Mja kort samengevat.quote:
Heul niet oudquote:
En, nog suïcidaal ?quote:
Gelijk boos.quote:
lrquote:
lbquote:
Het was zelfs outbound. Maar ik was er best goed in, en ik kon altijd wel lachen. af en toe beetje trollen met die oudjes die je aan de lijn krijgtquote:
Waar lees je dat?quote:
Emo.gif komt altijd denigrerend over.quote:
als je het niet leuk vind en verwacht na een maand zelfmoord te plegen zou ik wel stoppen :'Dquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mja kort samengevat.
Ik zat met een uitkering, maar verveelde me thuis.
maat komt met een baantje
stelt me voor, leuk aardig dit dat
ze willen me werk aanbieden, het lijkt me leuk
ik ben er vandaag.... valt hard tegen
Maarja ,maatje heeft me wel aangeraden dus om nou gelijk op mn eerste dag gedag te zeggen vind ik ook zo kut, dan kijken ze hem er dadelijk voor aan ;')
Dus ik zit hier nog wel voorlopig, want ach ;') Moeilijk is t werk niet dus ik zal vast wel een goede werknemer worden
Sorryquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Emo.gif komt altijd denigrerend over.
snap niks van deze postquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:52 schreef wietparkiet het volgende:
bij mij hebben van die mensen die je bellen met een of andere superaanbieding over gas ofzo een keer mijn voicemail ingesproken
geloof dat ze niet wisten dat hij nog aanstond
Gelijk onzeker nu.quote:
ik ook nietquote:
Ik heb al paar keer meegemaakt dat oudere mensen de telefoon verkeerd op de hoorn legde, en dat ik gewoon minutenlang hun gesprekken kon mee luisterenquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:52 schreef wietparkiet het volgende:
bij mij hebben van die mensen die je bellen met een of andere superaanbieding over gas ofzo een keer mijn voicemail ingesproken
Vervelendquote:
Wat zeiden ze danquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:52 schreef wietparkiet het volgende:
!!quote:
Ouiquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
!!
Hoe gaat het met jou? Nog bezig met tentamens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |