ik hoop dat dit wat oplevert.quote:Op maandag 21 april 2014 11:16 schreef gosschalks het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)iden-in-dromen.dhtml, dit is er één die haar nut in enkele andere zaken kennelijk al bewezen heeft. Als we op haar 'visie' af moeten gaan, is het niet goed afgelopen met de meisjes.
Wat een bullshit. Als iets niet wordt gevonden verplaatsen ze sowieso het zoekgebied. Ik had een droom over die vermiste vlucht van Malaysia Airlines. Heb ze gebeld.quote:Op maandag 21 april 2014 11:27 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Als je in het verleden met je dromen al zaken hebt opgelost, zou ik het zeker melden.
[..]
Ik weet ook niet of ik die dingen moet geloven, maar of het echt bullshit is weten jij en ik allebei niet.quote:Op maandag 21 april 2014 17:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Als iets niet wordt gevonden verplaatsen ze sowieso het zoekgebied. Ik had een droom over die vermiste vlucht van Malaysia Airlines. Heb ze gebeld.
Quote deze maar tegen de tijd dat hij gevonden is, zeg ik dat ik helderziend ben.
Ze gaan toch het dossier goed doornemen.quote:Utrechtse politie voert overleg in Panama
Een Utrechtse politieman vertrekt volgende week maandag naar Panama voor overleg over het onderzoek naar het vermiste tweetal Lisanne Froon en Kris Kremers.
Doel is om het hele onderzoeksdossier nogmaals door te nemen, zegt de Utrechtse politie. Daarmee willen de korpsen zowel in Nederland als in Panama voorkomen dat zaken over het hoofd zijn gezien.
Zo worden onder meer telefoongegevens en internetgebruik met elkaar gedeeld.
Ook neemt de Utrechtse politie verklaringen van Nederlandse vrienden en kennissen mee naar Boquete, waar de twee taalstudenten sinds 1 april worden vermist.
Ze zaten er al een paar weken las ik, dus zou goed kunnen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:45 schreef Marrije het volgende:
Als ze wel met iemand zijn meegegaan dan lijkt me de kans redelijk groot dat ze diegene 'kenden', maar of dat te herleiden is...
Het zou ook wel kunnen dat iemand ze op dat wandelpad een lift heeft aangeboden, ik denk dat die omgeving geen aanleiding gaf om wantrouwend/zeer voorzichtig te zijn. Eigenlijk zou een vermogend man (een Nederlandse miljardair ofzo) ¤50.000 moeten uitloven voor de gouden tip en ¤100.000 als ze levend en wel terugkeren, want met 2600 kom je niet ver. Mocht er opzet in het spel zijn, dan zou dit zeker een wig drijven tussen ratten (want ik denk dat je 2 meiden niet in je eentje kunt ontvoeren).quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:45 schreef Marrije het volgende:
Als ze wel met iemand zijn meegegaan dan lijkt me de kans redelijk groot dat ze diegene 'kenden', maar of dat te herleiden is...
De butlers in de wijde omgeving ook eens aan de tand voelen!quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze zaten er al een paar weken las ik, dus zou goed kunnen.
Ik verdenk de klusjesman.
Mee eens, tenzij de meiden hem/haar kenden.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:41 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Het zou ook wel kunnen dat iemand ze op dat wandelpad een lift heeft aangeboden, ik denk dat die omgeving geen aanleiding gaf om wantrouwend/zeer voorzichtig te zijn. Eigenlijk zou een vermogend man (een Nederlandse miljardair ofzo) ¤50.000 moeten uitloven voor de gouden tip en ¤100.000 als ze levend en wel terugkeren, want met 2600 kom je niet ver. Mocht er opzet in het spel zijn, dan zou dit zeker een wig drijven tussen ratten (want ik denk dat je 2 meiden niet in je eentje kunt ontvoeren).
Ja: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1412501 vanaf 37:17.quote:
Ik hoop dit toch echt niet voor deze vrouwenquote:Op woensdag 23 april 2014 00:40 schreef Nober het volgende:
In een busje gestapt, verkracht, vermoord, gedumpt in een ravijn.
Op zich sympathiek, maar die privedetective kost 150 USD/dag. 20 dagen werk = 3000 dollar. Dat kunnen de ouders makkelijk betalen.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:42 schreef gosschalks het volgende:
Anders houden ze een landelijke inzamelingsactie om een serieus bedrag aan beloning voor de gouden tip bij elkaar te scharrelen, ik ben sowieso wel bereid minstens ¤20 in te leggen.
Moet die miljardair dat doen voor alle vermisten of alleen voor blanke blonde meisjes die in het nieuws komen?quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:41 schreef gosschalks het volgende:
Eigenlijk zou een vermogend man (een Nederlandse miljardair ofzo) ¤50.000 moeten uitloven voor de gouden tip en ¤100.000 als ze levend en wel terugkeren, want met 2600 kom je niet ver. Mocht er opzet in het spel zijn, dan zou dit zeker een wig drijven tussen ratten (want ik denk dat je 2 meiden niet in je eentje kunt ontvoeren).
Ja inderdaad, maar ik dacht meer aan de speculatie van sommigen dat ze in de vrouwenhandel terecht zijn gekomen, en dat er dan een bedrag bij elkaar gesprokkeld zou worden dat hun waarde in die handel overtreft.. Of om een wig te drijven tussen de daders en anderen die er kennis van hebben. Maar dat eerste is wel vergezocht, geef ik toe.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Op zich sympathiek, maar die privedetective kost 150 USD/dag. 20 dagen werk = 3000 dollar. Dat kunnen de ouders makkelijk betalen.
Uiteraard, de rest is niets waardquote:Op woensdag 23 april 2014 17:52 schreef Individual het volgende:
[..]
Moet die miljardair dat doen voor alle vermisten of alleen voor blanke blonde meisjes die in het nieuws komen?
Die moet niets. Maar ja, Nederlandsen die verdwijnen vind ik wel een stukje belangrijker dan een Panamese boer, sue me.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:52 schreef Individual het volgende:
[..]
Moet die miljardair dat doen voor alle vermisten of alleen voor blanke blonde meisjes die in het nieuws komen?
Vind ik niet; de meest logische optie. Die meiden zijn veel teveel waard om 'zomaar' om te brengen.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:58 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar ik dacht meer aan de speculatie van sommigen dat ze in de vrouwenhandel terecht zijn gekomen, en dat er dan een bedrag bij elkaar gesprokkeld zou worden dat hun waarde in die handel overtreft.. Of om een wig te drijven tussen de daders en anderen die er kennis van hebben. Maar dat eerste is wel vergezocht, geef ik toe.
Alle Nederlandsen? Alleen meisjes/vrouwen? Wie wel en wie niet?quote:Op woensdag 23 april 2014 17:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die moet niets. Maar ja, Nederlandsen die verdwijnen vind ik wel een stukje belangrijker dan een Panamese boer, sue me.
Waarom die collectiviseringsdrang? Als je Lisanne en Kris wil opsporen MOET je ALLE anderen ook helpen opsporen, "anders ben je hypocriet"? Gelul, sorry.quote:Op woensdag 23 april 2014 18:02 schreef Individual het volgende:
[..]
Alle Nederlandsen? Alleen meisjes/vrouwen? Wie wel en wie niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |