abonnement Unibet Coolblue
pi_139681158
Heerlijke aflevering de vierde!
pi_139684716
Weer een heerlijke aflevering inderdaad.

Die scène met het begraven geld _O_ Leuke referentie naar de film.
Billy Bob altijd _O_
De sprinkhanen _O_

Dit zijn/worden de 10 plagen van Egypte, of niet?
pi_139684839
Ben er ook gelijk met episode 1 ingedoken, doe ik normaal niet, maar had er een goed gevoel bij. Goede keus geweest, beste acteerwerk van Billy Bob Thornton in jaren. Heerlijke show.
pi_139684922
quote:
6s.gif Op donderdag 8 mei 2014 00:13 schreef OverRated het volgende:
Weer een heerlijke aflevering inderdaad.

Die scène met het begraven geld _O_ Leuke referentie naar de film.
Billy Bob altijd _O_
De sprinkhanen _O_

Dit zijn/worden de 10 plagen van Egypte, of niet?
Ik denk het wel, we hebben al een paar plagen gehad. Het begraven geld vind ik ook goed gedaan. Eerste echte link met de film. Meesterlijke serie tot nu toe!
pi_139685376
hahahhhahhhahaa te gek!
  donderdag 8 mei 2014 @ 07:41:39 #146
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_139687767
10 plagen, dood eerstgeborenen...


pi_139698637
Wat een meesterlijke aflevering zeg. _O_
Maar waarom 10 plagen? Ik heb het vermoeden dat die Malvo die dikke supermarkt baas al veel langer kent dan wij denken, en dat hij daarom die plagen doet (Omdat hij weet dat die vent gelovig is) en dat hij ook op het geld uit is. Dat zou ook de reden kunnen zijn achter alles wat hij doet. De politie op het verkeerde been zetten door die moorden en zo en dan zelf die supermarkt vent saboteren en er uiteindelijk met zijn geld vandoor gaan. Misschien wist Malvo ook wel van het ijskrabber verhaal af. (Leuk trouwens dat de film ook nog met het verhaal te maken heeft. Wellicht speelt het zich af in hetzelfde universum).
Waar is Lorne Malvo trouwens een anagram van? Iemand die dat weet? Lijkt mij geen normale naam namelijk.

[ Bericht 16% gewijzigd door Bosscielny op 08-05-2014 14:31:08 ]
pi_139706796
Film speelt zich zeker in hetzelfde universum af. Daar kwam die geldkoffer ook vandaan :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_139706888
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 14:24 schreef Bosscielny het volgende:
Wat een meesterlijke aflevering zeg. _O_
Maar waarom 10 plagen? Ik heb het vermoeden dat die Malvo die dikke supermarkt baas al veel langer kent dan wij denken, en dat hij daarom die plagen doet (Omdat hij weet dat die vent gelovig is) en dat hij ook op het geld uit is. Dat zou ook de reden kunnen zijn achter alles wat hij doet. De politie op het verkeerde been zetten door die moorden en zo en dan zelf die supermarkt vent saboteren en er uiteindelijk met zijn geld vandoor gaan. Misschien wist Malvo ook wel van het ijskrabber verhaal af. (Leuk trouwens dat de film ook nog met het verhaal te maken heeft. Wellicht speelt het zich af in hetzelfde universum).
Waar is Lorne Malvo trouwens een anagram van? Iemand die dat weet? Lijkt mij geen normale naam namelijk.
Ik zie niet direct iets voor de hand liggends.

http://wordsmith.org/anag(...)rne+malvo&t=1000&a=n
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_139718472
Ongetwijfeld al eerder voorbij gekomen, maar is het aan te raden om de film nog even snel te kijken? Ik vind de serie in ieder geval erg sterk :)
pi_139719150
Ik heb vorige week de film gekeken en ben daarna de serie gaan kijken. Als je de film niet kijkt kun je de serie wel gewoon volgen, maar ik ben wel blij dat ik de film wel gekeken heb. Dit komt ook doordat het gewoon een goede film is overigens.
pi_139719537
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 22:02 schreef Distinction het volgende:
Ongetwijfeld al eerder voorbij gekomen, maar is het aan te raden om de film nog even snel te kijken? Ik vind de serie in ieder geval erg sterk :)
Zou ik wel doen. De serie wordt er voor mij wel iets leuker van. Wat referenties en hetzelfde soort sfeertje. En het is inderdaad gewoon een goede film.
pi_139719754
Thnx, dan zet ik 'm dit weekend toch maar even aan :)
  vrijdag 9 mei 2014 @ 02:01:17 #154
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_139729220
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 22:02 schreef Distinction het volgende:
Ongetwijfeld al eerder voorbij gekomen, maar is het aan te raden om de film nog even snel te kijken? Ik vind de serie in ieder geval erg sterk :)
Fargo niet gezien hebben :')
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 9 mei 2014 @ 02:02:05 #155
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_139729236
Billy Bob _O_
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_139749042
Wat een baas, maar die gasten zijn ook echt uberdom, hij jat gewoon die bril waar die gast bij staat en komt hem later ook nog tegen als die weg gaat.....
pi_139796752
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 02:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Billy Bob _O_
Dit

Maar wat erger ik me aan die Grimly en Molly.. als enigen doorhebben hoe het beetje zit maar zo over hun heen laten lopen :') Als Grimly ze nou nog even tegenhield op station en meld dat hij ergens anders geidentificeerd is onder een andere naam en het dus waard is om het verder uit te pluizen...
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 11 mei 2014 @ 00:38:15 #158
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_139811249
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 22:28 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Dit

Maar wat erger ik me aan die Grimly en Molly.. als enigen doorhebben hoe het beetje zit maar zo over hun heen laten lopen :') Als Grimly ze nou nog even tegenhield op station en meld dat hij ergens anders geidentificeerd is onder een andere naam en het dus waard is om het verder uit te pluizen...
Het zijn wel perfecte neergezette lieve sukkels,
Molly heeft de gun factor.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_139825140
Dat is een van de mooie elementen aan deze serie, dat je je helemaal kan opvreten aan de stupiditeit soms...
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  zondag 11 mei 2014 @ 14:23:39 #160
400532 Forbry
Tja ...
pi_139825363
Ik vind Molly juist helemaal geen sukkel (die Bill is de grote sukkel in het geheel) en vind haar en Grimly beide wel O+ . Gun factor idd.

Minder gelachen dan de vorige keer, maar vond deze aflevering verder toch wel weer heel tof ^O^ "Billy Bob" (al vond ik dat met die bril wel een beetje ongeloofwaardig) en Lester _O-
Tails tell tales
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')