abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 april 2014 @ 13:19:43 #76
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_139107455
Ze heeft vast in duizenden zaken, duizenden tips gegeven. Dan zal er vast wel een paar raak zijn.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_139107874
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 11:16 schreef gosschalks het volgende:

[..]

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)iden-in-dromen.dhtml, dit is er één die haar nut in enkele andere zaken kennelijk al bewezen heeft. Als we op haar 'visie' af moeten gaan, is het niet goed afgelopen met de meisjes.
ik hoop dat dit wat oplevert.
pi_139115211
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 11:27 schreef gosschalks het volgende:

[..]

Als je in het verleden met je dromen al zaken hebt opgelost, zou ik het zeker melden ;).

[..]

Wat een bullshit. Als iets niet wordt gevonden verplaatsen ze sowieso het zoekgebied. Ik had een droom over die vermiste vlucht van Malaysia Airlines. Heb ze gebeld.

Quote deze maar tegen de tijd dat hij gevonden is, zeg ik dat ik helderziend ben.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  maandag 21 april 2014 @ 20:33:07 #79
377606 gosschalks
Twee-eiige eenling
pi_139122035
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 17:37 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Wat een bullshit. Als iets niet wordt gevonden verplaatsen ze sowieso het zoekgebied. Ik had een droom over die vermiste vlucht van Malaysia Airlines. Heb ze gebeld.

Quote deze maar tegen de tijd dat hij gevonden is, zeg ik dat ik helderziend ben.
Ik weet ook niet of ik die dingen moet geloven, maar of het echt bullshit is weten jij en ik allebei niet.
Your theory is crazy, but it's not crazy enough to be true.. -Niels Bohr
  dinsdag 22 april 2014 @ 17:12:27 #80
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_139150836
http://www.nu.nl/binnenla(...)erleg-in-panama.html

quote:
Utrechtse politie voert overleg in Panama

Een Utrechtse politieman vertrekt volgende week maandag naar Panama voor overleg over het onderzoek naar het vermiste tweetal Lisanne Froon en Kris Kremers.

Doel is om het hele onderzoeksdossier nogmaals door te nemen, zegt de Utrechtse politie. Daarmee willen de korpsen zowel in Nederland als in Panama voorkomen dat zaken over het hoofd zijn gezien.
Zo worden onder meer telefoongegevens en internetgebruik met elkaar gedeeld.

Ook neemt de Utrechtse politie verklaringen van Nederlandse vrienden en kennissen mee naar Boquete, waar de twee taalstudenten sinds 1 april worden vermist.

Ze gaan toch het dossier goed doornemen.
pi_139151031
Dat vind ik echt top. ^O^
Nee, ik meen het. De kans is toch heel groot dat ze toch meer te weten komen.
  dinsdag 22 april 2014 @ 17:45:00 #82
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_139151878
Als ze wel met iemand zijn meegegaan dan lijkt me de kans redelijk groot dat ze diegene 'kenden', maar of dat te herleiden is...
pi_139152352
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 17:45 schreef Marrije het volgende:
Als ze wel met iemand zijn meegegaan dan lijkt me de kans redelijk groot dat ze diegene 'kenden', maar of dat te herleiden is...
Ze zaten er al een paar weken las ik, dus zou goed kunnen.

Ik verdenk de klusjesman. :7
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 22 april 2014 @ 19:41:51 #84
377606 gosschalks
Twee-eiige eenling
pi_139155546
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 17:45 schreef Marrije het volgende:
Het zou ook wel kunnen dat iemand ze op dat wandelpad een lift heeft aangeboden, ik denk dat die omgeving geen aanleiding gaf om wantrouwend/zeer voorzichtig te zijn. Eigenlijk zou een vermogend man (een Nederlandse miljardair ofzo) ¤50.000 moeten uitloven voor de gouden tip en ¤100.000 als ze levend en wel terugkeren, want met 2600 kom je niet ver. Mocht er opzet in het spel zijn, dan zou dit zeker een wig drijven tussen ratten (want ik denk dat je 2 meiden niet in je eentje kunt ontvoeren).
pi_139159646
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 18:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ze zaten er al een paar weken las ik, dus zou goed kunnen.

Ik verdenk de klusjesman. :7
De butlers in de wijde omgeving ook eens aan de tand voelen!
  dinsdag 22 april 2014 @ 21:19:06 #86
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_139160138
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:41 schreef gosschalks het volgende:

[..]

Het zou ook wel kunnen dat iemand ze op dat wandelpad een lift heeft aangeboden, ik denk dat die omgeving geen aanleiding gaf om wantrouwend/zeer voorzichtig te zijn. Eigenlijk zou een vermogend man (een Nederlandse miljardair ofzo) ¤50.000 moeten uitloven voor de gouden tip en ¤100.000 als ze levend en wel terugkeren, want met 2600 kom je niet ver. Mocht er opzet in het spel zijn, dan zou dit zeker een wig drijven tussen ratten (want ik denk dat je 2 meiden niet in je eentje kunt ontvoeren).

Mee eens, tenzij de meiden hem/haar kenden.
  dinsdag 22 april 2014 @ 22:10:19 #87
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_139162878
Item bij Opsporing Verzocht
  dinsdag 22 april 2014 @ 22:50:09 #88
377606 gosschalks
Twee-eiige eenling
pi_139165514
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 22:10 schreef jcdragon het volgende:
Item bij Opsporing Verzocht
Ja: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1412501 vanaf 37:17.

Dit werpt voor mij wel ander licht op de zaak, ze waren kennelijk al vermoeid, hadden geen zin meer om te wandelen en wouden terug naar het dorp. Dat ze dan nog (en zeker alleen) aan dat Pianista pad begonnen zijn, lijkt mij onwaarschijnlijk ;( (maar wel mogelijk, aangezien ze daar kennelijk gespot zijn).

[ Bericht 2% gewijzigd door gosschalks op 22-04-2014 22:58:29 ]
pi_139169550
In een busje gestapt, verkracht, vermoord, gedumpt in een ravijn.
pi_139169790
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 00:40 schreef Nober het volgende:
In een busje gestapt, verkracht, vermoord, gedumpt in een ravijn.
Ik hoop dit toch echt niet voor deze vrouwen
  woensdag 23 april 2014 @ 01:50:03 #91
377606 gosschalks
Twee-eiige eenling
pi_139170308
Ik zou die pensionhouder die ze een 'betere route' had aanbevolen en adviseerde een taxi te nemen ook even nader onderzoeken (hoeft niet verdacht te zijn natuurlijk, maar misschien heeft hij een ander soort taxiservice laten komen).
  woensdag 23 april 2014 @ 10:34:21 #92
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_139174028
Vermiste vrouwen in Panama waarschijnlijk niet verdwaald
De twee vrouwen die al drie weken worden vermist in Panama, zijn waarschijnlijk niet verdwaald.

Dat zegt een woordvoerder van de politie dinsdagavond in het programma Opsporing Verzocht.

Dat Kris Kremers en Lissanne Froon slachtoffer zijn geworden van een misdrijf lijkt steeds waarschijnlijker. De autoriteiten houden rekening met verschillende scenario's.

De politie riep tijdens de uitzending mogelijke getuigen nogmaals op zich te melden. Het onderzoeksteam wil iedereen die sinds half maart in Bocas del Toro en Boquete is geweest spreken. Volgens de woordvoerder hebben Kremers en Froon waarschijnlijk met veel meer Nederlanders contact gehad dan alleen de jongens die al verhoord zijn.

Dankbrief

De ouders van het tweetal zetten dinsdagavond opnieuw een dankbrief online. Ze zeggen enorm veel steun te hebben aan de vele reacties naar aanleiding van de verdwijning.

"Langs deze weg willen wij iedereen heel hartelijk bedanken voor de woorden van steun en medeleven in de afgelopen weken. Wij zijn daar diep van onder de indruk", schrijven de ouders in een bericht op Facebook. "Het zoeken naar Kris en Lisanne gaat onverminderd door en wij hopen dat u tips en suggesties blijft sturen."

Vrijwilligerswerk

Kremers (21) en Froon (22) waren naar het plaatsje Boquete afgereisd om vrijwilligerswerk te doen. Op de dag van hun verdwijning, 1 april, liepen ze een deel van een wandeltocht maar kwamen later terug omdat ze vermoeid waren.

Aan een pensionhouder vroegen ze vervolgens hoe ze het beste terug kunnen naar hun gastouders. De man, de laatste die hen gezien heeft, adviseerde de vrouwen dat ze beter een taxi dan een bus konden nemen. Wat er daarna is gebeurd, is nog onduidelijk.

nu.nl
  woensdag 23 april 2014 @ 17:42:42 #93
377606 gosschalks
Twee-eiige eenling
pi_139186606
Anders houden ze een landelijke inzamelingsactie om een serieus bedrag aan beloning voor de gouden tip bij elkaar te scharrelen, ik ben sowieso wel bereid minstens ¤20 in te leggen.
pi_139186675
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 17:42 schreef gosschalks het volgende:
Anders houden ze een landelijke inzamelingsactie om een serieus bedrag aan beloning voor de gouden tip bij elkaar te scharrelen, ik ben sowieso wel bereid minstens ¤20 in te leggen.
Op zich sympathiek, maar die privedetective kost 150 USD/dag. 20 dagen werk = 3000 dollar. Dat kunnen de ouders makkelijk betalen.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

woensdag 23 april 2014 @ 17:52:16 #95
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_139186884
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:41 schreef gosschalks het volgende:

Eigenlijk zou een vermogend man (een Nederlandse miljardair ofzo) ¤50.000 moeten uitloven voor de gouden tip en ¤100.000 als ze levend en wel terugkeren, want met 2600 kom je niet ver. Mocht er opzet in het spel zijn, dan zou dit zeker een wig drijven tussen ratten (want ik denk dat je 2 meiden niet in je eentje kunt ontvoeren).
Moet die miljardair dat doen voor alle vermisten of alleen voor blanke blonde meisjes die in het nieuws komen?
reset
  woensdag 23 april 2014 @ 17:58:12 #96
377606 gosschalks
Twee-eiige eenling
pi_139187086
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 17:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Op zich sympathiek, maar die privedetective kost 150 USD/dag. 20 dagen werk = 3000 dollar. Dat kunnen de ouders makkelijk betalen.
Ja inderdaad, maar ik dacht meer aan de speculatie van sommigen dat ze in de vrouwenhandel terecht zijn gekomen, en dat er dan een bedrag bij elkaar gesprokkeld zou worden dat hun waarde in die handel overtreft.. Of om een wig te drijven tussen de daders en anderen die er kennis van hebben. Maar dat eerste is wel vergezocht, geef ik toe.

quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 17:52 schreef Individual het volgende:

[..]

Moet die miljardair dat doen voor alle vermisten of alleen voor blanke blonde meisjes die in het nieuws komen?
Uiteraard, de rest is niets waard ;) .. Maar dat doet 'ie toch nooit, maakt ook niet zoveel uit. Inzamelingsactie kan ook.
pi_139187091
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 17:52 schreef Individual het volgende:

[..]

Die moet niets. Maar ja, Nederlandsen die verdwijnen vind ik wel een stukje belangrijker dan een Panamese boer, sue me. :')

pi_139187148
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 17:58 schreef gosschalks het volgende:

[..]

Ja inderdaad, maar ik dacht meer aan de speculatie van sommigen dat ze in de vrouwenhandel terecht zijn gekomen, en dat er dan een bedrag bij elkaar gesprokkeld zou worden dat hun waarde in die handel overtreft.. Of om een wig te drijven tussen de daders en anderen die er kennis van hebben. Maar dat eerste is wel vergezocht, geef ik toe.
Vind ik niet; de meest logische optie. Die meiden zijn veel teveel waard om 'zomaar' om te brengen.

woensdag 23 april 2014 @ 18:02:36 #99
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_139187224
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 17:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die moet niets. Maar ja, Nederlandsen die verdwijnen vind ik wel een stukje belangrijker dan een Panamese boer, sue me. :')
Alle Nederlandsen? Alleen meisjes/vrouwen? Wie wel en wie niet?
reset
pi_139187363
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 18:02 schreef Individual het volgende:

[..]

Alle Nederlandsen? Alleen meisjes/vrouwen? Wie wel en wie niet?
Waarom die collectiviseringsdrang? Als je Lisanne en Kris wil opsporen MOET je ALLE anderen ook helpen opsporen, "anders ben je hypocriet"? Gelul, sorry.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')