Dat was al duidelijk iddquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:48 schreef VMSDKR het volgende:
75% van de tijd dat ik online ben is het m'n chick trouwens, dus niet op mij haten als ze je doodschiet.
Wint ze wel? Anders verneukt ze m'n hele win-loss-ratio.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat was al duidelijk iddracen als een dronken aap.
Geen ideequote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:52 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wint ze wel? Anders verneukt ze m'n hele win-loss-ratio.
Jets zit ik ook vaak in. Beetje met de cannons.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:00 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik heb zo'n fucking schijthekel aan die kut amerikanen met hun hoerige tyfus tanks en fighter jets. Ze hebben een te groot gebrek aan skill om te voet ten strijd te trekken. Tering noobs dat het zijn.
Jep.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:09 schreef einschtein het volgende:
Blijft ie weer haken op launching session.
Het is mogelijk om xbox live voor 1 maand te kopen volgens mij. En een RROD oplossen? laten repareren of een andere xbox kopenquote:Op maandag 21 juli 2014 19:24 schreef Grazzle het volgende:
Mensen. Ik heb RROD dus ik wil wel ff gta spelen met m'n neefje. Is het mogelijk om voor 1 maand xbox gold te kopen??? Of een simpele manier RROD op te lossen
Is er nergens een 10 dagen trial ofzo?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Het is mogelijk om xbox live voor 1 maand te kopen volgens mij. En een RROD oplossen? laten repareren of een andere xbox kopen
nopequote:Op maandag 21 juli 2014 19:31 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Is er nergens een 10 dagen trial ofzo?
Als ik het goed begrijp is jou xbox dood en ga je op die van je neefje?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:24 schreef Grazzle het volgende:
Mensen. Ik heb RROD dus ik wil wel ff gta spelen met m'n neefje. Is het mogelijk om voor 1 maand xbox gold te kopen??? Of een simpele manier RROD op te lossen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |