abonnement Unibet Coolblue
pi_139086736
Ik had beter bij jullie kunnen blijven eten... Eten bij me ouders terwijl er een voetbalwedstrijd op staat, en ik heb niet zoveel met voetbal...

*zucht*

Maar was een leuke meet, heerlijk weer, leuke mensen *O*
pi_139087860
Inderdaad, ik zit inmiddels ook vol van het eten :')

De zon is mooi achtergebleven en het weer was verder prima. Veel gelachen weer, verslag (voor de tweede maal in co-schrijverschap!) volgt :P

Op naar 10 mei!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 20 april 2014 @ 22:58:09 #128
43615 RIVDSL
Impossible Mission
pi_139094344
Ik ben inmiddels ook weer thuis. Was een leuke meet. Daar mis ik graag een voetbal wedstrijd voor. Niet dat ik überhaupt van voetbal hou hoor.
pi_139094401
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 22:58 schreef RIVDSL het volgende:
Ik ben inmiddels ook weer thuis. Was een leuke meet. Daar mis ik graag een voetbal wedstrijd voor. Niet dat ik überhaupt van voetbal hou hoor.
Screw voetbal inderdaad, een meet is veel leuker. Dan valt er nog wat te lachen :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 20 april 2014 @ 23:05:18 #130
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_139094784
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 22:58 schreef RIVDSL het volgende:
Ik ben inmiddels ook weer thuis. Was een leuke meet. Daar mis ik graag een voetbal wedstrijd voor. Niet dat ik überhaupt van voetbal hou hoor.
Wat een spektakel die wedstrijd :') en dan doel ik op de prestaties van de supporters, de wedstrijd was goed zeker voor Zwolle *O*

Leuke meet vandaag, lekker gekletst en gegeten
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_139094980
Ik had ook liever met jullie meegeweest hoor :D
  zondag 20 april 2014 @ 23:09:39 #132
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_139095079
Volgende meet beter
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_139095137
Gelukkig zijn de meesten al veilig thuis :P

Hadden jullie mijn groeten nog gehad? :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 20 april 2014 @ 23:12:47 #134
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_139095231
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 23:10 schreef El_Thijs het volgende:
Gelukkig zijn de meesten al veilig thuis :P

Hadden jullie mijn groeten nog gehad? :D
Die zijn netjes overgebracht door mevrouw Lu. Je was veilig thijs
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_139095290
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 23:12 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Die zijn netjes overgebracht door mevrouw Lu. Je was veilig thijs
Is er in ieder geval nog iemand waar men van op aan kan.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 20 april 2014 @ 23:16:26 #136
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_139095403
quote:
14s.gif Op zondag 20 april 2014 23:13 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Is er in ieder geval nog iemand waar men van op aan kan.
Mevrouw Lu of ik?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_139095456
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 23:16 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Mevrouw Lu of ik?
Op jou kan ik altijd rekenen Tijn, dat zou je onderhand wel moeten weten.

Over mevrouw Lu, daarover bestaat geen enkele twijfel :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 20 april 2014 @ 23:22:50 #138
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_139095660
quote:
14s.gif Op zondag 20 april 2014 23:17 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Op jou kan ik altijd rekenen Tijn, dat zou je onderhand wel moeten weten.

Over mevrouw Lu, daarover bestaat geen enkele twijfel :P
Dank je Thijs :) en was het gezellig bij jouw etentje?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_139095887
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 23:22 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dank je Thijs :) en was het gezellig bij jouw etentje?
Stuffed :')

Nu uitbuiken :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 20 april 2014 @ 23:31:26 #140
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_139096010
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 23:28 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Stuffed :')

Nu uitbuiken :P
Je hebt de paashaas opgegeten?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_139096143
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 23:31 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Je hebt de paashaas opgegeten?
Zo voelt het wel :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_139096251
Als ik zeg zeker, dan bedoel ik ook zeker.

10 mei is voor mij dus zeker. Zal jdel eens vragen of hij ook eens komt :P

Meets in de planning

SPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in Utrecht
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zondag 20 april - Terrasje/Strand (Scheveningen)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zaterdag 3 mei 2014 -Skimeet
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zaterdag 10 mei 2014 -Dierentuinmeet
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zaterdag 17 mei 2014 - Wildness Festival
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je jezelf aanmelden *O* of afmelden -O- voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post! ^O^
[/quote]
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_139097419
Net (kwartiertje) thuis. Het was een leuke meet. :)

Misschien ga ik samen met jullie aapjes kijken in Blijdorp.

Meets in de planning

SPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in Utrecht
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zondag 20 april - Terrasje/Strand (Scheveningen)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zaterdag 3 mei 2014 -Skimeet
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zaterdag 10 mei 2014 -Dierentuinmeet
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zaterdag 17 mei 2014 - Wildness Festival
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je jezelf aanmelden *O* of afmelden -O- voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post! ^O^
pi_139097942
Het wordt zowaar nog eens wat :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_139098766
Ik ga weer een bowlingmeet organiseren, op 7 juni. Ditmaal in Utrecht. Ik twijfel nog tussen twee opties:
1. bowlen, 1 tot 1,5uur (¤ 30 per uur per baan, bij 6 personen per baan kom je dan uit op ¤ 5 per persoon per uur) + aansluitend ergens eten
2. arrangement (zie quote hieronder): 1 uur bowlen + eten, dat kost ¤ 32,95 per persoon. Voor ¤ 2,50 per persoon extra kunnen we 1,5 uur bowlen.

De eerste optie zorgt ervoor dat ook degenen die alleen willen bowlen en wat drinken mee kunnen, je kan het zo duur maken als je wil. De tweede optie is voor degenen die toch willen eten wel interessant.... :9 Voor die ¤ 25 kan je ook elder goed eten denk ik...

Wat vinden jullie?

quote:
Aan tafel gezellig zelf uw vlees bereiden op een steengrill.

Onbeperkt genieten van verschillende heerlijke groenten, zes prachtige soorten vlees, sauzen, friet, salades en stokbrood. Met ons buffet kunt u zelf kiezen wat u wilt eten en kunt u zo vaak lopen als u wenst. Het arrangement is inclusief 1 uur bowlen. Vooraf begint u met een heerlijk kopje soep. Nu met gratis luxe dessertbuffet!
pi_139098893
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 00:44 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga weer een bowlingmeet organiseren, op 7 juni. Ditmaal in Utrecht. Ik twijfel nog tussen twee opties:
1. bowlen, 1 tot 1,5uur (¤ 30 per uur per baan, bij 6 personen per baan kom je dan uit op ¤ 5 per persoon per uur) + aansluitend ergens eten
2. arrangement (zie quote hieronder): 1 uur bowlen + eten, dat kost ¤ 32,95 per persoon. Voor ¤ 2,50 per persoon extra kunnen we 1,5 uur bowlen.

De eerste optie zorgt ervoor dat ook degenen die alleen willen bowlen en wat drinken mee kunnen, je kan het zo duur maken als je wil. De tweede optie is voor degenen die toch willen eten wel interessant.... :9 Voor die ¤ 25 kan je ook elder goed eten denk ik...

Wat vinden jullie?

[..]

De vorige keer beviel het enorm goed. Dus ik houd me zeker aanbevolen!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 21 april 2014 @ 01:12:42 #147
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_139099349
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 00:44 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga weer een bowlingmeet organiseren, op 7 juni. Ditmaal in Utrecht. Ik twijfel nog tussen twee opties:
1. bowlen, 1 tot 1,5uur (¤ 30 per uur per baan, bij 6 personen per baan kom je dan uit op ¤ 5 per persoon per uur) + aansluitend ergens eten
2. arrangement (zie quote hieronder): 1 uur bowlen + eten, dat kost ¤ 32,95 per persoon. Voor ¤ 2,50 per persoon extra kunnen we 1,5 uur bowlen.

De eerste optie zorgt ervoor dat ook degenen die alleen willen bowlen en wat drinken mee kunnen, je kan het zo duur maken als je wil. De tweede optie is voor degenen die toch willen eten wel interessant.... :9 Voor die ¤ 25 kan je ook elder goed eten denk ik...

Wat vinden jullie?

[..]

Ik ben wel voor optie 1 eigenlijk. Vind het heel leuk om iedereen weer te zien maar dat is wat beter te doen, met de reis erbij enzo. Bowlen doe ik wel vaker maar is leuk :) Voor het bedrag van het arrangement zou ik dan eerder een keer met een activiteit als skieën mee wil willen gaan, omdat het wat meer iets is dat je niet zo snel doet. Maar kan me ook indenken dat sommigen zo'n arrangement weer heel leuk vinden :)
pi_139099459
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 01:12 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik ben wel voor optie 1 eigenlijk. Vind het heel leuk om iedereen weer te zien maar dat is wat beter te doen, met de reis erbij enzo. Bowlen doe ik wel vaker maar is leuk :) Voor het bedrag van het arrangement zou ik dan eerder een keer met een activiteit als skieën mee wil willen gaan, omdat het wat meer iets is dat je niet zo snel doet. Maar kan me ook indenken dat sommigen zo'n arrangement weer heel leuk vinden :)
Zou tof zijn je weer eens een keer te zien eef!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_139099496
Dat arrangement is me de vorige keer (eigenlijk twee keer :P) wel bevallen. Ik vermoed echter dat optie 1 tot een hogere opkomst leidt... Om die reden neig ik naar optie 1.. Ik wacht het nog heel even af.
pi_139099532
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 01:20 schreef sylvesterrr het volgende:
Dat arrangement is me de vorige keer (eigenlijk twee keer :P) wel bevallen. Ik vermoed echter dat optie 1 tot een hogere opkomst leidt... Om die reden neig ik naar optie 1.. Ik wacht het nog heel even af.
Ik schik me naar beide opties even goed in. Ik kom sowieso wel :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')