Niet te snelquote:Op woensdag 16 april 2014 22:08 schreef DaMart het volgende:
Vorig jaar augustus heb ik nieuwe onderburen gekregen. Vandaag heb ik ze voor het eerst gesproken.
beter laat dan nooit toch?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:08 schreef DaMart het volgende:
Vorig jaar augustus heb ik nieuwe onderburen gekregen. Vandaag heb ik ze voor het eerst gesproken.
Nee preciesquote:
Dat was zeker een boeiende conversatiequote:Op woensdag 16 april 2014 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee precies.
Was ook een hele boeiende conversatie. Ik kwam binnen, zij liepen vlak achter me, dus ik hield de deur open. Toen zei ik hallo, waarop het 18-jarige buurmeisje hoi zei en toen liep ik de trap op naar mijn huis.
Precies. Kleine stapjes hequote:Op woensdag 16 april 2014 22:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat was zeker een boeiende conversatie
Daar ben ik al uitgeduwd vandaag, dus ik was niet helemaal in goede doen ook toen ik ze tegenkwam.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Uhu, pas op dat je niet uit je comfort zone valt
Pics van je buurmeisjequote:Op woensdag 16 april 2014 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee precies.
Was ook een hele boeiende conversatie. Ik kwam binnen, zij liepen vlak achter me, dus ik hield de deur open. Toen zei ik hallo, waarop het 18-jarige buurmeisje hoi zei en toen liep ik de trap op naar mijn huis.
Volgende keer dat ik hier een meet organiseer belt iedereen zeker per ongeluk op de verkeerde etage aan?quote:
Soms heb je van die momentenquote:Op woensdag 16 april 2014 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar ben ik al uitgeduwd vandaag, dus ik was niet helemaal in goede doen ook toen ik ze tegenkwam.
Onz is een deurtje verderquote:
Dit is geen moment, dit gaat heel lang duren ben ik bang, tenzij ik zelf nog wat verder uit die comfort zone stap.quote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgende keer dat ik hier een meet organiseer belt iedereen zeker per ongeluk op de verkeerde etage aan?
Ik doelde meer op uit de comfort zone gedrukt zijn.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit is geen moment, dit gaat heel lang duren ben ik bang, tenzij ik zelf nog wat verder uit die comfort zone stap.
Waarom zoveel moeite, gewoon uitnodigenquote:Op woensdag 16 april 2014 22:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgende keer dat ik hier een meet organiseer belt iedereen zeker per ongeluk op de verkeerde etage aan?
[..]
Ja, ik ookquote:Op woensdag 16 april 2014 22:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik doelde meer op uit de comfort zone gedrukt zijn.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit is geen moment, dit gaat heel lang duren ben ik bang, tenzij ik zelf nog wat verder uit die comfort zone stap.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet iets voor op het forum eigenlijk.
PM wel even dan.
Je inet is gewoon traagquote:Op woensdag 16 april 2014 22:21 schreef DaMart het volgende:
Wat komen die quote-alerts laat aan trouwens. Heb ik topic al helemaal gelezen, krijg ik ineens een quote-alert voor een reactie die ik al gezien heb.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |