Heheh was dat dat jurkje wat je vader te kort vond?quote:Op woensdag 16 april 2014 15:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Vanmiddag naar school geweest, iets terug laten sturen (jurkje was toch te kort). En nu zit ik thuis. En straks oppassen.
En jij???
Mja, ik hou wel van Sci-fi en fantasy.quote:Op woensdag 16 april 2014 15:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige films die andere geweldig vinden vind ik gewoon kutik vind The Hobbit reeks ook helemaal niks
Ja, mijn moeder ook hoor. Eigenlijk iedereenquote:Op woensdag 16 april 2014 15:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heheh was dat dat jurkje wat je vader te kort vond?
Moesten even wat dingetjes halen voor weekend, en spullen ingepakt alvast. En in het zonnetje gezeten dus
Ja opzich wel.quote:Op woensdag 16 april 2014 15:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, mijn moeder ook hoor. Eigenlijk iedereen![]()
Heb je er zin in?
huh hoe dat danquote:Op woensdag 16 april 2014 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja opzich wel.
Dat hele mol-spel vind ik ook wel grappigm'n broertje en z'n. Vriend hadden alles helemaal uitgedacht met opdrachten en ze gebruiken dezelfde software als ze in het echte spel gebruiken met de test enzo
Ja zij worden de spelleiders. Iedereen moest ook een vragenlijst invullen metquote:Op woensdag 16 april 2014 16:00 schreef supersof het volgende:
[..]
huh hoe dat dan
maar zij weten dus wie de mol is enzo?
oh tofquote:Op woensdag 16 april 2014 16:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zij worden de spelleiders. Iedereen moest ook een vragenlijst invullen met
Of je de mol wilde zijn en alles
Uhu. Enige kutte vind ik dat je 2 nachten op een slaapzaal slaapt. Er is volgens mij 1 eenpersoonskamer en ik hoop dat ik die kan inpikkenquote:
hoe ga je dat voor elkaar krijgenquote:Op woensdag 16 april 2014 16:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu. Enige kutte vind ik dat je 2 nachten op een slaapzaal slaapt. Er is volgens mij 1 eenpersoonskamer en ik hoop dat ik die kan inpikken
Wij wonen het meest dichtbij dat huisje. Dus als we er op tijd zijn dan ren ik daar meteen heen en doe ik de kamer hermetisch op slotquote:
ik hoop voor je dat het luktquote:Op woensdag 16 april 2014 16:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wij wonen het meest dichtbij dat huisje. Dus als we er op tijd zijn dan ren ik daar meteen heen en doe ik de kamer hermetisch op slot
Sowieso ben ik snachts lang wakker. En heb geen zin dat mensnen zich daar dan aan ergeren.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:13 schreef supersof het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat het lukt
dan kan je 's nachts nog even fokken
wel vervelend zo'n slaapzaalquote:Op woensdag 16 april 2014 16:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso ben ik snachts lang wakker. En heb geen zin dat mensnen zich daar dan aan ergeren.
Waarschijnlijk wordt het verdeeld onder de jongeren en de ouderen.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:16 schreef supersof het volgende:
[..]
wel vervelend zo'n slaapzaal
ik zou het echt niet chill vinden om met mijn ooms enzo op een kamer te slapen :'D
oh ik zat aan zalen te denken van 10 mensen lolquote:Op woensdag 16 april 2014 16:19 schreef Fok-it het volgende:
Vorig jaar lag ik alleen bij m'n broertje en z'n vriend op 1 kamer dus dat viel mee
Ja ik heb geen ideequote:Op woensdag 16 april 2014 16:20 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ik zat aan zalen te denken van 10 mensen lol
daarom rennen voor de beste kamerquote:Op woensdag 16 april 2014 16:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik heb geen ideedaar ben ik bang voor eerder
Niet meerquote:
Zo voorspelbaar.quote:
Oh volgens mij is het niet gepost hoor. Ben er ook nog maar net.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:26 schreef xcachet het volgende:
sorry dat ik niet de hele dag op fok zit en dus niet weet wat hier al wel en niet gepost is
oooohquote:Op woensdag 16 april 2014 16:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh volgens mij is het niet gepost hoor. Ben er ook nog maar net.
maar ik had het over het filmpje, die is voorspelbaar.
Ja had ook gekund, maar die slapen inderdaadquote:Op woensdag 16 april 2014 16:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
ooooh
Ik dacht ging over mensen uit China in kleding fabrieken. Maar die slapen nog wel. Dus hij werd voorspelbaarMaar leuk filmpje
Die ene dikke met dat veel te strakke pakje blijft het bestquote:Op woensdag 16 april 2014 16:29 schreef xcachet het volgende:
Ik kom ook steeds meer filmpjes tegen van dansende mannen op hoge hakken![]()
hee jcquote:
Haha ook mooi de beentjes geschoren.quote:
Nickiquote:
Heequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |