En reactie op Cocoquote:Op woensdag 16 april 2014 12:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik woog daar ongeveer 80 kilodat is bij mijn lengte een bmi van ongeveer 31 ofzo. Ik ben het er wel mee eens dat ik niet obees oog, door mijn lengte verschiet bmi heeel snel. Ik denk niet dat ik er met een "gezond" gewicht van 55 kilo (47 t/m 64 is gezond) nog erg plezierig uitzie. Mijn gezicht valt al snel nogal in.
Ik wil liever niet zeggen hoeveel ik nu weeg, maar mijn bmi is al gedaald van 55 naar 52 in de afgelopen 9 weken
Ik denk altijd dat ik daar te klein voor ben, ben beetje bang voor het vrouwtje theelepel effect...quote:Op woensdag 16 april 2014 12:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En maxi-dresses? Of is dat met jouw figuur juist niet leuk? Ik zweer er momenteel bij, heb er nog twee bij besteld gisteren (dan heb ik er vijf ofzo, dat ik zweer erbij klonk alsof ik er een miljoen heb, maar ik zweer er pas sinds kort bij).
Vind t ideaal, ook na de zwangerschap, dan wordt de lege flubberbuik wat verhuld. Plus, in mijn geval mijn benen ook, ideaal!
Misschien helpt het en komt ze zich nu melden met gewoon verse baby en zulks?quote:
Ja idd, ze heeft daarvoor ook best wat meegepost maar op het einde niet zoveel meer.. En aangezien zij bovenaan staat dacht ik, ik ga eens zoeken hahaquote:Op woensdag 16 april 2014 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
er staan er wel meer in het lijstje die eigenlijk nooit posten hier. Al heeft Aisly toch nog wel meegepost eerder.
Ja, Poppejans stond te popelen voor die #1 plekquote:Op woensdag 16 april 2014 12:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja idd, ze heeft daarvoor ook best wat meegepost maar op het einde niet zoveel meer.. En aangezien zij bovenaan staat dacht ik, ik ga eens zoeken haha
Whaha jaquote:Op woensdag 16 april 2014 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, Poppejans stond te popelen voor die #1 plek![]()
Nouja, hopelijk is ze al lekker aan het babyknuffelen
Mag er bij mij ook meisjequote:Op woensdag 16 april 2014 12:14 schreef kwakz0r het volgende:
Even quoten voor wijzigingen alsjeblieft! roept u maar!
Dat is vroeg, nu al de GUO? Of klopt je ud in de op niet meer? Ik ben nu 17+1 en jij bent 5 dagen eerder uitgerekend dan ik?quote:Op woensdag 16 april 2014 12:50 schreef Razztwizzle het volgende:
Mooie foto Chanty.
Qua zwangerschapskleding houd ik het nu op een paar fijne broeken, waarvan die van L2W het beste zit. De rest zakt nog wel eens af, maar dat komt omdat die buik nog wat moet groeien.
Al gaat het volgens m'n leerlingen wel hard. Ik had m'n HAVO5 een paar weken niet gezien i.v.m. toetsweek. Kwamen ze vandaag even langs om de SE-kaarten te tekenen. "Jee mevrouw u wordt echt dik! Euh.. goedbedoeld hoor!".
En straks hebben we de GUO. Ik vind het spannend!
volgens mij krijgt mango een jongetje... en van een aantal staat er niks bij, maar ik hoor om mij heen dat augustus/sept echt veel meiden verwacht worden.quote:
Done!quote:Op woensdag 16 april 2014 12:34 schreef Tante_Soesa het volgende:
Kwak, wil je achter mijn naam nog 'meisje' zetten?
Ik ben ook voor positieleggings. Ik draag ze dan wel met jurkje en enkellaarsjes. Alleen hoogzomer met slippers, Havaianas. Ik vind positiebroeken niet de hele zwangerschap fijn zitten en mijn benen zijn te lelijk om jurkjes zonder legging te dragen
.
Done over 1 minuutquote:Op woensdag 16 april 2014 12:48 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
Mag er bij mij ook meisje
Achter m'n naam.
Spannend, de GUO! Succes!quote:Op woensdag 16 april 2014 12:50 schreef Razztwizzle het volgende:
Mooie foto Chanty.
Qua zwangerschapskleding houd ik het nu op een paar fijne broeken, waarvan die van L2W het beste zit. De rest zakt nog wel eens af, maar dat komt omdat die buik nog wat moet groeien.
Al gaat het volgens m'n leerlingen wel hard. Ik had m'n HAVO5 een paar weken niet gezien i.v.m. toetsweek. Kwamen ze vandaag even langs om de SE-kaarten te tekenen. "Jee mevrouw u wordt echt dik! Euh.. goedbedoeld hoor!".
En straks hebben we de GUO. Ik vind het spannend!
Mango wilde het niet in de lijst hebben volgens mijquote:Op woensdag 16 april 2014 12:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
volgens mij krijgt mango een jongetje... en van een aantal staat er niks bij, maar ik hoor om mij heen dat augustus/sept echt veel meiden verwacht worden.
:-pquote:Op woensdag 16 april 2014 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, Poppejans stond te popelen voor die #1 plek![]()
Nouja, hopelijk is ze al lekker aan het babyknuffelen
Ik ben ook op zoek naar zo'n broekquote:Op woensdag 16 april 2014 13:52 schreef marel88 het volgende:
Succes met de GUO, Razz! Hopelijk ziet het er allemaal goed uit.
Legging: check! In plaats van een panty dan, en dus met laarsjes eronder. Maar als het mooier weer wordt ook wel om de "te koud voor blote benen, te warm voor panty-tijd" op te vangen hoor (en dus met ballerina's eronder).
Ik heb nu een joggingbroek, positielegging en 3 tops in bestelling bij H&M, ben benieuwd hoe ze zitten. Ik wil nog een wat dunnere, lichtblauwe, wat wijder vallende zomerjeans, maar kan nog niet echt iets vinden... Iemand nog tips? Ik heb trouwens een zwarte skinny van noppies, wel duur, maar z'n geld zo waard! Zit lekker, staat overal bij. Echt m'n lievelings! Maar heb ook wel zin in warm weer, lekker wat meer wapperkleding, bijvoorbeeld m'n linnen broeken die ik vorige keer nog in m'n verlof heb gekocht.
En ik ben benieuwd of mijn augustusbaby de uitzondering op de meiden wordt of niet. Mijn gevoel zegt meisje, omdat alles hetzelfde is als m'n eerste zwangerschap. Ik zal straks echt verbaasd zijn als er een jongen uit komt![]()
Goed, dat was weer m'n woensdag thuiswerkdag-post, ik durf op m'n werk niet te fokken en op een dag met peuter heb ik gewoon geen rust om te posten. Maar m'n meeleesverslaving is nog net zo erg, dus ik blijf wel op de hoogte zo!
Ja, dat denk ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hij ligt wel al goed ingedaaldVanaf nu moet ik elke week
![]()
is er niets van te maken?quote:Op woensdag 16 april 2014 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
vanuit welk perspectief is deze foto, fazz?
Ja daar is het nu te laat voorquote:Op woensdag 16 april 2014 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
Dan zal het ongetwijfeld aan mijn ogen liggen!
ik wilde je niet beledigen
quote:Op woensdag 16 april 2014 14:26 schreef Fazzoletti het volgende:
Succes met de GUO Razz!
Net terug van de vk. Baby lag er weer lekker bij... ze dacht even dat er niet voldoende vruchtwater was maar dat kwam vooral omdat ie zich in een bijzondere pose had gemanoeuvreerd. Doet ie vaker, zo lag ie vanochtend
LOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hij ligt wel al goed ingedaaldVanaf nu moet ik elke week
Rare vormen in je buik, dat herken ik wel ja. Die van mij schuift af en toe ook helemaal in een "hoekje". Heb je aan de ene kant van je buik een enorme bobbel en de andere kant is een soort stijl aflopende helling
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
O, nice, thanks! Het stomme is dat ik zo'n broek in een hele leuke positiemodezaak (Haarlem, daar woon jij toch niet zo ver vandaan?) heb gezien. Het was van L2W, of Queenmum, of mamalicious ofzo, maar op de websites kan ik het niet vinden. Stom, had ik toen toch al toe moeten slaan. Maar jouw C&A versie komt in de buurt, nice!quote:Op woensdag 16 april 2014 14:14 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik ben ook op zoek naar zo'n broek. Ik kwam deze tegen maar geloof dat ik m echt even in het echt moet zien
http://www.wehkamp.nl/dam(...)3U_238759/?M=9,10,11
Goeie koop, echt superfijn met warmer weer!quote:Op woensdag 16 april 2014 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
Zo'n linnen broek heb ik ook al ingeslagen voor als het straks lekker warm is
En Marel, ik heb bij jou ook een hele sterke meisjesvibe. Maar dat zegt ook weinig
Doe je dat morgenquote:Op woensdag 16 april 2014 15:21 schreef Chanty het volgende:
Hmmm heb nu het muurtje waar het raam en de verwarming zitten klaar geschilderd en ben helemaal gaar van al het trappetje op en af, bukken, liggen etcEn ik moet nog twee muurtjes plus afplakken
Volgens mij naar boven, dus een beetje in foetushouding (ja duh) met ruggetje in het holletje onderin en koppie rechts (voor mij als ik er van bovenaf tegenaan kijk). Dus dan kijkt ie naar boven/linksboven (weer vanaf mij gezien).quote:
Morgen kan niet, dus dan wordt het het weekend. Maar ga nu eerst ff boodschappen doen en kijken of ik me dan beter voel. Die andere muren zijn gewoon een groot stuk zonder allemaal hoeken en randjes dus dat gaat ook gemakkelijker. En het is groen, dus dat is ook leuker om te doen dan witquote:Op woensdag 16 april 2014 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Doe je dat morgenAnders kun je straks niks meer
Hehehe ja, dat valt echt tegen he. Een hele dag kantoorwerk doen: flawless.quote:Op woensdag 16 april 2014 15:47 schreef Chanty het volgende:
[..]
Morgen kan niet, dus dan wordt het het weekend. Maar ga nu eerst ff boodschappen doen en kijken of ik me dan beter voel. Die andere muren zijn gewoon een groot stuk zonder allemaal hoeken en randjes dus dat gaat ook gemakkelijker. En het is groen, dus dat is ook leuker om te doen dan witEn anders komt het dit weekend wel. Maar ik dacht: Ik doe ff drie muurtjes en ga dan het wiegje opschuren en boodschappen doen. Yeahhhh right!
En Razz wat een goed nieuws![]()
Man, dat je het zelf nog staat te doen met jouw (prachtige) buik!quote:Op woensdag 16 april 2014 15:47 schreef Chanty het volgende:
[..]
Morgen kan niet, dus dan wordt het het weekend. Maar ga nu eerst ff boodschappen doen en kijken of ik me dan beter voel. Die andere muren zijn gewoon een groot stuk zonder allemaal hoeken en randjes dus dat gaat ook gemakkelijker. En het is groen, dus dat is ook leuker om te doen dan witEn anders komt het dit weekend wel. Maar ik dacht: Ik doe ff drie muurtjes en ga dan het wiegje opschuren en boodschappen doen. Yeahhhh right!
Ja heb het idee dat toen ik nog werkte het ook allemaal minder zwaar was terwijl ik nu alle tijd heb en steeds pauzes moet inlassenquote:Op woensdag 16 april 2014 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hehehe ja, dat valt echt tegen he. Een hele dag kantoorwerk doen: flawless.
Zes dozen inpakken en ik ga dood
Onder de verwarming schilderen was idd wat lastig met die buikquote:Op woensdag 16 april 2014 15:50 schreef marel88 het volgende:
[..]
Man, dat je het zelf nog staat te doen met jouw (prachtige) buik!
Ik heb vorige zwangerschap geprobeerd te behangen met 28 weken, maar na 3 huilbuien heeft m'n man me naar beneden gestuurd, ik wilde zo graahaahaag maar het was niet meer te doen...
Dus als het in wat meer stapjes moet, kun je ook nog heul trots zijn dat je het ZELF hebt gedaan!
Moeilijk hè, pas op de plaats maken en merken dat niet alles meer kanquote:Op woensdag 16 april 2014 15:56 schreef Chanty het volgende:
[..]
Onder de verwarming schilderen was idd wat lastig met die buikMaar behangen lijkt me trouwens veel en veel zwaarder met die stomme lange lappen (heb het gelukkig nog nooit gedaan). En ik wil dit gewoon doen want andere klussen die nog liggen kan ik niet: meubeltjes lakken, de tuin verbouwen, kitrandjes afwerken, plankjes ophangen. Dat moet mijn man allemaal doen. En ik wil het nu af want eigenlijk wil ik het liefste de kamer na de pasen klaar hebben
Voor mij des te meer reden om te denken dat ik een jongen krijgquote:Op woensdag 16 april 2014 16:04 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat een meisjes allemaal! Fijn dat alles goed was razz!
Ja hoor, is goed!quote:Op woensdag 16 april 2014 16:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Wil je t erbij hebben in de OP als ik die nog kan editen?
Jij was de vorige keer toch ook al zo tegendraads met Saar?quote:Op woensdag 16 april 2014 16:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Voor mij des te meer reden om te denken dat ik een jongen krijgZoveel meisjes in totaal. Voor mijn gevoel althans.
Bedoel je of je daar een aparte echo voor wilt laten doen of dat je het misschien dus echt niet wil weten?quote:Op woensdag 16 april 2014 16:13 schreef kwakz0r het volgende:
Ik denk ook nog steeds een jongenmaar ik twijfel nu een beetje of ik een geslachtsecho wil.
Toen was zij de november combobreakerquote:Op woensdag 16 april 2014 16:15 schreef Kyara het volgende:
[..]
Jij was de vorige keer toch ook al zo tegendraads met Saar?
Misschien toch voor de verrassing gaan. De ideeën die we hebben voor de babykamer zijn vrij neutraal (groen, herfstkleurtjes) en t mooiste kaartje dat ik heb gezien is ook in die tinten.... kleertjes kun je als basics in leuke effen kleurtjes kopen... misschien vind ik de verrassing wel heel leuk.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Bedoel je of je daar een aparte echo voor wilt laten doen of dat je het misschien dus echt niet wil weten?
Ja spannend he?quote:Op woensdag 16 april 2014 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
Maar Mango is dus de c-c-combobreaker dan?
Ja of Dyre
Als de kamer af isquote:Op woensdag 16 april 2014 16:59 schreef Dyre het volgende:
Laat je dan ook strakjes wat foto's zien ter inspiratie voor ons?
Jaquote:Op woensdag 16 april 2014 17:01 schreef Dyre het volgende:
Leuk een muurschildering! Ook Jip en Janneke?
Daar woon ik idd in de buurt jaquote:Op woensdag 16 april 2014 15:09 schreef marel88 het volgende:
[..]
O, nice, thanks! Het stomme is dat ik zo'n broek in een hele leuke positiemodezaak (Haarlem, daar woon jij toch niet zo ver vandaan?) heb gezien. Het was van L2W, of Queenmum, of mamalicious ofzo, maar op de websites kan ik het niet vinden. Stom, had ik toen toch al toe moeten slaan. Maar jouw C&A versie komt in de buurt, nice!
Een statisticus zou niet onder de indruk zijnquote:Op woensdag 16 april 2014 16:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Voor mij des te meer reden om te denken dat ik een jongen krijgZoveel meisjes in totaal. Voor mijn gevoel althans.
Ik moest een beetje gniffelen om je opmerking uit het vorige draadje..quote:
Hihi, ik ben al zo lang te dik en heb al zoveel fases van accepteren, lijnen, therapie, eetstoornis, aankomen en afvallen gehad dat ik inmiddels goed kan zeggen dat ik gewoon dik ben en hoe dat komt.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:22 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ik moest een beetje gniffelen om je opmerking uit het vorige draadje..
De "wat zeg je dat mooi" opmerking!
Ik weet dat het voor veel dames al moeilijk zat is dat ze 'flink aan de maat' zijn, dus breng ik het maar genuanceerd.
Wij eten over het algemeen altijd wel gezond, met tussendoor ook wel eens een patatje of pizza hoor. Verder kook ik veel volgens de methode van mijn buurvrouw!![]()
Ik heb tijdens mijn zwangerschap ook onwijs veel gelopen, das echt niet normaal. Ik was ook maar 9 kilo aangekomen en heb tijdens de zwangerschap mijn eigen maatje 36/38 gehouden![]()
, daarvan zitten er nu 3 weken post partum nog 1.5 kilo van aan, maar dat wordt ook steeds een beetje minder... Hopelijk bereiken jullie ooit wel het doel dat jullie voor ogen hebben..
![]()
Ik zie dat er veel meisjes worden verwacht! Wow!![]()
En wat SS, wat een cadeau!
Hou vol zou ik zeggenquote:Op woensdag 16 april 2014 18:31 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Hihi, ik ben al zo lang te dik en heb al zoveel fases van accepteren, lijnen, therapie, eetstoornis, aankomen en afvallen gehad dat ik inmiddels goed kan zeggen dat ik gewoon dik ben en hoe dat komt.
Wel voelt het afvallen nu heel anders. Ik eet met weinig moeite gezond nu, mijn maag is wat gekrompen, en ik heb een betere reden dan ooit om het vol te houden. Het voelt als een soort cadeautje, deze start.
bizar he!! man roept regelmatig "jezus wat een memmen"quote:Op woensdag 16 april 2014 19:09 schreef Dyre het volgende:
Echt ongelofelijk hoeveel mijn borsten nog steeds groeien... Nu is het niet leuk meer, ik word er echt 1 bollie met pootjes van
quote:Op woensdag 16 april 2014 19:30 schreef Spees_Eend het volgende:
Cup I. Ik denk dat ik zo'n bh wel als onderbroek zou kunnen gebruiken, voor iedere bil een jasje.
goed dat je gaat overleggen, ik heb ook 2 of 3x domperidon ingenomen en mup doet t prima! Maar idd t heeft niet de voorkeur, en er zijn nog andere middelen tegen n spugen...quote:Op woensdag 16 april 2014 19:54 schreef Hilmo het volgende:
Ik voel me heel schuldigBen de hele dag al aan het overgeven, echt alles komt er uit. Weer met hoofdpijn, dus ik ben bang dat het weer wat migraine achtigs is (alweer, vorige week ook al!!). De emesafene werkt voor geen meter vandaag en er is dus niets ingebleven. Ik was zo gefrustreerd en zag een nacht vol met overgeven voor me, dat ik toch weer domperidon heb ingenomen
Straks heeft het kindje een afwijking omdat ik het niet meer aankon... Ik ga morgen de verloskundige bellen als het niet beter is (durf het haar nauwelijks te vertellen, heb het idee dat ik iets vreselijks heb gedaan, zo uit eigen initiatief...) . Ik heb nu in elk geval wel de hoop dat mijn voedingssupplementen binnen blijven, dat is dan wel weer positief.
Pffft meid toch? En banaan? Dat kalmeert bij mij de maag wel een beetje.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:12 schreef Hilmo het volgende:
Heb van alles met gember geprobeerd, ga er van over mijn nek en heb inderdaad ook capsules in huis maar heb al moeite met kleinere pillen te slikken en die enorme dingen krijg ik niet weg, ga ik direct van over mijn nek (plus de geur brrr)
Spannendquote:Op donderdag 17 april 2014 00:03 schreef Trebo het volgende:
Mijn vrouw haar vliezen zijn vanavond gebroken..
Niet hele sloten, maar druppelgewijs. Ik zei dat ze op haar hand moest blazen.. flets!![]()
Binnen 24 uur dus een nieuw mensje op de wereld.
Thnx!quote:Op donderdag 17 april 2014 00:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
SpannendVoorspoedige bevalling gewenst!
Gaat snel he! Succes met prikken!quote:Op donderdag 17 april 2014 08:21 schreef Hobbesje het volgende:
Trebo en vrouw succes!
(Bij ons zkh is het pas na 48 uur na het breken van de vliezen dat ze evt actie ondernemen....)
Hilmo balen dat je je zo belabberd voelt.
En Chanty die 32 weken zijn mooi binnen! Hier afgelopen zondag. Toch prettig om te weten dat je nu in een regulier ziekenhuis kan bevallen.
Vandaag mag ik weer een dagcurve laten prikken voor mijn bloedsuikers. 1e keer gehad, nog 2 keer te gaan...
En ik vond het al supersnel gaan!!quote:Op donderdag 17 april 2014 08:47 schreef Chanty het volgende:
[..]
Gaat snel he! Succes met prikken!
LMN pas maar op, vanaf nu gaat het HARD!
Ik mocht vanaf 2 mei maarja… zit toch al thuis en blijf ook tijdens mijn verlof gewoon doorzoeken naar een baan of ze me nu verplichten of nietquote:Op donderdag 17 april 2014 09:27 schreef Cantare het volgende:
Succes Trebo!
Hilmo, wat rot dat je zoveel overgeeft. Sterkte!
Ik heb gisteren ook mijn zwangerschapsverlof aangevraagd Chantyvanaf 1 mei.
Ik zit in de ww, daar MAG je pas 8 weken van tevoren aanvragenquote:Op donderdag 17 april 2014 09:36 schreef Stormqueen het volgende:
Nu pas? Hier wordt vriendelijk verzocht het voor de 20e week aan te vragen
Het UWV wil dat je het daadwerkelijke formulier pas 4 weken voor het verlof in gaat opstuurt. Voor die tijd laten ze het liggen. Dus je HR wil het waarschijnlijk wel eerder weten maar je krijgt pas vrij laat bericht van het UWV uiteindelijk.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:36 schreef Stormqueen het volgende:
Nu pas? Hier wordt vriendelijk verzocht het voor de 20e week aan te vragen
Dat klopt, is verzoek van de wgquote:Op donderdag 17 april 2014 09:47 schreef laziness het volgende:
[..]
Het UWV wil dat je het daadwerkelijke formulier pas 4 weken voor het verlof in gaat opstuurt. Voor die tijd laten ze het liggen. Dus je HR wil het waarschijnlijk wel eerder weten maar je krijgt pas vrij laat bericht van het UWV uiteindelijk.
Yes, 1 meiquote:Op donderdag 17 april 2014 10:05 schreef laziness het volgende:
Heb jij nog een aparte geslachtsbepaling op de planning eigenlijk SQ?
Ik denk st. Anna, of anders Maxima Veldhoven.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:09 schreef Spees_Eend het volgende:
Waar wil jij eigenlijk bevallen SQ? Misschien gaan we wel synchroonbaren in kamers naast elkaar
Ik zit vanaf 28 april 3 hele dagen in de ww en dan gaat mijn zwangerschapsuitkering in.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:39 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik mocht vanaf 2 mei maarja… zit toch al thuis en blijf ook tijdens mijn verlof gewoon doorzoeken naar een baan of ze me nu verplichten of niet
[..]
Ik zit in de ww, daar MAG je pas 8 weken van tevoren aanvragenToen ik 1,5 week geleden belde mocht ik nog niet...
Nah, schuif dan gewoon een tweede bedje in 1 kamer. Veul knusserquote:Op donderdag 17 april 2014 10:09 schreef Spees_Eend het volgende:
Waar wil jij eigenlijk bevallen SQ? Misschien gaan we wel synchroonbaren in kamers naast elkaar
Oh dan liggen we niet in kamers naast elkaar, ik ga naar t cathrienquote:Op donderdag 17 april 2014 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk st. Anna, of anders Maxima Veldhoven.
Synchroonbaren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Supertof! Soort wedstrijdjequote:Op donderdag 17 april 2014 10:15 schreef WupWup het volgende:
[..]
Nah, schuif dan gewoon een tweede bedje in 1 kamer. Veul knusser
Snap ik... When in labour, telt elke halve kmquote:Op donderdag 17 april 2014 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
Anna is idd dichterbij, dus heeft mijn voorkeur
Mobiel vinger verkeerd neergezet, had m al weggehaald!quote:Op donderdag 17 april 2014 10:17 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nee. vanwaar deals ik vragen mag?
Kan ik me ook voorstellen. Moet zeggen dat die ene sollicitatieactiviteit per week echt peanuts is. Had er in twee weken al 8quote:Op donderdag 17 april 2014 10:13 schreef Cantare het volgende:
[..]
Ik zit vanaf 28 april 3 hele dagen in de ww en dan gaat mijn zwangerschapsuitkering in.Ik wil het risico niet lopen om toch nog te moeten solliciteren/naar zo'n ww-bijeenkomst te moeten als ik mijn verlof pas met 36 weken laat ingaan.
quote:
hahahaha als je dat lachje dan even op video zet voor onsquote:Op donderdag 17 april 2014 10:48 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ik dan de Janice word en SQ de Rachel, met een eerste bevalling in 9 uur en een tweede die meestal halveert in tijd aldus mijn vk
Natuurlijk, alles wordt live geüpdate hierquote:Op donderdag 17 april 2014 10:51 schreef mignonne het volgende:
[..]
hahahaha als je dat lachje dan even op video zet voor ons
Gelukkigquote:Op donderdag 17 april 2014 10:55 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Natuurlijk, alles wordt live geüpdate hier. Iedere cm, iedere handeling en elke perswee.
Meerdere streams met alle standen en mogelijkheden.quote:
Je weet maar nooit. Hier 'viel' de eerste er ook binnen 4 uur uit.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ik durf niet te racen tegen spees hoor. Zij krijgt een tweede, die vallen er vanzelf uit
Was het maar zon feest.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ik durf niet te racen tegen spees hoor. Zij krijgt een tweede, die vallen er vanzelf uit
Ik dacht dat ik doodging van de pijnquote:Op donderdag 17 april 2014 11:50 schreef laziness het volgende:
[..]
Hoe ging dat bij jouw 3e eigenlijk?
En hoe lang duurde het? I.v.m. de andere twee. Voor de statistiekenquote:Op donderdag 17 april 2014 11:55 schreef Moppert het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik doodging van de pijnen de verloskundige die er bij was maakte het mentaal alleen maar zwaarder. Het persen was wel
dat ging ineens zo snel en met een geweldige vk.
Ik vind jou altijd zo geruststellendquote:Op donderdag 17 april 2014 12:23 schreef Franny_G het volgende:
Ik vond het staan van het hoofdje wel meevallen. Ja, ik voelde het wel, maar het was niet hels. Even ter geruststelling..
Gefeliciteerd met je eerste aankoop, SQ. En meteen al zo nuttig. Een apparaat. Ik kocht volgens mij witte slofjes.
quote:Op donderdag 17 april 2014 12:33 schreef Franny_G het volgende:
Branderig, is wel een goede omschrijving.
Johnny Cash..
De grote vraag is, SQ: heb je al hydrofielen???
SPOILER: OfftopicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanaf 15 weken al ja??? Bij ons op gym werd het geadviseerd vanaf 36 weken geloof ik. Ik heb het drie keer gedaan en ben niet gescheurd, dus het hielp welquote:Op donderdag 17 april 2014 12:33 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Ik kreeg een tip van de mail van moeders voor moeders: om uitscheuren te voorkomen begin alvast met het masseren van de huid tussen je vagina en anus. En dat al bij 15 weken! Wie weet helpt het ook bij pijn van het staan van het hoofdje
Oscar had (en heeft nog) een HEEL GROOT hoofd.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:23 schreef Franny_G het volgende:
Ik vond het staan van het hoofdje wel meevallen. Ja, ik voelde het wel, maar het was niet hels. Even ter geruststelling..
Gefeliciteerd met je eerste aankoop, SQ. En meteen al zo nuttig. Een apparaat. Ik kocht volgens mij witte slofjes.
Ik vind RoF wel leukquote:Op donderdag 17 april 2014 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
Johnny Cash is een eindbaas, al is de "ring of fire" uiteraard wel 1 van zijn mindere nummers.
quote:Op donderdag 17 april 2014 12:41 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik vind RoF wel leukmaar niet de beste nee.
Hey porterI've been everywhere
a boy named Sue
Jackson
nog 20 nummers
En ja, er is een enorme hydrofieldoekenschaarste dus ik zou zo vroeg mogelijk inslaan
Ja, de katoenoogst weer mislukt he?quote:Op donderdag 17 april 2014 12:41 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik vind RoF wel leukmaar niet de beste nee.
Hey porterI've been everywhere
a boy named Sue
Jackson
nog 20 nummers
En ja, er is een enorme hydrofieldoekenschaarste dus ik zou zo vroeg mogelijk inslaan
Bij mij groeien ze allemaal scheef, welk merk dan ookquote:Op donderdag 17 april 2014 12:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die van kruidvat krimpen trouwens in de was
WTF did I just watchquote:Op donderdag 17 april 2014 12:50 schreef -Spring het volgende:
Nog inspiratie nodig voor de babykamer, Spees?
Hang je kraamverbanden op!
http://www.wtf.nl/stijl/11982/bah-kunst-van-menstruatiebloed.html
Ja, en dan hang je de gedroogde stolsels aan touwtjes als een mobile boven het bedjequote:Op donderdag 17 april 2014 12:50 schreef -Spring het volgende:
Nog inspiratie nodig voor de babykamer, Spees?
Hang je kraamverbanden op!
http://www.wtf.nl/stijl/11982/bah-kunst-van-menstruatiebloed.html
Gewoon bij de HEMA toch?quote:Op donderdag 17 april 2014 13:03 schreef Moppert het volgende:
ik mis flanellen luiers.. zijn moeilijk te vinden![]()
quote:Op donderdag 17 april 2014 12:58 schreef Chanty het volgende:
Ik hou me maar even vast aan frannys bericht :p
Net een vrouw in de supermarkt tegen mij: wat een mooie buik heb jijen werd voorgelaten aan de kassa want ik had al genoeg te dragen
wat zijn mensen toch aardig tegen je als je zwanger bent
Waarvoor zou je ze willen gebruiken, Moppert? Bij mij zijn ze tot nu toe (kind is 2,5) blijven liggen en met de komst van de volgende zou ik graag een doel voor die arme luiers willen vindenquote:Op donderdag 17 april 2014 13:03 schreef Moppert het volgende:
ik mis flanellen luiers.. zijn moeilijk te vinden![]()
Ja hequote:Op donderdag 17 april 2014 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]! Dat is toch een heerlijke opsteker
Onder het hoofdje voor de spuger.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:17 schreef marel88 het volgende:
[..]
Waarvoor zou je ze willen gebruiken, Moppert? Bij mij zijn ze tot nu toe (kind is 2,5) blijven liggen en met de komst van de volgende zou ik graag een doel voor die arme luiers willen vinden
*Sukkel meldtquote:Op donderdag 17 april 2014 12:45 schreef Franny_G het volgende:
Ik voelde me zo'n sukkel toen ik helemaal niet begreep wat een hydrofiel was, toen ik zo zes maanden zwanger was.
Aha, beetje vergelijkbaar met hydrofiel dus? Ze zijn wel lekker zacht, was me al opgevallen... Tnx!quote:
Ze zijn wat dikker en daardoor warmer. Ik gebruik ze voor na het badje.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:17 schreef marel88 het volgende:
[..]
Waarvoor zou je ze willen gebruiken, Moppert? Bij mij zijn ze tot nu toe (kind is 2,5) blijven liggen en met de komst van de volgende zou ik graag een doel voor die arme luiers willen vinden
Wat schrikken Kwak! Kun je niet iemand bellen? Je kan sowieso niet zelf zo naar huis toch? Sterkte!quote:Op donderdag 17 april 2014 13:28 schreef kwakz0r het volgende:
Egopost, zit op de seh, gevallen op school voor de klas (uitgegleden). Niet op mijn buik gelukkig, maar knie zei krak
Ws. Binnenste band kapot of verrekt.
Voel me zielig en alleen...
Heb je wel aangegeven dat je zwanger bent, vaak willen ze puur voor de zekerheid een echo maken ook al ben je niet direct op je buik gevallen. Sterkte en laat je straks thuis maar lekker verwennen.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:28 schreef kwakz0r het volgende:
Egopost, zit op de seh, gevallen op school voor de klas (uitgegleden). Niet op mijn buik gelukkig, maar knie zei krak
Oh bah Kwak wat naar. Sterkte! En rustig aan! En laat iemand je ophalen inderdaad, zo alleen en ellendig zijn is ook niks.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:28 schreef kwakz0r het volgende:
Dat zeggen ze hierboven tochquote:Op donderdag 17 april 2014 13:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Oeh kwakz0r sterkte! 1x mn knieband verrekt en dat deed pijhijn!!
Zeg die.flanellen dingen staan wel op mn lijst maar waar gebruik je ze voor?
Alleen als kotsvanger en voor na t bad? Serieus? Want dan ga ik ze doorstrepen.quote:
Ja wel gezegd, maar ze hebben giet geen echo apparaat en doppler is nig te veel grensgeval. Ga De gynaecoloog bellen vanmiddag.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:35 schreef Roosje84 het volgende:
[..]
Heb je wel aangegeven dat je zwanger bent, vaak willen ze puur voor de zekerheid een echo maken ook al ben je niet direct op je buik gevallen. Sterkte en laat je straks thuis maar lekker verwennen.
Nee, er staat meer:quote:Op donderdag 17 april 2014 13:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Alleen als kotsvanger en voor na t bad? Serieus? Want dan ga ik ze doorstrepen.
quote:Op donderdag 17 april 2014 13:17 schreef Hilmo het volgende:
Om in te wikkelen, op aankleedkussen te leggen, in wandelwagen
Ik gebruik ze ook daarvoorquote:Op donderdag 17 april 2014 13:32 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ze zijn wat dikker en daardoor warmer. Ik gebruik ze voor na het badje.
ja die neemt dus niet op. Ga zo Het nummer van de school zoeken. Taxi naar huis kan ook maar moet twee steile trappen op. Op mijn kont ofzo... bah.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
Kan je moeder niet uit d'r werk komen dan? Je kan daar ook niet alleen blijven zitten lijkt me.![]()
Ohquote:Op donderdag 17 april 2014 13:53 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja die neemt dus niet op. Ga zo Het nummer van de school zoeken. Taxi naar huis kan ook maar moet twee steile trappen op. Op mijn kont ofzo... bah.
Hoor zo of ik verband of gips krijg.
Ik heb ook vreselijke migraineaanvallen gehad tijdens de eerste 18-20 weken van beide zwangerschappen. Elk weekend lag ik minimaal 1 dag plat. Of nouja, ik zat kotsend in de douche, lag kotsend in bed en kon helemaal niets. Ik nam geen paracetamol, want dat stopt migraine bij mij echt niet.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:34 schreef Hilmo het volgende:
Kwak, beterschap!! Schrikken zeg![]()
De verloskundige heeft voor me overlegd met een gynaecoloog, wat betreft migraine. Dat vele overgeven ligt daar wel aan. Emesafene moet ik afbouwen en ik moet zodra ik een aanval voel opkomen paracetamol zetpil innemen.![]()
Ik ga het proberen natuurlijk, maar dat heeft nog nooit geholpen bij migraine, ik heb niet voor niets triptanen (speciale migraine medicijnen). Gaan we weer van voor af aan beginnen dus. Geen goed misselijkheidsmiddel wat ik in zo'n geval nog mag innemen, balen. Als de aanval niet gestopt wordt, moet ik weer bellen, gaan ze kijken of een neuroloog kan naar me kan kijken. Vind het ook eng om die emesafene af te bouwen, straks ben ik weer enorm misselijk ofzo (maar misschien ook minder moe en duf!).
Jeetje, wat een horrorquote:Op donderdag 17 april 2014 15:43 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Ik heb ook vreselijke migraineaanvallen gehad tijdens de eerste 18-20 weken van beide zwangerschappen. Elk weekend lag ik minimaal 1 dag plat. Of nouja, ik zat kotsend in de douche, lag kotsend in bed en kon helemaal niets. Ik nam geen paracetamol, want dat stopt migraine bij mij echt niet.
Misschien helpt douchen voor je? Het effect van douchen is weliswaar tijdelijk (bij mij), maar als het even verlicht is dat toch fijn denk. En verder... Sterkte. Migraine is normaal al ruk om te hebben, maar als je zwanger bent is het dubbel zo erg.
Kwak, wat doe je nu! Succes dat op de SEH. Fijn dat je vader en moeder komen.
Mja dat gaat niet op als je een kotser bent natuurlijk...quote:Op donderdag 17 april 2014 15:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Paracetamol helpt niet tegen migraine nee.
Wat bij nog wel wat helpt is vet eten.
quote:Op donderdag 17 april 2014 15:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
Of, erhm, "30 april moeten jullie weten, is de dag waarop mijn buik wordt opengereten."
Ik vond de eerste ietsje stijlvoller.
quote:Op donderdag 17 april 2014 15:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
Of, erhm, "30 april moeten jullie weten, is de dag waarop mijn buik wordt opengereten."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Ja paracetamol is daarnaast het eerste middel dat zorgverleners moesten aanraden. Komt manlief thuis met paracetamol zetpil voor kinderen van 1 tot 6 jaar en pissig zijn als ik zeg dat die te zwak zijnquote:Op donderdag 17 april 2014 16:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Mja dat gaat niet op als je een kotser bent natuurlijk...
Sterkte Hilmo! En ben je al bekend met de truc vh ijskoude water? Dus je nek+hoofd ff onder de koude kraan houden of ijsblokjes in je nek.. Dat helpt om de ader die migraine veroorzaakt te openen of sluiten. Ik vergeet altijd of t nou verkrampt of juist te ver openstaat bij migraine..
Pcm bij migraine wordt volgens mij ook alleen gezegd door mensen die nooit migraine hebben gehad...
quote:Op donderdag 17 april 2014 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
Godsamme, kom ik toch gewoon de koning aller geboortetaarten tegenIk vraag mij echt af hoe smakeloos je als persoon moet zijn om zulke taarten te maken....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Ik zou zoiets (als ik het kon) met vriendinnen maken en urenlang huilen van het lachen.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik vraag mij echt af hoe smakeloos je als persoon moet zijn om zulke taarten te maken....
Dan weten we meteen hoe smakeloos je moet zijn. Niveau Spees_Eend!quote:Op donderdag 17 april 2014 16:23 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik zou zoiets (als ik het kon) met vriendinnen maken en urenlang huilen van het lachen.
ik kan dit soort humor ook wel waarderen. Al had er meer bloed bij gemogen.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:23 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik zou zoiets (als ik het kon) met vriendinnen maken en urenlang huilen van het lachen.
Heb je dat hoofd en die neus gezien? Da's net een gigantische kurk!quote:Op donderdag 17 april 2014 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan dit soort humor ook wel waarderen. Al had er meer bloed bij gemogen.
Ja dat is waar, dat bloed komt pas na het hooft he?quote:Op donderdag 17 april 2014 16:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Heb je dat hoofd en die neus gezien? Da's net een gigantische kurk!
Rode vulling!! Dat is nog realistisch ook
Ik weet 't eigenlijk nietquote:Op donderdag 17 april 2014 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat is waar, dat bloed komt pas na het hooft he?
Sorry to burst your bubblequote:Op donderdag 17 april 2014 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat is waar, dat bloed komt pas na het hooft he?
Wat een prachtige datum om uitgerekend te zijnquote:Op donderdag 17 april 2014 16:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
Tevens: dat moet ik even onthouden voor een vriendin die op 5 oktober is uitgerekend
Oh, toch? Misschien had S. een slanker hoofdquote:Op donderdag 17 april 2014 16:30 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Sorry to burst your bubbleBij mij kwam er keiveul van tevoren. Van moment van strippen tot... tsja het stopte eigenlijk niet. Maar Franny heeft wel iets opbeurends!
Hihi, ja he?quote:Op donderdag 17 april 2014 16:31 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wat een prachtige datum om uitgerekend te zijn![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik had niet veel verwachtingen hoor, maar coco bracht het zo overtuigendquote:Op donderdag 17 april 2014 16:30 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Sorry to burst your bubbleBij mij kwam er keiveul van tevoren. Van moment van strippen tot... tsja het stopte eigenlijk niet. Maar Franny heeft wel iets opbeurends!
Er kwam er bij mij van alles uit van tevoren (quote:Op donderdag 17 april 2014 16:30 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik zeg: op t kaartje!quote:Op donderdag 17 april 2014 15:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
Je moet ook van te voren oefenen met de mp3'squote:Op donderdag 17 april 2014 17:31 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik had het boek van hypnobirthing gelezen en het meeste sprak mij erg aan! Alleen de uitvoering liet zwaar te wensen over haha
Ja alles komt op straat te staan. Dus heb meer te doen met de 50+ die daar al 100 jaar werken.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:33 schreef Stormqueen het volgende:
Balen van je baan TwinkleGaat nou de hele toko op de schop?
Jij had toch al een hele tijd onzekerheid daar, als uitzendkracht? Wel fijn dat je in ieder geval al een plan B had bedacht!
Nog liefhebbers voor de musculus bulbocavernosus?quote:Op donderdag 17 april 2014 19:09 schreef Franny_G het volgende:
Ja, ik ook. Lijkt me erg grappig. En dan aanwijzen welk stukje je wil hebben.
Doe mij maar! Mn eigen is beroerd gehechtquote:Op donderdag 17 april 2014 20:04 schreef WupWup het volgende:
[..]
Nog liefhebbers voor de musculus bulbocavernosus?
nee, gelukkig niet!quote:Op donderdag 17 april 2014 20:50 schreef AwayTL het volgende:
Een hele hoop bij gelezen!
Chanty, ook wel terecht dat ze zeggen dat je zo'n mooie buik hebt! Vind je er op foto's ook erg mooi uit zien!
Hilmo, ik hoop dat het straks beter gaat met de migraine. Wel vervelend dat je het met paracetamol moet gaan doen, terwijl je al t idee hebt dat t niet aat werken.
Kwak, op de knie na alles goed? Moest t nou gegipst worden?
Twinkel , wat knap dat je straks weer voltijd naar school gaat! Zou ik echt niet trekken, respect! Wat ga je doen?
+1quote:Op donderdag 17 april 2014 17:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hilmo, wat vreselijk zeg. Ik hoop dat er voor jou ook nog een moment komt, net als bij Nikki, dat je van die narigheden af bent!
Ik heb net een zwangerschapslegging gekocht.. ¤4,99 bij de Lidl en hij zit heerlijk.
.
dan doe je dat toch zelf even opnieuw?quote:Op donderdag 17 april 2014 20:19 schreef mignonne het volgende:
[..]
Doe mij maar! Mn eigen is beroerd gehecht
quote:Op vrijdag 18 april 2014 07:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ja, 30 april is best ok he? Mgoed, misschien komt de beeb wel eerder.
Twink, soort geluk bij een ongeluk dus. Is t hbo of uni? Lijkt me best lastig te combineren met 2 kinderen ook! Of is t een thuisstudie?
quote:Op vrijdag 18 april 2014 08:23 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]Oh, ik snap je keuze heel goed hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar kunnen ze je garanderen dat je alleen s ochtends hoeft? Het komt hier vaak zat voor dat de roostermaker geen andere mogelijkheid heeft dat juist tot laat in de middag te plannen. In principe wordt er vanuit gegaan dat je fulltime beschikbaar bent. En dan is er nog groepswerk e.d. T zal vast allemaal loslopen overigens, maar ben/was gewoon benieuwd.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 08:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, ik snap je keuze heel goed hoor
Maar kunnen ze je garanderen dat je alleen s ochtends hoeft? Het komt hier vaak zat voor dat de roostermaker geen andere mogelijkheid heeft dat juist tot laat in de middag te plannen. In principe wordt er vanuit gegaan dat je fulltime beschikbaar bent. En dan is er nog groepswerk e.d. T zal vast allemaal loslopen overigens, maar ben/was gewoon benieuwd.
haha, ja die biologische klok staat al redelijk afgesteld. Met Hulp van poes die elke ochtend bij de eerste zonnestraal komt zeiken om etenquote:Op vrijdag 18 april 2014 07:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Kun je alvast wennen![]()
En 'gelukkig' hoef je niet naar je werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |