abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 18 april 2014 @ 10:20:03 #51
377606 gosschalks
Twee-eiige eenling
pi_139005009
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 09:46 schreef DonJames het volgende:

[..]

Waarom is dat zo'n "absurde" voorlopige conclusie? Als er geen enkele aanwijzing is dat er iets anders is gebeurd?
Er was geen enkele aanwijzing, dus een conclusie (voorlopig of niet) had niet getrokken moeten worden naar mijn mening. Nu moet de conclusie getrokken worden dat Panama hulp nodig heeft, en moet de Nederlandse politie er z.s.m. heen, anders wordt het net zo'n verhaal als die man die zijn zoon in hetzelfde dorp verloor 5 jaar geleden (nooit meer iets van teruggezien).
Your theory is crazy, but it's not crazy enough to be true.. -Niels Bohr
pi_139005046
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 10:20 schreef gosschalks het volgende:

[..]

Er was geen enkele aanwijzing, dus een conclusie (voorlopig of niet) had niet getrokken moeten worden naar mijn mening. Nu moet de conclusie getrokken worden dat Panama hulp nodig heeft, en moet de Nederlandse politie er z.s.m. heen, anders wordt het net zo'n verhaal als die man die zijn zoon in hetzelfde dorp verloor 5 jaar geleden (nooit meer iets van teruggezien).
De zwarte doos schijnt het ook maar zo'n 4 weken vol te houden dus we moeten nu snel stappen maken.
pi_139005450
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 10:20 schreef gosschalks het volgende:
Er was geen enkele aanwijzing, dus een conclusie (voorlopig of niet) had niet getrokken moeten worden naar mijn mening.
Ik gebruikte jouw woorden. Een conclusie heb ik niet gezien.
quote:
Nu moet de conclusie getrokken worden dat Panama hulp nodig heeft, en moet de Nederlandse politie er z.s.m. heen, anders wordt het net zo'n verhaal als die man die zijn zoon in hetzelfde dorp verloor 5 jaar geleden (nooit meer iets van teruggezien).
Ik vind dat je bijzonder rare conclusies trekt..
  vrijdag 18 april 2014 @ 10:43:30 #54
377606 gosschalks
Twee-eiige eenling
pi_139005640
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 10:35 schreef DonJames het volgende:

[..]

Ik gebruikte jouw woorden. Een conclusie heb ik niet gezien.

[..]

Ik vind dat je bijzonder rare conclusies trekt..
quote:
There are several teams there now and they believe there is credible evidence the women are lost in that area.
Bron: http://www.boqueteguide.com/?p=10976 en de honderden andere berichten.

Dit is naar voren geschoven door de lokale politie, en dat vind ik gewoon vreemd. Dat jij het tweede een rare conclusie vindt mag uiteraard, maar ik weet dat de kritieke periode voor een dergelijk onderzoek aan het verlopen is, dus er moet snel gehandeld worden. Als ik die ouders was had ik er nu direct een privé-detective op gezet, dat had die Denver Humphrey ook gedaan, maar helaas te laat omdat de Panamese politie het allemaal te ver gerekt had en helemaal niets voor elkaar gekregen heeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door gosschalks op 18-04-2014 10:55:42 ]
Your theory is crazy, but it's not crazy enough to be true.. -Niels Bohr
pi_139005888
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 10:43 schreef gosschalks het volgende:

Bron: http://www.boqueteguide.com/?p=10976 en de honderden andere berichten.

Dit is naar voren geschoven door de lokale politie, en dat vind ik gewoon vreemd.
Er is dus niet echt een reden om aan te nemen dat er sprake was van een misdrijf (waarmee ik niet zeg dat dat dus uitgesloten is), men ging er dus vanuit dat er voorlopig geen sprake was van een misdrijf, maar van een ongeluk o.i.d. Volstrekt logisch. Dat jij dat een vreemde "conclusie" vindt, dat is het enige wat hier raar is.
quote:
Dat jij het tweede een rare conclusie vind mag uiteraard, maar ik weet dat de kritieke periode voor een dergelijk onderzoek aan het verlopen is, dus er moet snel gehandeld worden.
Wat denk je dat de Panamese politie/autoriteiten hebben gedaan?
quote:
Als ik die ouders was had ik er nu direct een privé-detective op gezet, dat had die Denver Humphrey ook gedaan, maar helaas te laat omdat de Panamese politie het allemaal te ver gerekt had en helemaal niets voor elkaar gekregen heeft.
En weer zo'n vreemde conclusie.. "Ze hebben die meisjes niet gevonden, dus de Panamese politie heeft hun werk niet goed gedaan". De logica is ver te zoeken bij jou..
  vrijdag 18 april 2014 @ 11:01:26 #56
377606 gosschalks
Twee-eiige eenling
pi_139006100
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 10:52 schreef DonJames het volgende:

[..]

Er is dus niet echt een reden om aan te nemen dat er sprake was van een misdrijf (waarmee ik niet zeg dat dat dus uitgesloten is), men ging er dus vanuit dat er voorlopig geen sprake was van een misdrijf, maar van een ongeluk o.i.d. Volstrekt logisch. Dat jij dat een vreemde "conclusie" vindt, dat is het enige wat hier raar is.

[..]

Wat denk je dat de Panamese politie/autoriteiten hebben gedaan?

[..]

En weer zo'n vreemde conclusie.. "Ze hebben die meisjes niet gevonden, dus de Panamese politie heeft hun werk niet goed gedaan". De logica is ver te zoeken bij jou..
Van mij moeten ze evenmin uitgaan van een misdrijf als een verdwaling of een ongelukg, er moet gewoon grondig onderzoek gedaan worden, met alle hulp die ze kunnen gebruiken (ook van de Nederlandse politie). De zin die je tussen haakjes zet heb je zelf verzonnen, want ik had het over Denver Humphrey, die zijn zoon 5 jaar geleden in hetzelfde dorp is verloren, en waarbij de politie inderdaad zijn werk niet goed gedaan heeft. Hij heeft een stapeldik dossier om het te bewijzen, politie deed 12 maanden over een DNA-check van bewijs, en uiteindelijk zijn er alleen maar statements afgegeven zonder resultaten. Ik hoop dat de Panamese politie in 5 jaar veel beter is geworden, maar zo goedgelovig ben ik niet. Verder zien/horen we het wel (hopelijk).
Your theory is crazy, but it's not crazy enough to be true.. -Niels Bohr
pi_139006181
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 11:01 schreef gosschalks het volgende:

[..]

Van mij moeten ze evenmin uitgaan van een misdrijf als een verdwaling of een ongelukg, er moet gewoon grondig onderzoek gedaan worden, met alle hulp die ze kunnen gebruiken (ook van de Nederlandse politie). De zin die je tussen haakjes zet heb je zelf verzonnen, want ik had het over Denver Humphrey, die zijn zoon 5 jaar geleden in hetzelfde dorp is verloren, en waarbij de politie inderdaad zijn werk niet goed gedaan heeft. Hij heeft een stapeldik dossier om het te bewijzen, politie deed 12 maanden over een DNA-check van bewijs, en uiteindelijk zijn er alleen maar statements afgegeven zonder resultaten. Ik hoop dat de Panamese politie in 5 jaar veel beter is geworden, maar zo goedgelovig ben ik niet. Verder zien/horen we het wel (hopelijk).
Het gaat hier wel om 2 blanke meisjes he. Dan doet iedereen beter zn best.
pi_139006338
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 11:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Het gaat hier wel om 2 blanke meisjes he. Dan doet iedereen beter zn best.
Bron?
  vrijdag 18 april 2014 @ 11:13:02 #59
377606 gosschalks
Twee-eiige eenling
pi_139006392
Your theory is crazy, but it's not crazy enough to be true.. -Niels Bohr
pi_139006412
quote:
Dat gaat over aandacht in de media...
  vrijdag 18 april 2014 @ 11:15:33 #61
377606 gosschalks
Twee-eiige eenling
pi_139006448
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 april 2014 11:13 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat gaat over aandacht in de media...
Ja klopt, dat kan er dan wel weer voor zorgen dat iedereen z'n best doet :D.
Your theory is crazy, but it's not crazy enough to be true.. -Niels Bohr
pi_139006474
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 11:15 schreef gosschalks het volgende:

[..]

Ja klopt, dat kan er dan wel weer voor zorgen dat iedereen z'n best doet :D.
Kan, maar hoeft niet per definitie zo te zijn.
  vrijdag 18 april 2014 @ 12:35:09 #63
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_139008525
Als ze nou zouden zijn ontvoerd zegt me dit toch wel genoeg en dat je er zeker niet geen moet gaan als vrouw zijnde dan.
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_139008547
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 12:35 schreef Woods het volgende:
Als ze nou zouden zijn ontvoerd zegt me dit toch wel genoeg en dat je er zeker niet geen moet gaan als vrouw zijnde dan.
Zo doe je dat. Nederland voortaan ook mijden als vrouw zijnde, want kijk maar wat er is gebeurd met bijvoorbeeld Marianne Vaatstra.
  maandag 21 april 2014 @ 01:11:29 #65
377606 gosschalks
Twee-eiige eenling
pi_139099323
http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)ris-en-Lisanne.dhtml

Ze blijven maar zinspelen op die 'verdwaling', het lijkt mij toch erg sterk dat twee verstandige Nederlandse meiden besluiten zomaar van dat pad af te gaan, en daar hebben ze maatregelen tegen getroffen.. Het tourisme is gered!

En dan dat rode voertuig wat ik al in enkele berichten voorbij zag komen (http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ris-en-Lisanne.dhtml), ik ben toch erg benieuwd van wie dat voertuig is (schijnbaar wordt dat niet voldoende gerechercheerd, al weet ik dat niet). Ik vrees echt dat ze bij die rode auto zijn ingestapt, en wat er daarna is gebeurd.. Bah..
Your theory is crazy, but it's not crazy enough to be true.. -Niels Bohr
pi_139099511
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 01:11 schreef gosschalks het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)ris-en-Lisanne.dhtml

Ze blijven maar zinspelen op die 'verdwaling', het lijkt mij toch erg sterk dat twee verstandige Nederlandse meiden besluiten zomaar van dat pad af te gaan, en daar hebben ze maatregelen tegen getroffen.. Het tourisme is gered!
Ik vind het wat overdreven betutteling, maar inderdaad is het toerisme voor die mensen te belangrijk om zomaar eventjes weg te gooien. Dus neemt men (snel, zeker voor een Latijns-Amerikaans land!) maatregelen. :)

In het stuk staat trouwens niet dat Lisanne en Kris verdwaald waren, maar móchten toeristen die trail gaan lopen, wil men het gevaar van onvoorbereid op pad gaan (op slippertjes en in korte broek) dan wel het afwijken van de paden (bordjes plaatsen en rangers alle dagen per maand installeren), dan worden ze nu beter gewaarschuwd.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_139100054
Dit onderwerp houd mij zo bezig
Is er niet een Paragnost die deze vrouwen kunnen vinden

[ Bericht 1% gewijzigd door vronie op 21-04-2014 13:28:31 ]
pi_139100493
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 01:49 schreef vronie het volgende:
Dit onderwerp houd mij zo bezig
Is er niet een Paragnots die deze vrouwen kunnen vinden
Een paragnots. _O-

Baat het niet, schaadt het niet. Maar ik leg meer vertrouwen in gedegen onderzoek, helaas een probleem in Panama, zoals die -niet geheel onbaatzuchtig betrokken- privedetective in de laatste link uitlegt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_139101762
Vraag me ook af wat er toch gebeurd is.... De Nederlandse recherche had vast meer aanknopingspunten gevonden. Niet iets voor Peter R de Vries, deze zaak? :+
pi_139101785
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 08:26 schreef nummer_zoveel het volgende:
Vraag me ook af wat er toch gebeurd is....
Meegenomen in die rode auto, vermoed ik. Lijkt me niet dat ze over 3 jaar 2 lijken van Nederlandse meisjes langs dat uitgekamde pad vinden.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 21 april 2014 @ 11:16:34 #72
377606 gosschalks
Twee-eiige eenling
pi_139104139
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 01:49 schreef vronie het volgende:
Dit onderwerp houd mij zo bezig
Is er niet een Paragnots die deze vrouwen kunnen vinden
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)iden-in-dromen.dhtml, dit is er één die haar nut in enkele andere zaken kennelijk al bewezen heeft. Als we op haar 'visie' af moeten gaan, is het niet goed afgelopen met de meisjes.
Your theory is crazy, but it's not crazy enough to be true.. -Niels Bohr
pi_139104244
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 11:16 schreef gosschalks het volgende:

[..]

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)iden-in-dromen.dhtml, dit is er één die haar nut in enkele andere zaken kennelijk al bewezen heeft. Als we op haar 'visie' af moeten gaan, is het niet goed afgelopen met de meisjes.
Ik heb iets anders gedroomd. Wat nu?
  maandag 21 april 2014 @ 11:27:17 #74
377606 gosschalks
Twee-eiige eenling
pi_139104403
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2014 11:21 schreef nikk het volgende:

[..]

Ik heb iets anders gedroomd. Wat nu?
Als je in het verleden met je dromen al zaken hebt opgelost, zou ik het zeker melden ;).

quote:
Vliegcrash zus
Een van de zaken waarin Smith Del Rio bruikbare tips zou hebben gegeven op basis van haar paranormale dromen, betrof de verdwijning van haar zus. Ze was een van de 156 passagiers van American Airlines vlucht AAL965 van American Airlines die eind 1995 crashte in Colombia. Het vliegtuig, onderweg van Miami naar Cali, vloog tegen een berg en stortte neer in een moelijk toegankelijk gebied. 'Die nacht had ik een droom waarin ik mijn zus zag. Ze lag tussen geknakte bomen en zei steeds hetzelfde: ze zoeken aan de verkeerde kant van de berg. Ik heb toen contact gezocht met de Colombiaanse autoriteiten met wie ik mijn informatie deelde. Ze verplaatsten het zoekgebied en vonden daarna de slachtoffers.'

Een andere zaak waarin Smith Del Rio zou hebben geholpen, was de dood van een lid van de inheemse Ngäbe-indian in de Chiriquí provincie. Hij werd in maart vorig jaar met een ander stamlid aangevallen door gemaskerde mannen, vermoedelijk agenten in burger. Dat gebeurde tijdens een betoging tegen de bouw van een stuwdam voor de omstreden waterkrachtcentrale in de Tabasara-rivier.

Smith Del Rio: 'Ik zag een van de slachtoffers in mijn droom drijven in een nabijgelegen stroom. Hij was zwaar mishandeld en gewurgd.' Stamleden vonden het lichaam van de man de volgende dag in het bewuste riviertje. Dat zou zijn gebeurd op basis van de aanwijzingen van de helderziende.
Your theory is crazy, but it's not crazy enough to be true.. -Niels Bohr
pi_139104669
Ik sluit het niet op voorhand uit, maar het bovenstaande is geen bewijs of een aanwijzing om aan te nemen dat ze over bepaalde gaven beschikt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')