wat krijg je dan?quote:
sofquote:
Oh, en dat is leuk of zo? Grappig?quote:
chlamydiaquote:
quote:
zat er een tegen een collega te praten over iemand die dood ging aan de lijnquote:
Ach ik overleef de val vast wel, maar dan kan ik de WW weer inquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:52 schreef supersof het volgende:
[..]
als je het niet leuk vind en verwacht na een maand zelfmoord te plegen zou ik wel stoppen :'D
Leugens !quote:
Hoe is t popjequote:
ik zat 5 min te lullen vandaag, toen hoorde ik al 'Dames, doorwerken'quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het was zelfs outbound. Maar ik was er best goed in, en ik kon altijd wel lachen. af en toe beetje trollen met die oudjes die je aan de lijn krijgt
quote:
Ja ze zijn streng, vooral met klantenservice.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ach ik overleef de val vast wel, maar dan kan ik de WW weer in
[..]
Leugens !
[..]
Hoe is t popje?
[..]
ik zat 5 min te lullen vandaag, toen hoorde ik al 'Dames, doorwerken'
Ja, krijgt de touwtyfus dan ff
Houd ik niet van. Zeker niet na 8 jaar zelf vloermanager te zijn geweestquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ze zijn streng, vooral met klantenservice.
Misschien slim als ik dat hier niet neergooi, fok kennende heb ik dan binnenkort onvrijwillig ontslag gekregenquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:59 schreef wietparkiet het volgende:
jimbo bij wat voor'n bedrijf ben je klantenservice?
Daarom kan je beter bij een callcenter werken wat inbound doet. Zijn ze stuk chiller.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Houd ik niet van. Zeker niet na 8 jaar zelf vloermanager te zijn geweest
Ik hoor geen orders te krijgen, ik deel ze uit
Dan nog, nu gewoon lekker door solliciteren naar een normale functie.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom kan je beter bij een callcenter werken wat inbound doet. Zijn ze stuk chiller.
In elk subforum eenquote:
Toont wel mentaliteitquote:Op woensdag 16 april 2014 00:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dan nog, nu gewoon lekker door solliciteren naar een normale functie.
Mooie is nog, deze baan betaald 50eur minder dan ik kreeg met mn uitkeringJe moet er wat voor over hebben jezelf niet thuis te gaan zitten vervelen
Zal het missen hoor, morgen op de drivingrange in de zon staanquote:
Dat werd alleen bij mij en Tjacka gedaan, dat is niet voor iedereen weggelegdquote:
Als jullie het zouden krijgen dan LR al helemaal.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat werd alleen bij mij en Tjacka gedaan, dat is niet voor iedereen weggelegd
Selectief geneuzel ditquote:Op woensdag 16 april 2014 00:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als jullie het zouden krijgen dan LR al helemaal.En zo niet dan leg ik dit achter.
Klopt. Wat wil je doen dan?quote:
Je met een paling voor je hoofd slaan.quote:
Wel oké en daar?quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ach ik overleef de val vast wel, maar dan kan ik de WW weer in
[..]
Leugens !
[..]
Hoe is t popje?
[..]
ik zat 5 min te lullen vandaag, toen hoorde ik al 'Dames, doorwerken'
Ja, krijgt de touwtyfus dan ff
dat snapte ik ook welquote:Op woensdag 16 april 2014 00:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Misschien slim als ik dat hier niet neergooi, fok kennende heb ik dan binnenkort onvrijwillig ontslag gekregen
Ik wacht.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je met een paling voor je hoofd slaan.
LR heeft het wel verdiend ja. Misschien kom ik er morgenochtend op terug.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als jullie het zouden krijgen dan LR al helemaal.En zo niet dan leg ik dit achter.
De visboer is geslotenquote:
Zie klaagmuur hierboven.quote:
plausibel zeg ik gewoon, plausibelquote:
Bullshit, je wilt gewoon zelf een dildoparty organiserenquote:Op woensdag 16 april 2014 00:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zie klaagmuur hierboven.
en nu ga ik ik heb het nog nooit gedaan kijken. Me even lekker ergeren aan de nederlandse kanslozen
quote:
je moeder.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bullshit, je wilt gewoon zelf een dildoparty organiseren
Best veel zelfs nogquote:Op woensdag 16 april 2014 00:10 schreef Fok-it het volgende:
Larpen![]()
Er moeten haast wel fokkers zijn die larpen, dat kan niet anders
DonRajaquote:Op woensdag 16 april 2014 00:10 schreef Fok-it het volgende:
Larpen![]()
Er moeten haast wel fokkers zijn die larpen, dat kan niet anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |