 april 2014 21:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Idd ja. Echt iedere keer die EK/WK games waarin ze dat doen..zo vaag. Al ziet het er bij omni op de stream beter uit dan bij japes..kan ook aan weer/stadion liggen.Grappig dat het er bij Omni beter uitziet.
Ging puur over het kleurencontrast hè..Dat was bij Japes echt heel vaag.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geen HD tegenover HDGrappig dat het er bij Omni beter uitziet.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
smoesjesquote:Op woensdag 16 april 2014 21:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ging puur over het kleurencontrast hè..Dat was bij Japes echt heel vaag.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Bij deze: ik heb gisteren niet goed gespeeld en ik had veel pech, een minder team en mijn tegenstander speelde veel beter en daardoor werd het zo'n grote nederlaag. Dit zal niet snel nog een keer gebeuren.quote:![]()
Klassequote:Op woensdag 16 april 2014 21:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bij deze: ik heb gisteren niet goed gespeeld en ik had veel pech, een minder team en mijn tegenstander speelde veel beter en daardoor werd het zo'n grote nederlaag. Dit zal niet snel nog een keer gebeuren.![]()
Nu je dit hebt gedaan kan je ook alle meisjes versieren dus sla je slag en ga ervoor.
![]()
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bij deze: ik heb gisteren niet goed gespeeld en ik had veel pech, een minder team en mijn tegenstander speelde veel beter en daardoor werd het zo'n grote nederlaag. Dit zal niet snel nog een keer gebeuren.![]()
Gewoon slecht gespeeld dus.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
je hebt maver ook al weg gepestquote:
#FreeTrapz![]()
Boks ouwe.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Tosti en worstenbroodjes en pizza lekker toch.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ah oké, kijk morgen wel weer eventjes danquote:Op woensdag 16 april 2014 21:24 schreef OmniRocket het volgende:
Ja... vanaf morgen weer
nu kan je de countdown zien![]()
Cloubbon?Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Link?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
kupa keep kingdom?quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Pinto tyfeshiphopperAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zo eet ik hem altijd..voel ik me extra mannelijkquote:Op woensdag 16 april 2014 21:35 schreef Zhano het volgende:
ik eet stukjes mango met een mes want al mn vorken zijn vies #yolo
En eerst met een kaasschaaf de schil eraf, want aan aardappelschilmesjes en dat soort ellende doen wij hier niet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Skype gesprek.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb een bakje met stukjesquote:Op woensdag 16 april 2014 21:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo eet ik hem altijd..voel ik me extra mannelijk
En eerst met een kaasschaaf de schil eraf, want aan aardappelschilmesjes en dat soort ellende doen wij hier nietMaar normaal idd ook met een mesje
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: