quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:12 schreef Persefoneia het volgende:
Waar staat het begrip 'aluhoedje' eigenlijk voor?
Nee er zijn er te veel hierquote:
Jaquote:
Leuk:) Toch maf, aan de hand van posts en een avatar vorm je je een beeld van iemand.quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:12 schreef Persefoneia het volgende:
Waar staat het begrip 'aluhoedje' eigenlijk voor?
Ik heb ook een fobo hoorquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:26 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Leuk:) Toch maf, aan de hand van posts en een avatar vorm je je een beeld van iemand.
Ik had bij jou altijd een pinnig iemand in gedachten terwijl je een hartstikke vriendelijk gezicht hebt. Ik zorg er zelf altijd voor dat mijn portret niet op internet komt. Ik ben daar heel terughoudend in.
Hier op het forum? Ik kom eerlijk gezegd niet verder dan het Utopia en World of Warcraft forum. Ik heb geen idee waar ik dat zou kunnen zien.quote:
Ze zijn nog niet van users daar hoop ik opquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:29 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Hier op het forum? Ik kom eerlijk gezegd niet verder dan het Utopia en World of Warcraft forum. Ik heb geen idee waar ik dat zou kunnen zien.![]()
Geinig topic dit. Leuke foto's
RVer staat er ook bij met de kat.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zijn nog niet van users daar hoop ik op
Denk niet dat dat RVer isquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:31 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
RVer staat er ook bij met de kat.
Zou inderdaad leuk zijn alhoewel mss ook niet helemaal eerlijk van mij omdat ik het zelf niet doe.
Die andere foto is ook niet echtquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:36 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Echt, je kunt mij alles wijs maken. Ik ben een sukkel wat dat betreft.
Liesje doet vast wel meequote:Op dinsdag 15 april 2014 21:43 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Hahahah ook niet dus. Ben benieuwd of er nog foto's bijkomen.
Ook fake dus, deze man is knap en het is geen kerstquote:
Ga es weg, er zitten hier veel.quote:
Ik ben verliefdquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:16 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Kleiner kan niet, omdat haar
Zo zou mijn hoedje er ook uit zienquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:16 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Kleiner kan niet, omdat haar
Er zit daadwerkelijk een plat deksel in wel.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:35 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Zo zou mijn hoedje er ook uit zien
Sjeee je hebt er werk van gemaaktquote:Op woensdag 16 april 2014 01:38 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb een beetje vals gespeeld. En een snor.
[ afbeelding ]
Je gaat er vanuit dat ik een uggo ben.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook fake dus, deze man is knap en het is geen kerst
Uiteraardquote:Op woensdag 16 april 2014 18:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat ik een uggo ben.![]()
Je bent wel een lief lekker spekkie hoor.quote:
Gelukkig. Met de nadruk op 'lekker'.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent wel een lief lekker spekkie hoor.
Ga eens on topicquote:Op woensdag 16 april 2014 19:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Gelukkig. Met de nadruk op 'lekker'.
Ik scrollde naar beneden en zou zweren dat ik Isa zag, tot ik zag dat jij het postte. Eigenlijk hebben jullie wel gelijkenissenquote:Op woensdag 16 april 2014 01:38 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb een beetje vals gespeeld. En een snor.
[ afbeelding ]
Je kin Tof chuufquote:
Nee man.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik scrollde naar beneden en zou zweren dat ik Isa zag, tot ik zag dat jij het postte. Eigenlijk hebben jullie wel gelijkenissen
Het duurde even voor ik doorhad dat ik naar een muts keek. Leuk.quote:
echt welquote:Op woensdag 16 april 2014 20:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee man.Mocht ik willen.
[..]
Het duurde even voor ik doorhad dat ik naar een muts keek. Leuk.
Zet hem opquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |