Dus ik ben toch eng?quote:Op woensdag 16 april 2014 18:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Woah, je lijkt een beetje op Dr. House op je twitterfoto.
Oke alleen op het miniatuur, laat maar.
quote:
;D Nummer luister ik zo, ken ik niet.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:34 schreef RockNijntje het volgende:
Winamp sprong hier net op "I Like Drugs and Child Abuse".
Doe maar niet, het is van Anal Cunt.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
;D Nummer luister ik zo, ken ik niet.![]()
![]()
Eerst even bij de begeleiding een toetje halen...
Metalmannen blijven ook vaak kleuters, hè.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Doe maar niet, het is van Anal Cunt.
WHEN HE WAS IN 3RD GRADE, HIS BEST FRIEND O.D'D
BECAUSE I MADE HIM SELL HEROIN AND SPEED.
Ik vind het wel aandoenlijk.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Metalmannen blijven ook vaak kleuters, hè.
Nee, Anal cunt negeer ik. Net als DYing Fetus en co.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Doe maar niet, het is van Anal Cunt.
WHEN HE WAS IN 3RD GRADE, HIS BEST FRIEND O.D'D
BECAUSE I MADE HIM SELL HEROIN AND SPEED.
Bij dit genre Metal wel ja...quote:Op woensdag 16 april 2014 18:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Metalmannen blijven ook vaak kleuters, hè.
quote:Die zei letterlijk maar wat wilt u nou dat wij hier aan doen? Het is openbaar, hij mag dit gewoon doen hoor, ik snap het niet helemaal
nope doen ze niks aan..quote:Op woensdag 16 april 2014 18:43 schreef Braddie het volgende:
Het account is verwijderd, maar de politie deed er niks aan
[..]
Sja, misschien wat naief... Maar het is toch van de zotte dat iemand zich profileert als mij, foto`s/filmpjes, zelfs mijn naam werd gebruiktquote:Op woensdag 16 april 2014 18:45 schreef RockNijntje het volgende:
De politie bellen voor een Twitteraccount.
Zo gaat het op internet en daar kun jij in je eentje ook niets aan veranderen. Je kunt het alleen voorkomen door te zorgen dat niet iedereen zomaar van alles over je te weten komt. Maar daar is het nu wel te laat voorquote:Op woensdag 16 april 2014 18:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Sja, misschien wat naief... Maar het is toch van de zotte dat iemand zich profileert als mij, foto`s/filmpjes, zelfs mijn naam werd gebruikt
Ja, daar is het nu wat te laat voor ja, helaasquote:Op woensdag 16 april 2014 18:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo gaat het op internet en daar kun jij in je eentje ook niets aan veranderen. Je kunt het alleen voorkomen door te zorgen dat niet iedereen zomaar van alles over je te weten komt. Maar daar is het nu wel te laat voor.
ja en nee.. dan is t einde zoek..quote:Op woensdag 16 april 2014 18:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Is toch eigenlijk te achterlijk voor woorden?....
Ze zijn gewoon jaloers, is een compliment.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:21 schreef Braddie het volgende:
Wat zijn KLBers stuk voor stuk toch sneu.
Ik word nu zelfs op Twitter in de zeik genomen, er heeft iemand een Twitter account aangemaakt en zichzelf "BradleyVanDijk1" genoemd
Die loopt nu naar m`n twitter followers te sturen dat ik een nieuw account heb
Jaloers zijn op mij?quote:Op woensdag 16 april 2014 19:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon jaloers, is een compliment.
Haha, okquote:Op woensdag 16 april 2014 19:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jaloers zijn op mij?In welk opzicht
____!!! Het enige wat ik kan bedenken is mijn skill op de toetsen, maar verder.. neeuuhhh
Nee, oprecht niet..quote:Op woensdag 16 april 2014 19:36 schreef RockNijntje het volgende:
Braddie snap je echt niet waarom jij juist het doelwit bent?
Lijkt me stug na al die jaren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |