SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierIf not now, then when.
Ik zou niet fucken met JB haar prive als ik jou wasquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:26 schreef Ethanolic het volgende:
Yuri is een bitch. Daarom ga ik nu poesjes posten.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:27 schreef VMSDKR het volgende:
Meisje waar ik mee date heeft 3 kittens - gisteren 1,5 uur in die kamer gezeten en met die beestjes gespeeld.
denk dat etha ook een zwaar aandachtstekort zal krijgen als die van ons er eindelijk isquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:27 schreef VMSDKR het volgende:
Meisje waar ik mee date heeft 3 kittens - gisteren 1,5 uur in die kamer gezeten en met die beestjes gespeeld.
Wat is daar nou weerquote:
135kcal per 100gquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
dude paas nog eens die whey brownie recept
quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:28 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wat is daar nou weeraan. Of moet je je internet-alphaness weer even laten gelden omdat je vanavond niet mocht kiezen wat voor toetje je kreeg van de vrouw.
Hoelang duurt het normaal gesproken dan om te bevallen van kittens? Is dat qua tijd een kruising tussen mensenbevalling en kattenbevalling?quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
denk dat etha ook een zwaar aandachtstekort zal krijgen als die van ons er eindelijk is
lel je mag wel vriende worde met mijn poesje NOMSAYINquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:30 schreef Ethanolic het volgende:
Ik denk dat vriendjes worden met de poesjes van je date echt de beste manier ooit is.
Thnx brah, morgen ff maken.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:29 schreef Drinky het volgende:
[..]
135kcal per 100g
1,6g vet
16g koolhydraten
19g eiwitten
Recept:
Bloem 40g
Kakao 40g
Magere melk 260g (260ml)
Whey isolaat 60g
Goed mengen.
Paar minuten in de magnetron (ik heb een zwakke magnetron dus bij mij duurt dat 5~7 minuten)
Whey concentraat kan ook, maar dan moet je zelf de macro's en kcal aanpassen.
Dat ding ziet er echt gehandicapt as fuck uit bro.quote:
Kleine honden zijn net zo erg als katten.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:30 schreef JackieBrown het volgende:
Hondje voor yuri
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
lel je mag wel vriende worde met mijn poesje NOMSAYIN
[ afbeelding ]
Die shit is echt handig, vanochtend in 10 minuten in elkaar geflansed, is nog best redelijk te nassen alleen moet mischien wat zoetstof bijquote:
Ja waarschijnlijk dat het nog wat knapperiger wordt? Ik ben benieuwd man.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:34 schreef Drinky het volgende:
[..]
Die shit is echt handig, vanochtend in 10 minuten in elkaar geflansed, is nog best redelijk te nassen alleen moet mischien wat zoetstof bij![]()
Volgende keer in de oven gooien en kijken hoe het dan wordt, want in de magnetron is de buitenkant hard terwijl het midden soms zacht en enigszins vloeibaar blijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |