Boeit verder ook niet zo, het is niet zo dat wanneer de bank dat geld krijgt en je het verkeerde kantoor hebt opgegeven dat de rabo het opeens terug gaat sturen hoorquote:Op woensdag 16 april 2014 16:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoofdvestiging daarvan zou ik dan nemen. En anders degene waar je zelf altijd naartoe gaat of zou gaan
.
Nee, maar ik probeerde RN te helpen bij het maken van een keuze. Ze kan er ook om dobbelen als ze wilquote:Op woensdag 16 april 2014 16:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Boeit verder ook niet zo, het is niet zo dat wanneer de bank dat geld krijgt en je het verkeerde kantoor hebt opgegeven dat de rabo het opeens terug gaat sturen hoor
Jaquote:Op woensdag 16 april 2014 16:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je weet zeker dat je niet wordt opgelicht met een nigeriaanse scam?
Fuck this shit, ik ga ze gewoon alle vijf proberenquote:Op woensdag 16 april 2014 16:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoofdvestiging daarvan zou ik dan nemen. En anders degene waar je zelf altijd naartoe gaat of zou gaan
.
Ja nee ja was het maar zo makkelijkquote:Op woensdag 16 april 2014 16:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Boeit verder ook niet zo, het is niet zo dat wanneer de bank dat geld krijgt en je het verkeerde kantoor hebt opgegeven dat de rabo het opeens terug gaat sturen hoor
komt door brabant.. want brabantquote:Op woensdag 16 april 2014 16:42 schreef RockNijntje het volgende:
Volgens mij komt het door het streepje in Noord-Brabant. Poep Amerikanen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Probeer eens alleen de plaatsquote:Op woensdag 16 april 2014 16:42 schreef RockNijntje het volgende:
Volgens mij komt het door het streepje in Noord-Brabant. Poep Amerikanen.
Alles met een rood sterretje erbij is verplicht, mehquote:Op woensdag 16 april 2014 16:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Probeer eens alleen de plaats
Misschien heb je de verkeerde betalingsoptie gekozen? Een wire transfer is volgens mij iets tussen Amerikaanse banken, doe je van USA naar NL is het een internationale transfer.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Alles met een rood sterretje erbij is verplicht, meh.
Neh, is de enige mogelijke voor me.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Misschien heb je de verkeerde betalingsoptie gekozen? Een wire transfer is volgens mij iets tussen Amerikaanse banken, doe je van USA naar NL is het een internationale transfer.
Dan vragen ze om mijn creditcard die ik niet heb. En doe normaal, het waren vertaaldiensten.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Of stort het op je paypall account. Of schrijf je in bij een Nederlandse camsite in plaats van een Amerikaanse die een dubbeltje meer betaald.
Hmm taai hoor. Dan zou ik even de rabobank bellen, die zijn toch van de persoonlijke service?quote:Op woensdag 16 april 2014 16:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan vragen ze om mijn creditcard die ik niet heb. En doe normaal, het waren vertaaldiensten.
druiper?quote:Op woensdag 16 april 2014 17:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Er drupt hier iets..... maar ik kan het niet vinden. Ik hoor het alleen
quote:Op woensdag 16 april 2014 14:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
poep, scheet, gleuf.. nou nou en dat op de woensdag middag
quote:
ik wil je af en toe wel wat aanleveren als ik wat ziequote:Op woensdag 16 april 2014 14:53 schreef DaMart het volgende:
[..].
Daar moet ik nog een keer een aparte pagina op Taalkronkels voor gaan maken.
al naar beneden gekeken of hangt ie onder je afdakjequote:Op woensdag 16 april 2014 17:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Er drupt hier iets..... maar ik kan het niet vinden. Ik hoor het alleen
Ugh, ik wilde ook 28 april, maar uitstelgedragquote:Op woensdag 16 april 2014 14:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
28 April, maar ik heb er even zacht gezegd nogal moeite mee..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |