Leven.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarom kut dan jongen? Toffe aflevering ja
kan me die vaag herinnerenquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:09 schreef supersof het volgende:
[..]
neuh, maar die waren toen ook in de sc
quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja daar was ik al mee bezig geweest.
Arme jongen.quote:
Mag hopen van niet nee. Leuke verhalen voor nu maar verder hadden die 2 het niveau van een bedorven kipnugget.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Damn.Zitten ze nooit meer op FOK! nu? Meestal komen zulke verhalen pas bovendrijven als de betreffende personen zijn vertrokken.
Hoi el-beequote:
Dit was een erg prettig afscheid.quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 05:47 schreef msacras het volgende:
Haha lekker net thuis gekomen van het stappen, fantastisch dik mooie superchille nacht gehad
Nu ga ik slapen en weer lekker weg uit deze *ziekte* kut loser SC, stoppen met fok vanaf nu haha dàààààg
Wou al zeggen, dacht dat je ziek werd.quote:
Hallon heppiequote:
Dan heb ik niet de kans om heldhaftig deze spin weg te jagen.quote:
Wat deed je boos tegen ons gisterquote:
Bietrlimonquote:
Scheer je kop kaal. Dat zal hem lerenquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hou op met slachtoffer spelen, ik voel me schuldig en jij maakt me zo helemaal mentaal kapot
En terecht. Ik drink de hele dag water, moet nog meer naar de wc dan jij. Godverdomme confronterend.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hou op met slachtoffer spelen, ik voel me schuldig en jij maakt me zo helemaal mentaal kapot
sofquote:
Wat was daarmee dan?quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Dit was een erg prettig afscheid.
[..]
Laten we geen overhaaste beslissingen nemen, zoiets zou jij toch Flips ook nooit aandoen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Scheer je kop kaal. Dat zal hem leren
Houd eens op met pushen manquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:14 schreef Rodawa het volgende:
[..]
zoiets zou jij toch Flips ook nooit aandoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |