Cool ik heb je toegevoegd!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:45 schreef Kper_Norci het volgende:
Laatste tijd heel veel GTA online gespeeld, mezelf ook maar even aangemeld bij deze crew, gamertag is Xipe74.
Meeste wat ik doe is racen trouwens, heb het idee dat ik daar beter in ben dan alle deathmatches en dergelijke.
Gozert! Heb je in september ook een One?quote:
Anders kun je niet eens spelen?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Die ene flight school update heb ik nog niet gekregen.
Kun je voorstellen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:51 schreef einschtein het volgende:
[..]
Anders kun je niet eens spelen?
Zou wel willenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:37 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Gozert! Heb je in september ook een One?
Nog altijd een beetje saai zo op de one qua Nederlanders al heb ik wel al wat nieuwe vrienden bij elkaar gesprokkeld.
Prioriteiten stellen Marko!! Eerst de one en dan verhuizen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Zou wel willen![]()
Eerst verhuizen wat al best wat centen kost...
Er is wel een moneyswipe geweest maanden geleden omdat er gemod geld in omloop was etc. Dat je je auto's kwijt bent is wel vreemd.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
Net na maanden niet spelen een paar updates gedownload, klopt het dat ik m'n geld én auto's kwijt ben online?Gelukkig heb ik m'n miljarden offline wel nog
.
Maar ik had alles eerlijk verdiendquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:48 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Er is wel een moneyswipe geweest maanden geleden omdat er gemod geld in omloop was etc. Dat je je auto's kwijt bent is wel vreemd.
Hoeveel had je?quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar ik had alles eerlijk verdiend. Gvd man, had ze ook allemaal gemod enz
. Kk spel
.
Weet ik echt niet meer man, was 2 tot 3 maanden na de release gestopt met spelen. Hoe kan je nu snel geld maken dan? Zowel legaal als illegaalquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:59 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hoeveel had je?
Er was twee patches geleden een makkelijke solo moneyglitch. Ik zit nu op 89M,
Vooral missies doen denk ik, Rooftop Rumble, Defender, Base Invaders bijv.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Weet ik echt niet meer man, was 2 tot 3 maanden na de release gestopt met spelen. Hoe kan je nu snel geld maken dan? Zowel legaal als illegaal.
teringquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:59 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hoeveel had je?
Er was twee patches geleden een makkelijke solo moneyglitch. Ik zit nu op 89M,
Thanksquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:09 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Vooral missies doen denk ik, Rooftop Rumble, Defender, Base Invaders bijv.
Glitches zijn er geloof ik nu nog niet in 1,16, anders moet je dit ff in de gaten houden: http://gtaforums.com/topi(...)hcheat-topic/page-68
Volgens mij kun je niks wat meer dan 10K waard is zomaar in je garage rijden, SP2MP-glitch werkt ook niet meer en de Insure-every-vehicle glitch ook niet meer volgens mij.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Thanks. En is er al een manier om betere auto's te jatten en te bewaren?
Heb je naast de updates ook de gratis packs uit de store gedownload?quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik heb de laatste update wel maar ik kan bij Single Player de nieuwe voertuigen niet. Is het een online-only update?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |