quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:10 schreef 2Happy4U het volgende:
Waarom doen vrouwen dat? Ik loop toch ook niet met een komkommer in mijn broek?
Hahahah geweldigquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:10 schreef 2Happy4U het volgende:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:16 schreef zarGon het volgende:
.
Kom je thuis, pak je het uit, zijn het twee flapjes. Blijk je een jongetje meegenomen te hebben.
Oeh, dus dat is allemaal echt in je broek? En ik altijd maar denken dat er 2 kokosnoten en een komkommer in zatenquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:10 schreef 2Happy4U het volgende:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:16 schreef zarGon het volgende:
.
Kom je thuis, pak je het uit, zijn het twee flapjes. Blijk je een jongetje meegenomen te hebben.
Zou een komkommer in jouw broek opvallen dan? Dat kan toch niet bij een fokker?quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:10 schreef 2Happy4U het volgende:
Iemands zelfvertrouwen moet toch wel heel slecht zijn wil diegene dit kopenquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:32 schreef trovey het volgende:
Godver, het bestaat ook nog.![]()
http://www.marktplaats.nl(...)-30-euro-topper.html
Dat geldt dan toch net zo goed voor een push up bh?quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:46 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Iemands zelfvertrouwen moet toch wel heel slecht zijn wil diegene dit kopen
Ach, voor elk probleem is er een oplossing.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:46 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Iemands zelfvertrouwen moet toch wel heel slecht zijn wil diegene dit kopen
quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:14 schreef Deuce92 het volgende:
Ga squatten, kut. Dan heb je naakt ook een kont.
Zal iig zacht aankomen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:54 schreef fathank het volgende:
Als een chick zoiets zou flikken bij mij zou ik dr linea recta de deur uit trappen
En dat weet jij omdat...?quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:51 schreef Fripsel het volgende:
Als je die term Googled icm met primark en beautylab zou je er een moeten vinden..
En dit, uiteraard.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:54 schreef fathank het volgende:
Als een chick zoiets zou flikken bij mij zou ik dr linea recta de deur uit trappen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |