Als maagd doet dat heel veel met je.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
TS laat zich bespelen door een avarage meidje
Dan wordt ie nat.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:15 schreef Jahr00n het volgende:
knal haar kut gewoon vol voor een samenvatting vriend
Probably.quote:Op woensdag 16 april 2014 15:47 schreef JustAsEasy het volgende:
Extra klacht: ts weet niet hoe die haar kan fixen
quote:Op woensdag 16 april 2014 15:47 schreef JustAsEasy het volgende:
Extra klacht: ts weet niet hoe die haar kan fixen
quote:Op woensdag 16 april 2014 14:07 schreef trolley het volgende:
Er zit een redelijke chick bij mij in de klas, een 7/10 zegmaar. Dus zou wel raken, maar niet te vaak en geen potentieel relatiemateriaal.
Je wilt der wel fixenquote:
'Oh, kut, ik heb de samenvatting die ik je beloofd had laten liggen thuis! Loop je anders even mee naar mijn huis?'quote:
Nog altijd minder kansloos dan mbo doenquote:Op woensdag 16 april 2014 16:28 schreef bosa_kaba het volgende:
hahahaha meest kansloze topic van deze week man ff serieus
haha ja klopt en nóg kanslozer dan medewerker in de trolleyfabriekquote:Op woensdag 16 april 2014 16:33 schreef trolley het volgende:
[..]
Nog altijd minder kansloos dan mbo doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
quote:Op woensdag 16 april 2014 16:38 schreef PausNicolaas het volgende:
Kerels, waar zouden wij als Nederland zijn met alleen maar gymnasiasten? Een land met 17 miljoen piloten, advocaten, notarissen en wetenschappers?Eerst de advocaten en notarissen eruit flikkeren. Piloten zetten we op het vliegtuig richting Maleisië. Wetenschappers mogen blijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MV NS FR DS MD
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |